„Schaeffler“ lėtina visiškai elektra varomų transporto priemonių komponentų gamybą, nes JAV ir Kinijoje vairuotojai mieliau renkasi hibridines transporto priemones, didėjant netikrumui dėl elektromobilių paplitimo greičio.
„Elektromobilių bumas sulėtėjo, ir akivaizdu, kad hibridinės pavaros renesansuoja“, – antradienį interviu sakė generalinis direktorius Klausas Rosenfeldas. „Kadangi automobilių gamintojai turi laikytis išmetamųjų teršalų išmetimo tikslų, elektrifikavimo tendencija išlieka nepakitusi.“
Dėl sulėtėjusios elektromobilių paklausos pramonė keičia strategijas.
Prancūzijos automobilių dalių tiekėja „OPmobility“ įspėjo, kad elektromobilių gamyba yra vos perpus mažesnė už automobilių gamintojų lūkesčius.
Praėjusį mėnesį „General Motors“ atšaukė tikslą kasmet pagaminti 1 mln. elektromobilių, o „Volkswagen Group“ dėl mažos paklausos pradėjo derybas dėl galimo gamyklos Briuselyje, kurioje gaminamas elektrinis visureigis „Audi Q8 E-tron“, uždarymo.
„Schaeffler“, gaminanti rutulinius guolius ir įvairius automobilių bei pramonės komponentus, negrįžta prie braižymo lentos, kad galėtų tiekti elektrinius automobilius, nors visiškai elektrinių transmisijų plėtra sulėtėjo, sakė Rosenfeldas.
Pasak jo, bendrovės elektromobilių dalių gamyklos vis dar dirba, o užsakymų šioms dalims yra „daug“.
Pirmąjį pusmetį pajamos iš elektroninio mobilumo išaugo 10,3 proc. dėl Kinijos ir JAV paklausos, susijusios su įvairiomis jėgainėmis ir naujais produktais.
Iki birželio mėn. gauta užsakymų už 2,1 mlrd. eurų, o per visus metus planuota gauti nuo 2 iki 3 mlrd. eurų.
Bendrovė taip pat siekia sujungti automobilių dalių tiekėją „Vitesco Technologies“, kad sustiprintų savo pozicijas elektromobilių srityje.
Spalio mėn. „Schaeffler“ pateikė 3,64 mlrd. eurų vertės pasiūlymą pirkti bendrovę, nes milijardierių šeima siekia pertvarkyti savo pramonės imperiją, kurią sudaro bendrovės „Schaeffler“, „Continental“ ir „Vitesco“.