Prisimenate „Ford“ pareiškimą, kad 2030 m. bus parduodamos tik elektrinės transporto priemonės? Akivaizdu, kad kažkas vadovybėje suprato, jog tai nėra tinkamas kelias.
Marinas Gjaja, „Ford“ elektrinių E padalinio vadovas, interviu žurnalui „Autocar“ pripažino, kad bendrovė atsisakė idėjos nuo 2030 m. prekiauti tik elektra varomais automobiliais. Priežastis? Netikrumas dėl elektromobilių paklausos ir teisėkūros klausimai.
Skirtingas rinkų prisitaikymo prie elektra varomų automobilių greitis, didelė elementų kaina ir vyriausybės subsidijų atsisakymas – tai priežastys, dėl kurių daugiausia dėmesio skiriama hibridinėms „Puma“, „Focus“ ar „Kuga“ jėgainėms.
„Klientai balsavo ir pasakė mums, kad planas, jei galima taip pasakyti, yra pernelyg ambicingas. Manau, kad visi pramonės atstovai tai suprato iš skaudžių pavyzdžių. Realybė patikrino planus“, – sakė Gjaja.
Tačiau „Ford“ Didžiojoje Britanijoje, kur leiboristai ketina grįžti prie draudimo prekiauti vidaus degimo varikliu varomomis transporto priemonėmis jau nuo 2030 m., ketina prekiauti tik elektra varomomis transporto priemonėmis.
„Ford“ neseniai pristatė elektrinį „Capri“ modelį, kuris, kaip ir „Explorer“, buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Volkswagen“. Planuojama sukurti elektrines „Puma“ ir „Tourneo Courier“ versijas.