• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 12 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Ekspertai įspėja: šių prancūziškų variklių geriau nepirkti!

pagal Michal Kovalčiuk
2025.03.04, 16:30
Patarimai
A A
0
variklis stumokliai
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Pirkti naudotą automobilį visada rizikinga, tačiau kai kalbama apie prancūziškus variklius, kai kurios klaidos gali būti itin brangios. Nors tokios markės kaip „Peugeot“, „Citroën“ ir „Renault“ garsėja naujovišku dizainu ir vairavimo komfortu, kai kurie varikliai pagarsėjo patikimumo problemomis, didelėmis techninės priežiūros išlaidomis ir brangiu remontu. Jei svarstote apie prancūzišką automobilį, pateikiame variklių, kurių turėtumėte vengti bet kokia kaina, sąrašą.

„Princo“ variklio spąstai (1.6 VTi EP6)

Engine 2012 Mini Cooper Countryman 8025574280
„Wikipedia” Nuotrauka

Vienas iš labiausiai pagarsėjusių prancūziškų variklių yra 1.6 VTi (EP6), dar vadinamas Prince varikliu. Šis variklis, sukurtas bendradarbiaujant su BMW, turėjo būti modernus ir taupus išbandyto 1.6 16V TU5 variklio patobulinimas. Tačiau nors popieriuje jis atrodė kaip patobulinimas, reali patirtis parodė ką kita. EP6 variklis sunaudoja daug alyvos, turi problemų su paskirstymo grandine ir brangiai kainuoja jo remontas, todėl jis tapo košmaru nieko neįtariantiems pirkėjams.

Automobiliai, į kuriuos verta atkreipti dėmesį:

  • Peugeot 207
  • Citroën C4
  • Mini Cooper R56 (antroji karta)
  • Citroën C5 (antroji karta) (tik ankstyvieji modeliai)

Patarimas: patikimiausią patikimą TU5 ir probleminį EP6 galima atskirti patikrinus variklio darbinį tūrį. Senesnio TU5 variklio darbinis tūris yra 1587 cm³, o EP6 – 1598 cm³.

Draudimas per kelias minutes – sužinokite, kiek kainuoja privalomasis draudimas.

Klaidinantys panašumai: 1.4 TU3 vs. 1.4 EP3

Panaši problema yra ir su 1,4 l benzininiais varikliais. TU3 (1360 cm³) yra patikimas, o EP3 (1397 cm³) kenčia nuo tų pačių problemų kaip ir EP6. Daugelis „Citroën C3 II“ ir „Peugeot 207“ pirkėjų dėl šių subtilių skirtumų nežinodami atsidūrė su nepatikimu varikliu.

2.0 HPI ir 2.0 IDE: Reti, bet rizikingi atvejai

automobilio variklis variklio kompresija
Nuotrauka: Shutterstock

Kai kurie ankstyvieji „Renault“ ir PSA tiesioginio įpurškimo benzininiai varikliai taip pat tapo finansine katastrofa dėl sunkiai randamų atsarginių dalių. Jei susidūrėte su „Citroën C5“ (2000-2003 m.) arba „Peugeot 407“ su 2.0 HPI varikliu, arba „Renault Laguna II“ su 2.0 IDE (1999-2004 m.), prieš pirkdami gerai pagalvokite. Nors iš esmės jie nėra blogi, dėl dalių trūkumo remontas tampa beveik neįmanomas.

1.6 HDi dilema: 16 vožtuvų vs. 8 vožtuvai

PSA 1.6 BlueHDI e-HDI dyzelinis variklis

1.6 HDi dyzelinis variklis yra plačiai naudojamas ir vertinamas, tačiau ne visos versijos yra vienodos. Ankstesni 16 vožtuvų modeliai kentėjo nuo krumpliaračių gedimų, iš dalies dėl papildomo grandine varomo paskirstymo veleno sąrankos. Tuo tarpu po 2010 m. pasirodžiusi 8 vožtuvų versija yra daug patikimesnė. Jei perkate naudotą „Ford“, „Mazda“, „Suzuki“, „Volvo“ ar „Mini“ automobilį su 1.6 dyzeliniu varikliu, būtinai patikrinkite, ar tai nėra probleminė ankstyvoji versija.

Skaitykite  Automobilio patikra prieš pirkimą: ką tikrina profesionalai?

1.2 TCe katastrofa (H5FT variklis)

2012 m. „Renault“ pristatė 1.2 TCe turbininį variklį, kuris greitai pagarsėjo dėl ištemptų paskirstymo grandinių, alyvos sąnaudų ir cilindrų susidėvėjimo. Nors jis buvo sukurtas pagal „Nissan“ konstrukciją, buvo linkęs į ankstyvus gedimus net ir tinkamai prižiūrint. Skirtingai nei jo pirmtakas (D4FT 1.2 TCe, iki 2013 m.), kuris buvo tvirtas ir patikimas, H5FT variklio reikėtų vengti bet kokia kaina.

Paplitę automobiliai su šiuo varikliu:

  • Renault Clio IV
  • Dacia Duster
  • Renault Captur
  • Nissan Qashqai

Kaip apsisaugoti?

Jei renkatės naudotą prancūzišką automobilį, atlikite šiuos veiksmus, kad išvengtumėte brangiai kainuojančios klaidos:

  1. Atidžiai tikrinkite variklio kodus – panašus darbinis tūris ne visada reiškia panašų patikimumą.
  2. Pasikonsultuokite su patikimu mechaniku – daugelis šių variklių turi akivaizdžių nusidėvėjimo požymių.
  3. Patikrinkite variklio techninės priežiūros istoriją – Kai kurias problemas galima sumažinti kruopščiai atliekant techninę priežiūrą.
  4. Venkite ankstyvųjų tiesioginio įpurškimo benzininių variklių – Dėl dalių trūkumo remontas tampa nepraktiškas.

Prancūziški automobiliai yra stilingi ir malonūs vairuoti, tačiau pasirinkus netinkamą variklį gali kilti begalė galvos skausmo. Ar kada nors turėjote blogos patirties su prancūzišku varikliu? Pasidalykite savo mintimis toliau esančiuose komentaruose!

UŽDARYTI
Žymos: nepatikimi varikliaiPrancūzijos automobiliaiPrancūziški varikliaivariklio remontas
Dalintis248DalintisSiųstiDalintis43
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest


Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz