• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 8 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Ar galima įkrauti elektromobilį su generatoriumi dingus elektrai?

pagal Andžej Biaigo
2025.05.22, 14:30
Elektromobiliai
A A
0
elektromobilio ikrovimas su generatoriumi
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Elektros energijos tiekimo sutrikimas ir tuščias elektromobilio akumuliatorius – košmariškas scenarijus elektromobilių savininkams. Tačiau ar techniškai įmanoma įkrauti elektromobilį naudojant nešiojamą avarinį generatorių? Taip, tačiau yra rimtų apribojimų.

Energinio maitinimo įrenginys: Techninė galimybė

Elektros energijos tiekimo nutraukimo atveju stacionarūs avariniai generatoriai, varomi benzininiais arba dyzeliniais varikliais, gali gaminti elektros energiją per 230 V elektros lizdą. Tačiau, kaip aiškina Vokietijos elektrotechnikos asociacijos (VDE) atstovas Ralfas Petri, šių įrenginių galia yra ribota. „Schuko“ kištukinis lizdas gali užtikrinti tik apie 2 kW nuolatinę galią.

Apibendrinant galima teigti, kad: Įkrauti didelį 118 kWh akumuliatorių, kaip, pavyzdžiui, „Mercedes EQS“, prireiktų beveik 59 valandų, net neįskaitant energijos nuostolių ir apsaugos fazių. Tai yra daugiau nei dvi ištisos dienos, kai generatorius veikia be pertraukos.

Brangus ir neefektyvus

Ekonominiai rodikliai dar labiau atgraso. Vos 1 kWh elektros energijos pagaminti reikia apie 1,5 litro benzino. Vidutiniškai sunaudojant 20 kWh 100 km, nuvažiuoti 100 km naudojant avarinį generatorių vien degalai kainuotų apie 30 eurų.

  • Didelės degalų sąnaudos (1,5 l/kWh)
  • Didelė CO₂ emisija, nėra katalizatorių
  • Maža papildoma rida per vieną įkrovimo valandą

Įkrovimas, kurio užtenka 5 km nuotoliui padidinti, gali užtrukti pusvalandį. Tai įmanoma, bet tikrai nėra patogu ar švaru.

Kada tai gali būti prasminga

Paprastosios padėties atveju svarbus kiekvienas kilometras. Jei nėra viešosios įkrovimo infrastruktūros, naudojant generatorių, kad įveiktumėte vos 50 km atstumą (per penkias valandas), gali pakakti pasiekti saugią vietą arba kitą stotį.

Toks modelis jau taikomas JAV, kur mobiliosios elektromobilių gelbėjimo tarnybos naudoja įmontuotus 11 kW+ generatorius, kad galėtų greitai įkrauti elektrą pakelėse – per 30 minučių pakanka energijos nuvažiuoti iki netoliese esančios greitojo įkrovimo stotelės.

Apimties didintuvas? Nepraktiška

Ar generatorius galėtų būti nuolatinis elektromobilių ridos ilgintuvas? Techniškai taip. Bet praktiškai – ne. Nešiojamieji generatoriai sveria daugiau kaip 50 kg ir jiems reikia laikyti degalų. Be to, dėl elektromobilių patikimumo ir augančių įkrovimo tinklų daugumai vairuotojų ši idėja nereikalinga.

„Daug metų vairuoju elektromobilius ir niekada nesugedo“, – sako Ralfas Petri. „Tereikia tinkamai planuoti keliones.“

Viskas veikia, bet vos vos

Taip, galite įkrauti elektromobilį naudodami avarinį generatorių, tačiau tik esant mažos galios, didelių sąnaudų ir didelės taršos sąlygoms. Tai gali būti paskutinė išeitis nutrūkus elektros energijos tiekimui, tačiau tai nėra realus kasdienis atsarginis planas.

Ar svarstytumėte galimybę pasilikti generatorių savo elektromobiliui, o gal dėl augančių įkrovimo tinklų jis tampa nebereikalingas? Pasidalykite savo mintimis toliau!

Šaltinis: Bild.de
Žymos: elektromobiliaigeneratoriai
DalintisDalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

5 patikimiausi automobiliai pasaulyje pagal vairuotojus

Trys naudoti korėjietiški krosoveriai, kuriems gedimai – retenybė

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz