Pasakojimas apie Čikagoje įstrigusius „Teslas“ automobilius, kurie dėl šalto oro negalėjo būti įkrauti, yra tik nedidelė daug didesnės istorijos dalis.
Norėdamas tiksliai išsiaiškinti, kokia buvo problema, Kyle’as Conneris iš „Out of Spec Reviews“ „YouTube“ nusprendė skristi į Čikagą, kad iš pirmų lūpų patirtų, kas vyksta.
„Tesla“ įkrovimo stotys vėl veikia, tačiau „EA“ ir „EVgo“ problemos išlieka
Jis nustatė, kad įkrovimo problemą apsunkina daugybė problemų, ir tai nebuvo būdinga tik „Tesla“ automobiliams. Tiesą sakant, „Tesla Superchargers“ įkrovimo stotelės, kaip įprasta, buvo geriausios, o didesnės problemos buvo susijusios su „Electrify America“ ir „EVgo“ įkrovimo stotelėmis.
Kaip vaizdo įraše nurodo Kyle’as, net ir naujieji „Electrify America“ greitojo įkrovimo įrenginiai, kurie, kaip buvo žadama, bus patikimesni už senesnius įrenginius, šaltu Čikagos oru dažnai gedo. Keista, tačiau senesnis „EA“ įrenginys veikė. Problemų kilo ir „EVgo“ aikštelėse, keli įkrovikliai neveikė.
Tuo tarpu „Tesla“ įkrovimo stotelės, kurių daugelis prieš porą dienų neveikė, jam atvykus į Čikagą jau beveik visos veikė. Pagarba „Tesla“ už tai, kad po žiauraus minusinio šalčio vėl pradėjo veikti jos greitieji įkrovikliai. „EVgo“ pavyko atkurti kelių įkroviklių veikimą nuotoliniu būdu juos perkraunant, tačiau ne visi jie veikė, kai Kyle’as buvo Čikagoje. „Electrify America“ stotelės iš esmės neveikė kelias dienas, o kai Kyle’as ten buvo, daugelis jų vis dar neveikė. Taip pat skaitykite: „Ar elektromobiliai yra ekologiški? Gamyba, eksploatacija ir utilizacija“.
Kaip „Uber“ ir „Lyft“ vairuotojai prisidėjo prie problemos sprendimo
Tačiau aptarkime svarbesnę Čikagos problemą, t. y. didžiulį elektromobilių parką. Kai Kyle’as apsilankė Čikagoje esančioje įkrovimo aikštelėje, beveik kiekviena ten esanti „Tesla“ buvo arba „Uber“, arba „Lyft“ nuomojamas automobilis. Taip pat buvo „Uber“ ir „Lyft“ „Chevy Bolts“ ir kitų elektromobilių.
Šie važiuojantieji elektromobiliai užkimšo įkrovimo stoteles, o kadangi dauguma šių automobilių išnuomojami jau atšalę, o paskui dažnai važiuojama lėtai ir labai trumpomis kelionėmis, šie automobiliai niekada nebūna pakankamai įšilę. Pridėkite tai, kad dauguma „Uber“ ir „Lyft“ vairuotojų greičiausiai beveik nieko nežino apie elektromobilius ir išankstinį kondicionavimą, ir suprasite, kodėl jie labai prisidėjo prie įkrovimo problemos Čikagoje.
Be to, dauguma vairuotojų nežino, kad esant itin šaltam orui, įkrovimas gali trukti nuo 45 minučių iki valandos nuo prijungimo prie elektros tinklo. Per tą laiką automobilis ima nedidelį krūvį, kad sušildytų akumuliatorių ir jis galėtų priimti įkrovą. Jei šio proceso metu atjungiate kištuką, perėjus prie kito įkroviklio viskas prasideda iš naujo. Taigi, jei matote, kad iš įkroviklio imamas nedidelis energijos kiekis, laikykite automobilį prijungtą, kol šis rodiklis padidės. Tai gali užtrukti daug ilgiau nei tikėtasi.
Kyle’as priduria, kad skirtingi elektromobiliai kondicionuojasi skirtingu greičiu, ir pažymi, kad kai kuriems LFP įrengtiems elektromobiliams sunku pakankamai kondicionuotis, kai temperatūra nukrenta gerokai žemiau nulio. Pavyzdžiui, „Tesla“ automobiliai su LFP akumuliatoriais yra tik su varomaisiais ratais ir gali pagaminti pusę šilumos akumuliatoriui pašildyti, nes „Tesla“ naudoja variklį pakuotei šildyti. Apie tai reikėtų pagalvoti, jei gyvenate vietovėje, kurioje labai šalta. Galbūt pagalvokite du kartus prieš pirkdami LFP varomą elektromobilį. Taip pat skaitykite: „Elektromobilis žiemą. Ką reikia turėti omenyje?“
Pasakojimas apie vienos dienos „Chevy Bolt“ nuomą, kuri virto 3 dienų pragaru
Galiausiai vaizdo įraše pasakojama įdomi „Chevy Bolt“ važiavimo automobiliu istorija. Važiavimo paslaugų vairuotojas išsinuomojo „Bolt“ ir pradėjo važiuoti paimdamas ir palikdamas automobilį. Jis išsinuomojo „Bolt“ vienai dienai. Dienos pabaigoje jis nuvežė „Bolt“ į įkrovimo stotelę, kuriame buvo likęs tik 1 mylios įkrovimo likutis.
Visos stotelės buvo užimtos, todėl jis paliko „Bolt“ ten, tikėdamasis vėliau grįžti ir prisijungti. Jis negalėjo likti „Bolt“ automobilyje su įjungtu šildymu, nes būtų visiškai išsikrovęs akumuliatorius. Per tris dienas jis grįžo kelis kartus ir bandė rasti laisvą stovėjimo vietą. Jis tikėjosi nuvažiuoti vos 10 mylių, kad galėtų grąžinti „Bolt“ į nuomos vietą. Tik trečiąją dieną pagaliau atsilaisvino stovėjimo aikštelė ir jis galėjo įkrauti taip reikalingą bateriją.
Tačiau per tas tris dienas „Bolt“ vairuotojas turėjo išsinuomoti kitą dalijimosi automobiliu automobilį („Hyundai IONIQ Hybrid“), kad galėtų tęsti savo darbą, iš kurio uždirba pinigus. Taigi jis turėjo du nuomojamus automobilius, nes „Bolt“ vis dar stovėjo prie įkroviklio. Jis bandė jį nuvilkti į nuomos agentūrą, tačiau dvi sunkvežimių bendrovės, esančios toje vietovėje, tuo metu buvo perpildytos, todėl teko tiesiog laukti.
Kyle’as baigia teigdamas, kad pavežėjimo paslaugų įmonės turi įrengti savo įkrovimo stoteles. Jis mano, kad tai yra vienintelė išeitis ir mes su tuo sutinkame.