• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

„Via Lietuva“ rūpinasi eismo dalyvių saugumu: iki metų pabaigos visoje Lietuvoje įrengs bei atnaujins netoli 400 pėsčiųjų perėjų

pagal Andžej Biaigo
2024.07.29, 17:00
Eismas
A A
0
sviesoforas zalia sviesoforo spalva leidziamas sviesoforo signalas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Via Lietuva“ tęsia eismo saugos priemonių diegimo šalies keliuose darbus. Bendrovė per šiuos metus visoje Lietuvoje planuoja įrengti bei atnaujinti rekordinį skaičių – 360 pėsčiųjų perėjų, praėjusiais metais šis skaičius siekė 176. Taip pat šiemet „Via Lietuva“ ketina įrengti ir per 100 inžinerinės eismo saugos priemonių: sankryžų, tvorų, saugančių eismo dalyvius nuo laukinių gyvūnų, apsauginių kelio atitvarų, greičio mažinimo kalnelių, salelių ir kt.

Iš viso Lietuvos valstybinės reikšmės kelių tinkle šiuo metu yra netoli 2000 pėsčiųjų perėjų. Atlikus pėsčiųjų perėjų saugumo analizę, nustatyta, jog tik apie 12 proc. pėsčiųjų perėjų yra saugios ir atitinka joms keliamus saugumo reikalavimus.

Pagrindiniai eismo saugumo trūkumai, dėl kurių pėsčiųjų perėjų dalis šalyje yra nesaugios ir neatitinka joms keliamų normatyvinių reikalavimų – per plati važiuojamoji dalis, pėsčiųjų eismo infrastruktūros tęsinių, kryptinio apšvietimo nebuvimas, matomumo atstumo neužtikrinimas ir pan.

Kadangi bendras kelių apšvietimas neužtikrina pakankamo pėsčiųjų perėjos apšvietimo, visose remontuojamose pėsčiųjų perėjose, kurios nėra apšviestos kryptiniu apšvietimu, jį suplanuota įrengti. Šis sprendimas padės išskirti pėsčiųjų perėją ir pėsčiuosius, esančius prie jos, iš kelio aplinkos tamsiuoju paros metu.

Kitas svarbus saugos kriterijus – perėjos plotis. Didelė dalis šalies valstybiniuose keliuose esančių perėjų neatitinka leistino pločio reikalavimų, kurie padeda užtikrinti saugų važiuojamosios kelio dalies kirtimą pėstiesiems. Pėsčiasis, siekiant didesnio saugumo, važiuojamojoje dalyje turėtų užtrukti kuo trumpiau ir gebėti įvertinti eismo sąlygas, kad galėtų saugiai kirsti kelią. Tyrimai rodo, kad važiuojamojoje dalyje transporto priemonių vairuotojai linkę važiuoti greičiau, o siauresnėse vietose – pasirinkti mažesnį greitį.

„Via Lietuva“ atlikti perėjų modernizavimo ir tobulinimo rezultatai rodo, jog juos atlikus – nelaimių, susijusių su pėsčiųjų judėjimu važiuojamosios dalies kirtimo vietoje, skaičiai mažėja. Kelyje Kaišiadorys–Žiežmariai esančioje pėsčiųjų perėjoje, dvejus metus iš eilės buvo fiksuojami automobilių užvažiavimai ant pėsčiųjų. Įrengus kryptinį apšvietimą ir iškiliąsias saleles, pėsčiųjų perėjoje eismo įvykių iki šiol neužfiksuota.

„Šiais metais vykdome didžiausios apimties kelių ir jų infrastruktūros atnaujinimo darbus šalies istorijoje, tačiau nepamirštame ir saugumo keliuose užtikrinimo. Dėl šios priežasties diegiame įvairias kompleksines priemones visoje Lietuvoje – nuo inžinerinių saugos sprendimų iki šviečiamosios veiklos, nukreiptos į bendruomenes. Pastarųjų skaičius šiais metais yra rekordinis, o tam teigiamos įtakos turi nuosekliai didėjanti eismo saugos priemonėms skiriama lėšų dalis. Vis tik, norint užtikrinti eismo dalyvių saugumą, vien mūsų pastangų nepakaks – saugumas kelyje priklauso ir nuo pačių vairuotojų pasirinkto saugaus greičio ar atidaus vairavimo“, – pabrėžia „Via Lietuva“ Projektų valdymo grupės vadovas Gediminas Katinas.

Skaitykite  Ar galima vairuoti „kitą rytą“ po šventės? Štai ką sako įstatymai ir medikai

Teigiami pėsčiųjų perėjų pertvarkymo rezultatai fiksuojami ir kelyje Kupiškis–Utena esančioje pėsčiųjų perėjoje. Joje iki tol fiksuoti įvykiai, susiję su pėsčiaisiais, po saugumo priemonių (kryptinio apšvietimo, perkėlimo, salelės) įgyvendinimo – neužfiksuoti.

2024 m. didžiausia dalis pėsčiųjų perėjų bus įrengta ar atnaujinta Tauragės, Šiaulių, Marijampolės, Utenos, Alytaus, Kauno, Telšių apskrityse. Taip pat – Panevėžio, Klaipėdos bei Vilniaus prieigose. Planuojama, kad pėsčiųjų perėjų įrengimo ir atnaujinimo darbai bus baigti jau šių metų rudenį.

Žymos: pėsčiųjų perėjaVia Lietuva
Dalintis14DalintisSiųstiDalintis2

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.