„Audi“ elektrinė revoliucija silpsta, o bendrovė ketina atsisakyti Q8 e-tron anksčiau nei tikėtasi, nes sumažėjo paklausa. Atsižvelgiant į tai, nenuostabu, kad automobilių gamintojas dabar daugiau dėmesio skiria iš tinklo įkraunamiems hibridiniams automobiliams.
Pasak „Autocar“, „Audi“ generalinis direktorius Gernot Döllner neseniai atskleidė, kad „Volkswagen“ grupė į iš tinklo įkraunamus hibridinius automobilius žiūri kaip į tiltą į elektrinę ateitį ir mano, kad tai užtruks „ilgiau, nei manėme iš pradžių“. Dėl šios priežasties keturių žiedų markė ateityje esą pasiūlys daugiau iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių.
Nors teigiama, kad bendrovė iki 2033 m. planuoja sukurti visiškai elektrinį automobilį, alternatyvios transmisijos bus naudojamos ir iki tol. Pranešama, kad siekdama palengvinti perėjimą, „Audi“ sukūrė naują „vidaus degimo variklių šeimą“ būsimiems iš tinklo įkraunamiems hibridiniams automobiliams. Išsamesnės informacijos nėra daug, tačiau leidinyje teigiama, kad šie būsimi modeliai turės didesnį akumuliatorių bloką, kuris leis jiems nuvažiuoti iki 100 kilometrų vien elektra.
Panašu, kad Döllneris tiki šiuo lengvai pakeistu planu ir tikisi, kad kitas dešimtmetis bus „pereinamasis etapas su trimis atitinkamomis pavaromis“. Tai vidaus degimo varikliai, hibridinės iš tinklo įkraunamos jėgainės ir visiškai elektrinės transporto priemonės.
Nepaisant to, panašu, kad „Audi“ vis dar planuoja 2026 m. išleisti paskutinę naują transporto priemonę su varikliu. Tuomet ji bus naudojama iki 2033 m., kai bus pereita prie elektrinių variklių.
Žinoma, planai gali keistis, o kai kurie automobilių gamintojai dėl lėtesnio, nei tikėtasi, elektromobilių diegimo mažina savo užmojus.