• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 13 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Naujos taisyklės nuo 2025 m. Papildomai 2000 eurų prie automobilio kainos

pagal Andžej Biaigo
2024.07.13, 15:00
Naujienos
A A
0
jaguar vidaus degimo variklis

„Jaguar“ vidaus degimo variklis. JLR nuotr.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

2025 m. įsigalios nauji griežtesni ES CO2 emisijos standartai. Jų nesugebantiems laikytis gamintojams bus taikomos finansinės baudos. Todėl nenuostabu, kad korporacijos ruošiasi pokyčiams. „Stellantis“ jau turi planą. Vienam automobiliui jis kainuos 2 000 eurų.

Europos Sąjunga reikalauja

Nuo 2025 m. gamintojo parduodamų automobilių asortimento vidutinė anglies dioksido emisija negalės viršyti 93,6 g/km. Šiuo metu šis rodiklis yra 95 g CO2/km, todėl gali atrodyti, kad tai tik kosmetinis skirtumas. Tačiau velnias slypi detalėse. Dabartinė riba nustatyta remiantis NEDC ciklu, o nuo 2025 m. išmetamųjų teršalų kiekis bus apskaičiuojamas remiantis WLTP ciklo duomenimis.

Ką tai keičia? Trumpai tariant, WLPT cikle laboratorinės sąlygos yra panašesnės į tai, kaip automobiliai naudojami iš tikrųjų. Neatitikimas tarp laboratorinių rezultatų ir realaus degimo (taigi ir išmetamo CO2 kiekio) yra mažesnis. Praktiškai tai reiškia, kad kai kurie gamintojai turės gerokai sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį, taigi ir degimą. Kaip rašo „Automotive News Europe“, iš tiesų iki 15 proc. palyginti su reikalavimais, nustatytais 2020-2021 m. O kas bus, jei jiems nepavyks?

Tokiais atvejais Europos Sąjunga numato finansines nuobaudas. 95 eurus už kiekvieną gramą CO2, viršijantį leistiną normą, iš kiekvieno automobilio. Tai gera priežastis dirbti mažinant išmetamųjų teršalų kiekį. Ir „Stellantis“ jau turi planą.

Visiškas hibridizavimas

Daugelio prekių ženklų konglomeratas „Stellantis“ paskelbė, kad plačiai naudojamas jo sprendimas, pagrįstas 48 V instaliacija. Tai degalų sąnaudas mažinanti sistema, kuri gali daugiau nei vidutinis lengvasis hibridas, bet šiek tiek mažiau nei, pavyzdžiui, „Toyota“, „Kia“ ar „Renault“ naudojami hibridiniai sprendimai.

Maždaug 12 kg sveriantis 0,9 kWh akumuliatorius varo 21 kW variklį, kuris sujungtas su automatine dviejų sankabų transmisija (eDCT). Dažniausiai sistema veikia su 1,2 l benzininiu varikliu. Visos sistemos galia siekia 100 arba 136 AG. Dėl 48 V sistemos „start-stop“ sistema veikia efektyviau ir ekonomiškiau, o automobilis vien elektra gali nuvažiuoti iki 1 km. Žinoma, esant palankioms sąlygoms.

„Stellantis“ sprendimas yra kažkas tarpinio. Klasikinis lengvasis hibridinis automobilis (mHEV) negali būti varomas vien tik elektra, o sukaupta energija naudojama transporto priemonėje esančiai įrangai maitinti. Pavyzdžiui, kai vidaus degimo variklis išjungiamas vadinamuoju buriavimo režimu. Kita vertus, klasikiniai hibridai paprastai turi šiek tiek daugiau galimybių nei „Stellantis“ sprendimas. „Kia Stonic“ hibridiniame modelyje panaudojo 1,32 kWh akumuliatorių. Tuo tarpu „Toyota Yaris Cross“ hibridinėje sistemoje veikiančio elektros variklio galia yra 59 kW, o automobilis vien elektriniu režimu gali nuvažiuoti apie 3 km.

Skaitykite  Liepos 20 d. nebus galima įsigyti e-vinječių – ką turi žinoti vairuotojai?

Pasak „Stellantis“ hibridinių transmisijų padalinio vyriausiojo inžinieriaus Francesco Cimmino, kurį cituoja ANE, 48 V sistema suteikia apčiuopiamos naudos. Kaip pavyzdys buvo pateiktas nedidelis miesto krosoveris „Opel Mokka“. Automobilis su klasikiniu 1,2 l benzininiu agregatu vidutiniškai sunaudoja 6,1 l/100 km ir išmeta 137 g CO2/km. Tas pats automobilis su tuo pačiu varikliu, tačiau su 48 V sistema, sunaudoja 4,9 l/100 km ir išmeta 104 g CO2/km. Bent jau pagal katalogus.

Skirtumas yra didelis, o „Stellantis“ jau skelbia apie masinį savo automobilių hibridizavimą. Tarp automobilių, kuriuose jau įdiegta arba netrukus bus įdiegta, yra tokie modeliai kaip „Alfa Romeo Junior“ ir „Tonale“, „Citroen C3“, C4 ir C5, „Fiat 600“, „Jeep Avenger“, „Lancia Ypsilon“ ir dauguma „Opel“ ir „Peugeot“ modelių, įskaitant „Grandland“ ir 5008.

Ką tai reiškia klientams? Lėtai išnyks versijos su įprastais vidaus degimo varikliais. Hibridiniai bus ekonomiškesni. Bet ir brangesni. Kaip pripažįsta „Stellantis“, 48 V sistemos kaina vienam automobiliui yra apie 2 000 eurų.

Žymos: co2hibridiniai automobiliaiStellantis
Dalintis1104DalintisSiųstiDalintis193

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujos KET taisyklės Lietuvoje: ką privalo žinoti kiekvienas vairuotojas

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

TOP  10 naudoti automobiliai iki 5000 eurų Lietuvoje

Atšaukiami 141 700 dyzeliniai automobiliai dėl variklio gedimo rizikos – ar vairuojate vieną iš šių modelių?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.