• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 7 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

„Porsche“ sugrįžta prie benzininių variklių – ar elektromobilių era baigiasi?

pagal Andžej Biaigo
2025.06.03, 19:30
Naujienos
A A
0
Porsche sugrįžta prie benzininių variklių ar elektromobilių era baigiasi

Šaltinis: „Porsche“

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Tuo metu, kai didžioji automobilių pasaulio dalis veržiasi į visiškai elektrinę ateitį, „Porsche“ spaudžia stabdžius – ir nejučia. Drąsiai pasukdama į priekį, Vokietijos automobilių gamintoja vėl grįžta prie vidaus degimo variklių (VDV), nes mažėja elektromobilių (EV) pardavimai ir didėja klientų abejonės dėl visiškai elektrinių modelių.

Pardavimų kritimas verčia permąstyti strategiją

„Porsche“ elektromobilių flagmano „Taycan“ pardavimai per trečiąjį 2024 m. ketvirtį smarkiai sumažėjo 50 proc. Kadaise skelbtas kaip „Porsche“ veiklos tapatybės ateitis, dabar „Taycan“ signalizuoja apie būtinybę jį iš naujo įvertinti. Pasak finansų direktoriaus Lutzo Meschke’s, vidaus degimo varikliai ne tik lieka – jie gali net varomi būsimuose pagrindinių „Porsche“ modelių, tokių kaip „Cayenne“ ir „Panamera“, variantuose.

porsche taycan s
Porsche Taycan S

Hibridiniai ir vidaus degimo varikliai vietoj vien tik elektrinių

Nors „Porsche“ anksčiau buvo įsipareigojusi įgyvendinti tik elektrinių variklių planą, tačiau neseniai prasidėjęs ekonomikos sulėtėjimas pakeitė jos prioritetus. Dabar bendrovė svarsto hibridines arba vidaus degimo versijas būsimiems automobiliams, įskaitant būsimą trijų eilių visureigį „K1“. Iš pradžių suprojektuotas kaip visiškai elektrinis, K1 gali debiutuoti su hibridine arba tik dujine jėgaine.

Vartotojų nuotaikos lemia kryptį

Amerikos „Porsche“ klubo (PCA) narys Joe Swansonas išreiškė nuomonę, kuriai pritaria daugelis entuziastų: „Nariai labai mažai domisi elektra varomais “Porsche” automobiliais. Reakcija yra griežta: „Ką jie daro?“ ir „Ne“.”

Tradiciniai „Porsche“ vairuotojai akivaizdžiai nepasirengę atsisakyti plokščių šešių ir V-8 variklių garso ir pojūčių. „Porsche“ klausosi ir reaguoja.

Variklis išlieka gyvas kultiniuose modeliuose

Didelio galingumo varikliai niekur nedingo. V-8 variklis ir toliau varys „Cayenne“ kitą dešimtmetį. Tuo tarpu „Porsche“ GTI ir „Turbo“ modeliuose bus naudojamos hibridinės technologijos, užtikrinančios ir našumą, ir dalinį elektrifikavimą. Šie modeliai užtikrina pusiausvyrą tarp šiuolaikinių išmetamųjų teršalų standartų ir „Porsche“ žinomų nesuvaidintų vairavimo pojūčių.

Porsche Cayenne facelift
Porsche Cayenne facelift modelis

Eksperto įžvalgos: Porsche: Įžvalgos: kodėl VDV vis dar svarbus

Automobilių pramonės analitikas Bartłomiej Miara pažymėjo: „Visiškai akivaizdu, kad „Porsche“ su plokščiu šešių ar V-8 varikliu yra geresnis už bet kokį elektrinį automobilį, tačiau nebūčiau toks tikras dėl keturių cilindrų“. Jo komentaras pabrėžia, kad „Porsche“ paveldas ir vairavimo dinamika išlieka susijusi su vidaus degimo technologija, ypač į našumą orientuotuose modeliuose.

Skaitykite  Kasmetinės techninė apžiūra senesniems automobiliams? Lietuva siūlys pokyčius ES

Paveldas vs. ateitis: Ar „Porsche“ gali turėti ir viena, ir kita?

EV nėra visiškai atsisakoma. Macan ir toliau lieka visiškai elektrinis, o hibridai vaidins didesnį vaidmenį. Tačiau „Porsche“ nebeketina visiškai atsisakyti elektromobilių. Vietoj to, ji dvigubai daugiau dėmesio skiria lankstumui – greta elektrinių pasiūlyti hibridinius ir vidaus degimo variklius, kad atitiktų įvairius pasaulinės rinkos poreikius.

Naudoto automobilio patikimumas – VIN kodas atskleis tiesą.

Toks diversifikuotas požiūris leidžia „Porsche“ išlaikyti paveldėtą patrauklumą ir kartu pasirinktinai diegti elektrinį mobilumą ten, kur tai strategiškai ir finansiškai tikslinga.

Ar tai ženklas, kad kiti gamintojai paseks šiuo pavyzdžiu? „Porsche“ perėjimas rodo, kad perėjimas prie elektromobilių gali būti ne toks linijinis, kaip kadaise manyta. Bendrovei persiorientuojant į tradicines veiklos vertybes, kiti pramonės atstovai taip pat gali persvarstyti savo visiškai elektrinių transporto priemonių grafikus.

Ką manote jūs? Ar tradiciniai varikliai sugrįžta, ar tai tik laikinas nukrypimas? Pasidalykite savo nuomone komentaruose.

Žymos: elektromobiliaihibridiniai automobiliaiporschevidaus degimo variklis
Dalintis2DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Įžūlus manevras Regitros aikštelėje Vilniuje moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį 1

Įžūlus manevras „Regitros“ aikštelėje Vilniuje – moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Sprendimas dėl vyresnių vairuotojų: ką nutarė Europos Sąjunga?

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

Top 10 automobilių modelių, kurie pirkėjams sukelia didžiausius nuostolius

Naujas „Toyota“ visureigis už RAV4 kainą: ką jau žinome?

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

Kabrioletų era baigiasi: mažėjanti paklausa ir išaugusios kainos

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz