• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Trečiadienis, 11 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Patikimiausi dyzeliniai varikliai po Euro 6: ilgaamžiškumo paslaptys

pagal Andžej Biaigo
2024.09.23, 10:54
Patarimai
A A
0
volkswagen tdi dyzelinis variklis
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Nuo 2015 m. rugsėjo mėn. visi nauji registruoti automobiliai turėjo atitikti išmetamųjų teršalų standartus Euro 6. Įdomu tai, kad dyzeliai, kurių išmetamų kietųjų dalelių ir azoto oksidų kiekis yra nedidelis, taip pat gali būti patvarūs ir galintys nuvažiuoti didelius atstumus. Toliau apžvelgiame geriausius iš jų.

2.1d „Mercedes“ variklis

OM 651 dyzelinas buvo montuojamas į Infiniti automobilius
OM 651 dyzelinis variklis buvo montuojamas ir į „Infiniti“ automobilius

2.1d variklis, tiksliau OM 651 DE 22 modelis, yra paskutinis 2143 cm3 4 cilindrų dyzelinis variklis „Mercedes“ gamoje, kurį bus galima naudoti iki 2021 m. Daugiau nei 20 metų tobulinimo dėka jis tapo beveik tobulu jėgos agregatu. Daugelis savininkų gali nesutikti su šia nuomone dėl vis didėjančio elektronikos ir pažangių technologijų, kurios buvo įdiegtos vėlesnėse versijose ir apsunkino jo konstrukciją, kiekio.

Vis dėlto negalima paneigti jo tvirtumo ir atsparumo. Net ir iškilus problemoms, variklis paprastai ir toliau veikia. Kartais pasitaiko rimtesnių gedimų, pavyzdžiui, alyvos siurblio gedimas. Nors 2.1d variklis nėra toks taupus kaip jo 2 l įpėdinis, ateitis parodys, ar jo ištvermė sieks 400-500 000 km, kaip buvo su šiuo modeliu.

3.0d BMW variklis

B57 variklis yra toks geras kad Alpina prekės ženklas noriai jį naudoja
B57 variklis yra toks geras, kad „Alpina“ prekės ženklas noriai jį naudoja

Žinoma, šio variklio šiame sąraše negalėjo nebūti. Šis 6 cilindrų agregatas vis dar labai populiarus tarp BMW entuziastų. Daugelis jų neįsivaizduoja automobilio be jo. Trečioji karta, kodiniu pavadinimu B57, tęsia garsiojo M57 dyzelinio variklio, kurį daugelis laiko geriausiu lengvųjų automobilių dyzeliniu varikliu, tradicijas.

Naujojoje versijoje didelė galia – iki 400 AG – derinama su protingu degimu ir įspūdingu ilgaamžiškumu. Nors B serijos varikliai technologiškai sudėtingesni, jie vis tiek išsiskiria dideliu patvarumu. Šio modelio ateitis daug žadanti, nors ES politika gali apriboti jo ilgaamžiškumą.

„Volkswagen TDI“ – skirtingi variantai

volkswagen tdi v6 dyzelinis variklis
V6 TDI sensta ne tik oriai, bet ir klasiškai

1.6 TDI (EA 288), 2.0 TDI (EA 288 evo) ir 3.0 TDI (VW EA897evo) varikliai yra naujausi „Volkswagen“ grupės siūlomi dyzeliniai varikliai. Pasak bendrovės atstovų, šie varikliai į lengvuosius automobilius bus montuojami kuo ilgiau. Jie skirti nemažai ridai, tai patvirtino daugybė vartotojų.

Mažiausias agregatas – 1.6 TDI – daugiausia buvo naudojamas automobilių parkuose ir šiuo metu praktiškai nebenaudojamas, nors vis dar yra labai technologiškai pažangus. Patobulintas 2.0 TDI variklis ir toliau varo daugelį „VW Group“ modelių – nuo kompaktinių iki komunalinių – ir, tikėtina, tarnaus ilgiausiai.

Skaitykite  Kaip apsaugoti variklį važiuojant miesto spūstyse

Priešingai, 3 litrų V6 EA897evo3 versijos, palaikomas mikrohibridinės sistemos, naudojamas, be kita ko, „Audi S6“ ir S7 modeliuose, o jo laikas rinkoje gali būti dar ilgesnis, nes jis montuojamas į naująjį „Amarok“. Šie agregatai be didesnių problemų nuvažiuoja 300-400 000 km, nors ir būtina periodiškai atlikti techninę priežiūrą

Pirk naudotą automobilį atsakingai – patikrink jo istoriją per CarVertical.

