2024 m. „Toyota“ dar kartą patvirtino savo, kaip pirmaujančio pasaulyje automobilių gamintojo, poziciją, visame pasaulyje pardavusi įspūdingus 10,8 mln. transporto priemonių, įskaitant 4,5 mln. elektrifikuotų modelių. Bendrovė ir toliau dominuoja tiek gamybos, tiek pardavimų topuose visuose šešiuose žemynuose.
Pasaulinė lyderystė 15 metų iš eilės
„Toyota“ 15 metų iš eilės išlaikė populiariausio pasaulyje automobilių prekės ženklo statusą. Veikdama daugiau nei 170 šalių ir regionų bei turėdama 72 gamybos įmones visame pasaulyje, „Toyota“ užsitarnavo patikimumo, kokybės ir ilgaamžiškumo reputaciją.
- 2024 m. parduota 10,8 mln. automobilių
- Įskaitant 4,5 mln. elektrifikuotų transporto priemonių
- Dalyvavimas daugiau nei 170 rinkų
Stiprūs rezultatai Europoje
„Toyota“ gamyklos Europoje svariai prisideda prie vietos ekonomikos ir išmetamųjų teršalų mažinimo tikslų.
Elektrifikacijos lyderystė ir inovacijos
„Toyota“ elektrifikacijos pastangas pradėjo daugiau nei prieš 30 metų. 1992 m. ji įkūrė skyrių, skirtą hibridinėms ir elektrinėms transporto priemonėms. Nuo tada prekės ženklas pristatė hibridines („Prius“, 1997 m.), elektrines akumuliatorines („RAV4 EV“) ir vandeniliu varomas transporto priemones („Mirai“, 2014 m.).
- Daugiau nei 80 elektrifikuotų modelių („Toyota“ ir „Lexus“)
- 2024 m. parduota daugiau nei 4,5 mln. – naujas rekordas
- Visame pasaulyje sumažinta 197 mln. tonų CO₂ emisija
Didžiulės investicijos į inovacijas
„Toyota“ daug investuoja į mokslinius tyrimus ir plėtrą, kasmet skirdama 1,3 trilijono jenų. Turėdamas 22 pasaulinius mokslinių tyrimų ir plėtros centrus ir kasmet pateikdamas apie 15 000 patentų paraiškų, prekės ženklas nuolat tobulėja mobilumo ir tvarumo srityse.
Nuosekli inovacijų strategija remia vandenilio, hibridinių ir kietojo kūno akumuliatorių technologijų, pritaikytų prie regioninių poreikių ir reglamentų, kūrimą.
Prekės ženklo vertė ir pripažinimas
2024 m. „Interbrand“ geriausių pasaulinių prekės ženklų ataskaitoje „Toyota“ buvo įvertinta 72,8 mlrd. USD, todėl ji yra vertingiausias automobilių prekės ženklas pasaulyje. Šis pripažinimas atspindi patikimą įmonės gamybos pajėgumą, pardavimų nuoseklumą ir ilgalaikius aplinkosaugos tikslus.
Kokia jūsų nuomonė? Pasidalinkite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.