• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

Rugsėjį Vilniaus gatvėse vėl suintensyvės eismas: rekomendacijos, kaip išvengti spūsčių ir efektyviai keliauti po miestą

pagal Andžej Biaigo
2024.08.25, 11:25
Eismas
A A
0
gatve eismas automobiliai vilnius 1

S. Žiūros nuotr.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Rugsėjo mėnuo Vilniuje – tai intensyvesnio eismo mieste pradžia. Pasibaigus vasaros atostogoms, sostinės gatvėse automobilių srautai padidėja apie 20–30 proc., todėl natūraliai kyla spūstys. Vilniuje spūstys labiausiai juntamos piko metu ryte 7–9 val. ir vakare 16–19 val. Nors eismo spūsčių rugsėjį išvengti nepavyks, tačiau galima jas sumažinti renkantis alternatyvius kelius ar transporto priemones.

Ukmergės g., Geležinio Vilko g., Ozo g., Kalvarijų g. T. Narbuto g., Oslo g., Pilaitės pr. yra pagrindinėse miesto susisiekimo ašys – per parą jas kerta iki 122 tūkst. transporto priemonių. Šiose gatvėse spūstys ypač išauga ryte ir vakare, kai daugelis vilniečių skuba į darbą ar grįžta namo.

„Juokaujame, kad Vilnius ne guminis ir tą geriausiai suprantame rugsėjį, kai sostinės gatvėse suintensyvėja spūstys. Prognozuojama, kad intensyviausias eismas vyks šiose sostinės gatvėse: Oslo g., Ukmergės g., Geležinio Vilko g., Ozo g., Kalvarijų g., Kareivių g., Olandų g., Pilaitės pr., T. Narbuto g., Ateities g., Antakalnio g., Laisvės pr., Savanorių pr., Nemenčinės pl., Tūkstantmečio g., Antakalnio g., Liepkalnio g., Žirnių g. ir Vakariniame aplinkkelyje“, – vardija JUDU Eismo valdymo centro vadovas Aleksej Apanovič.

„Vilniuje veikiančios adaptyvios eismo valdymo sistemomis, kurios nuolat maksimaliai optimizuoja eismą ir mažinti spūsčių trukmę. Spūstims didžiausią įtaką gali padaryti gyventojai, kurie pakeitę kelionės įpročius, gali pakeisti ir situaciją sostinės gatvėse”, – papildo JUDU atstovas.

Alternatyvos: viešasis transportas ir mikrojudumas

Vilniečių rudenį laukia ir dar patogesnės kelionės viešuoju transportu. Vilniaus gatvėmis jau rieda 20 naujų troleibusų. Taip pat nuo rugsėjo jau bus galima autobusuose ir troleibusuose bilietą įsigyti bekontakčiais būdais – bankine kortele ar išmaniais įrenginiais. Tai užtikrins greitesnį ir sklandesnį vienkartinių kelionės bilietų viešuoju transportu įsigijimą ir aktyvavimą. 

Vilniuje nuo balandžio jau kursuoja naujas maršrutas – 123 elektrinių mažos talpos autobusų maršrutas, kuris gerina susisiekimą vilniečiams ir miesto svečiams, vykstant iš Žemųjų Panerių į centrą, link Lukiškių aikštės. Planuojama, kad nuo rudens ir greitieji autobusai kursuos kiek dažniau.

Skaitykite  Draudžiamos zonos senesniems automobiliams – ar jūsų automobilis pateks į juodąjį sąrašą?

Dar viena alternatyva automobiliui – judėjimas pėsčiomis ar mikrojudumo priemonėmis (dviračiais, paspirtukais). Darnus keliavimas tampa vis populiaresnis tarp miesto gyventojų, ypač centre. Per šį sezoną mieste atsirado 18 dviračių saugyklų, 475 dviračių stovų, buvo nutiesta 8 kilometrai dviračio takų bei paženklinta kryptinėmis lentelėmis beveik 13 km dviračių trasų. Išaugo ir mikrojudumo dalijimosi transporto priemonių skaičius – šiai dienai vilniečiai gali rinktis beveik 5 tūkst. el. paspirtukų ar dviračių kelionėms mieste.

Pokyčiai miesto gatvėse prisideda prie spūsčių formavimosi

Šiuo metu Vilniaus mieste vyksta kelių svarbių gatvių remonto darbai. Didžiausi eismo sutrikimai prognozuojami Kalvarijų g. atkarpoje nuo Upės–Žvejų sankryžos iki Žalgirio g., Buivydiškių g., Ozo g. dalyje nuo Buivydiškių g. iki Siesikų g. bei Nemenčinės pl. atkarpoje nuo Kairėnų g. iki Vilniaus miesto ribos, kur atliekami ilgalaikiai infrastruktūros darbai.

Rugpjūčio gale–rugsėjo pradžioje numatyti dešiniųjų posūkių pralaidumo didinimo darbai įrengiant sekcijas į dešinę šviesoforais valdomose sankryžose: Ulonų–Apkasų g., Žalgirio–Linkmenų g., Antakalnio–Šilo g., Ukmergės–Bieliūnų g., Nemenčinės–Svajonių g., Kalvarijų–J. Kazlausko g., Verkių–P. Lukšio g.

Rekomendacijos keliaujantiems automobiliu

Statistikos duomenimis, rugsėjo mėnesį eismo srautai Vilniuje išauga apie 20–30%. Tai lemia ne tik mokinių ir studentų grįžimas į sostinę, bet ir naujai atvykusių gyventojų gausa. Todėl itin svarbu planuoti keliones iš anksto ir rinktis patogesnius kelionės būdus.

Esant galimybei rekomenduojama rinktis kelionės laiką ne piko metu, kaskart apsvarstyti kelionę automobiliu ir parkavimosi miesto centre laiką palyginti su kelione viešuoju transportu ar kita judėjimo mieste alternatyva. Dažnai alternatyvos automobiliui piko metu yra greitesnės, o ne piko metu dar ir ženkliai pigesnės.

„Norėdami sumažinti spūsčių riziką ir užtikrinti sklandų eismą, raginame vairuotojus laikytis kelių eismo taisyklių, nes transporto srautų jutikliai tinkamai fiksuoja tik pagal Kelių eismo taisykles važiuojančius eismo srautus. Jeigu transporto priemonė prieš sankryžą sustoja neprivažiavusi STOP linijos, kirtusi STOP liniją arba rikiuodamasi per ištisinę liniją, tai įranga tokios transporto priemonės gali neužfiksuoti, o žalias signalas gali neįsijungti, kol nebus aktyvuotas tas pats arba kitas jutiklis“, – dalinasi JUDU Eismo valdymo centro vadovas.

Skaitykite  Draudžiamos zonos senesniems automobiliams – ar jūsų automobilis pateks į juodąjį sąrašą?

Primename, kad tiesiogiai susidariusias spūstis ir kelio darbus galite stebėti čia.

Žymos: spūstysvilnius
Dalintis10DalintisSiųstiDalintis2

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.