„Stellantis“ planuoja didinti hibridinėms transporto priemonėms skirtų pavarų sistemų gamybą, nes mažesnė visiškai elektrinių automobilių paklausa verčia automobilių gamintojus keisti kryptį.
„Stellantis“ siekia 10 proc. padidinti elektrifikuotų dvigubos sankabos pavarų dėžių gamybą, sakė šį produktą gaminančios gamyklos Mirafiori mieste vadovas Leonardo Rossi.
Tuo tarpu netoliese esančioje gamykloje sustabdyta elektrinio „Fiat 500“ gamyba.
„Padidėjo hibridinių automobilių paklausa, todėl mums atostogų nebus daug“, – sakė Rossi, duodamas interviu gamykloje, kurioje dirba apie 600 žmonių.
Pastaraisiais mėnesiais hibridinių transporto priemonių paklausa išaugo, nes vartotojai ieško galimybių, kurios būtų įperkamesnės ir mažiau priklausomos nuo atsiliekančios įkrovimo infrastruktūros nei siūlomi elektromobiliai.
„Stellantis“ plečia savo hibridinių automobilių asortimentą ir planuoja, kad šiais metais Europoje bus 30 modelių, o iki 2026 m. – šeši nauji.
Per bendrąją įmonę su „Punch Powertrain“ „Stellantis“ savo dviejose gamyklose Mirafiori ir Metz Šiaurės Prancūzijoje, kurios aprūpina 11 automobilių gamyklų, šiuo metu gali pagaminti daugiau kaip 1,2 mln. elektrifikuotų dvigubos sankabos pavarų dėžių (eDCT) per metus.
Šiuo metu bendrovė hibridines transporto priemones gamina daugiau nei 70 proc. savo gamyklų Europoje.
Po to, kai generalinis direktorius Carlosas Tavaresas perkėlė didžiąją dalį automobilių gamybos į pigesnes šalis, „Stellantis“ investuoja, kad iš naujo atrastų istorinę Mirafiori vietovę.
XX a. septintajame dešimtmetyje, kai ši gamykla išgyveno savo klestėjimo laikotarpį, joje dirbo apie 50 000 „Fiat“ darbuotojų, o per metus buvo pagaminama daugiau kaip 600 000 automobilių.
Italijos vyriausybė susirūpinusi dėl darbo vietų išsaugojimo po to, kai „Stellantis“ vietos automobilių gamyba Italijoje per pirmąjį pusmetį sumažėjo 36 proc.
Mirafiori mieste, kur surenkamas elektrinis „Fiat 500“, gamyba tuo laikotarpiu smuko 63 proc., o nuo liepos 15 d. iki rugpjūčio 25 d. ji vėl sustabdyta, pranešė dvi profesinės sąjungos.
Pramonės ministras Adolfo Urso praėjusią savaitę Turine vykusiame „Stellantis“ renginyje, skirtame „Fiat“ 125-osioms metinėms paminėti, paragino Tavarezą priimti „atsakingus“ sprendimus dėl darbo vietų, sakydamas, kad nenori, jog ši vieta būtų paversta automobilių pramonės „muziejumi“.
„Stellantis“ įsipareigojo investuoti 240 mln. eurų į „Mirafiori“ kapitalinį remontą. Šiame komplekse taip pat įsikūręs naujas bendrovės akumuliatorių technologijų centras ir žiedinės ekonomikos centras, kuriame šiuo metu dirba apie 500 žmonių.
Kiekvienam iš šių dviejų objektų bendrovė išleido po 40 mln. eurų.