Keturių cilindrų variklių techninė priežiūra yra palyginti nebrangi, tuo tarpu su V6 TDI varikliu reikia skaitytis su didelėmis laiko grandinių keitimo išlaidomis. Šiuos pakeitimus reikia atlikti maždaug kas 300 000 km, todėl jie nėra didelė problema, jei automobilį perkate sąmoningai.

2.4 D „Volvo“ dyzelinis variklis

2.4 D volvo dyzelinis variklis
2.4 D variklis buvo žymimas kaip D4 ir D5

Penkių cilindrų dyzeliniu varikliu garsėjantis „Volvo“ ilgus metus garsėjo itin patvariu varikliu, nors ir ne be nedidelių trūkumų. Bėgant metams gedimų skaičius mažėjo, o įrenginio patikimumas išliko nepakitęs. Jo gamyba baigta 2016 m. kartu su V70, XC70 ir XC60 modeliais (2017 m.). Variklis, pasižymintis aukšta darbo kultūra, gali nuvažiuoti įspūdingą kilometražą, jei yra tinkamai prižiūrimas. Netgi 220 AG turbininė versija su dviem turbinomis laikoma labai tvirta.

1.6 dCi „Renault“ variklis

1.6 dCi Renault variklis
1,6 dCi variklis taip pat buvo montuojamas po „Nissan“ automobilių variklių dangčiais

Verta pabrėžti, kad didelė rida visų pirma yra „Renault Trafic“ naudingojo automobilio „Renault Trafic“ nuopelnas. „Renault Megane“, paskutiniųjų „Lagunos“ kartų ar net „Mercedes C“ klasės savininkai žino, kad galima pasitikėti šiuo gana perdėtu, bet solidžiai išvystytu jėgos agregatu. Teoriškai jis turėjo pakeisti 1,5 dCi variklį, visų pirma tam, kad atitiktų Euro 6 standartą. Nors šis tikslas buvo pasiektas, galiausiai 2018 m. jis buvo išbrauktas iš daugumos keleivinių modelių ir liko tik „Trafic“ modelyje (iki 2021 m.).

Mažesniuose modeliuose jį pakeitė 1,5 variklis, o kai kuriuose buvo laukiama sukurtos 1,7 dCi versijos (debiutavusios 2019 m.). Įdomu tai, kad 1.7 dCi variklis pasirodė esąs geros konstrukcijos, tačiau greitai išnyko iš rinkos. Nors tai keista, tai nekeičia fakto, kad 1.6 dCi išlieka viena geriausių tokio darbinio tūrio dyzelinių konstrukcijų, nors – išskyrus „Trafic“ – jis buvo naudojamas tik iki 2018 m.

1.6 CRDI Hyundai/Kia variklis

1.6 CRDI Hyundai Kia variklis
„Hyundai“ 1.6 CRDi variklis

Šis agregatas rinkoje buvo beveik du dešimtmečius, pamažu evoliucionavo ir ilgainiui išsiveržė į aukštesnes pozicijas nei jo pirmtakas 1.7 CRDi, garsėjęs patikimumu ir ilgaamžiškumu. Esminis momentas atėjo 2018 m., kai kai kuriuose modeliuose 1.6 CRDi pradėjo keisti 1.7 CRDi. Naujoji versija buvo technologiškai pažangesnė, geriau garso izoliacija, ekonomiškesnė ir išmetė mažiau teršalų.

Skaitykite  Tyliausios padangų markės 2025 m.: kurios išties vertos dėmesio?

Tik 1.6 CRDi variantui pavyko atitikti griežtus „Euro 6d-Temp“ standartus, ko 2 litrų dyzelinis variklis negalėjo pasiekti be „mild-hybrid“ sistemos pagalbos. Deja, šių agregatų istorija baigėsi 2021 m., kai „Hyundai“ ir „Kia“ markės pristatė naują modelių kartą, jau be dyzelinių variklių. Ši nesudėtingos konstrukcijos, neturinti reikšmingų defektų ir tinkamai prižiūrima gali nesunkiai nuvažiuoti daugiau nei 300 000 km.

Žymos: dyzelinis variklisvariklis
Dalintis330DalintisSiųstiDalintis58

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Įžūlus manevras Regitros aikštelėje Vilniuje moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį 1

Įžūlus manevras „Regitros“ aikštelėje Vilniuje – moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

Sprendimas dėl vyresnių vairuotojų: ką nutarė Europos Sąjunga?

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.