• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 17 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

Naujausias tyrimas: automobilis lietuviui – pagrindinė susisiekimo priemonė

pagal Andžej Biaigo
2024.10.17, 12:07
Eismas
A A
0
vyras vairuoja automobili su akiniais nuo saules vairuotojas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Nors alternatyvų nuosavam automobiliui vis gausėja, didžiosios dalies Lietuvos gyventojų vairavimo įpročiai lieka nepasikeitę. 75 proc. šalies vairuotojų pastaraisiais metais teigia neiškeitę nuosavo automobilio į viešojo transporto ar dalijimosi platformų paslaugas.

Tai atskleidė draudimo bendrovės „Gjensidige“ užsakymu „NielsenIQ“ atlikta Lietuvos gyventojų apklausa.

Tyrimo duomenys rodo, kad pastaraisiais metais tik kas šeštas vairuojantis žmogus pradėjo dažniau naudotis viešuoju transportu. Apklausa parodė, kad į jį dažniausiai persėdo didmiesčių gyventojai.

„Nors dauguma Lietuvos žmonių savo įpročių nekeičia, visgi dalis jų atsisako kasdienio važinėjimo nuosavu automobiliu. Matome, kad ši tendencija yra ryškiausia mūsų šalies didmiesčiuose, kur gausiausia alternatyvų nuosavam automobiliui. Skaičiai rodo, kad populiariausia alternatyva jam – viešasis transportas. Tikėtina, kad tokį žmonių pasirinkimą dažniausiai lemia noras sumažinti susisiekimui skirtas išlaidas. Be to, didžiuosiuose Lietuvos miestuose kyla problemų dėl eismo spūsčių, todėl vairuotojai ieško kitų būdų judėti, ypač piko metu“, – kalba draudimo bendrovės „Gjensidige“ Žalų departamento vadovė Baltijos šalims Viktorija Katilienė.

Savu automobiliu – tik į ilgesnes keliones

Tyrimo duomenys atskleidžia, kad pastaraisiais metais 7 proc. mūsų šalies vairuojančių žmonių nuosavą automobilį pradėjo naudoti tik savaitgaliais. Toks vairuotojų elgsenos pokytis populiariausias tarp 16-24 metų ir 55-64 metų bei žemesnes pajamas turinčių vairuotojų.

„Ši tendencija rodo, kad ilgesnėms kelionėms, tikėtina, į užmiestį vairuotojai renkasi nuosavą automobilį, o trumpesnius atstumus nusprendžia važiuoti taupiau ir tvariau, pavyzdžiui, viešuoju transportu, dviračiais, elektriniais paspirtukais ar kitomis transporto priemonėmis. Tokio elgesio priežastys gali būti ir noras sutaupyti, išvengti spūsčių bei rūpintis aplinka“, – sako draudimo bendrovės atstovė.

Automobilių dalijimosi ir pavėžėjimo paslaugos – papildomas sprendimas

Apklausos duomenimis, vos 5 proc. apklaustųjų vietoj nuosavo automobilio pastaraisiais metais ėmė naudotis pavėžėjų paslaugomis ir automobilių nuomos platformų transporto priemonėmis. Ši paslauga populiariausia tarp jaunesnių vairuotojų: ja dažniau naudotis pradėjo 18 proc. 16-19 metų ir 11 proc.  20-24 m. vairuotojų.

„Gali būti, jog jaunieji vairuotojai šia paslauga naudojasi, nes dar neturi savo automobilio arba sąmoningai nevairuoja patys, kai vyksta pramogauti ar švęsti. Automobilį jau įsigiję žmonės šia galimybe naudojasi, kai negali ar nenori vykti nuosavu automobiliu. Augant šių paslaugų įvairovei, prieinamumui ir atsižvelgiant į lanksčią bei patrauklią kainodarą, turėtų augti ir jų populiarumas“, – sako V. Katilienė.

Lietuvos 16-64 metų vairuojančių žmonių apklausa buvo atlikta šių metų balandį, apklausiant po 1 600 mūsų šalies vairuotojų. Tyrimo paklaida – 2,45 proc.

Skaitykite  Nuo liepos – daugiau mokamų kelių: ką žinoti vežėjams?
Žymos: automobiliaivairuotojas
Dalintis3DalintisSiųstiDalintis

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

Blogiausias BMW variklis istorijoje: kodėl N47 reikia vengti

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

TOP 10 naudotų automobilių, kurie geriausiai išlaiko vertę 2025 m.

Kokiu greičiu važiuoti, kad automobilis sunaudotų mažiausiai degalų?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.