BMW ruošiasi iš naujo apibrėžti, koks gali būti aukštos klasės automobilis. Vokietijos automobilių gamintojas ką tik pristatė drąsų ir ambicingą projektą, kuris turėtų būti išleistas 2027 m. – visiškai elektrinį M3, išvystantį 1 300 arklio galių. Tai ne tik dar vienas elektrinis automobilis. Tai žalių eksploatacinių savybių, pažangiausių technologijų ir visiško elektrifikavimo sintezė, varoma revoliucinės „Neue Klasse“ platformos.
Istorinis šuolis į priekį
Nuo pat legendinio originalaus M3 E30 modelio pasirodymo 1986 m. BMW M padalinys įkūnija našumą ir automobilių sporto paveldą. Tačiau dabar šis prekės ženklas žengia į naują erą. 2027 m. M3 nebus varomas benzinu, sintetiniais degalais ar vandeniliu – jis bus varomas vien tik elektros baterijomis, o tai leis pasiekti stulbinančią 1 300 arklio galių galią, nenaudojant nė lašo iškastinio kuro.
„Neue Klasse“ platforma: Naujoji „Naujoji“ platforma: BMW ateitis
Šio proveržio pagrindas – „Neue Klasse“ platforma. Ši architektūra, sukurta naujos kartos BMW elektromobiliams, palaiko didelės galios elektros variklius, itin greitą įkrovimą ir efektyvų akumuliatorių naudojimą. Nors BMW neatskleidė visų detalių, tačiau ši platforma sukurta taip, kad ateityje palaikytų super sedano našumą ir tvarią inžineriją.
Dizaino kalba: Dizaino kalba: pažįstama, tačiau futuristinė
Vizualiai 2027 m. M3 išlaikys ikonišką BMW identitetą – agresyvų, švarų ir dinamišką. Tikėkitės racionalaus priekinio fasado su siauromis grotelėmis, aštriais į kampus nustumtais priekiniais žibintais ir stipriai simetriškomis apatinėmis ventiliacijos angomis. Dizainas byloja ir apie tradicijas, ir apie naujoves, signalizuodamas, kad net ir elektrifikuodamas BMW nenusileis estetikai.
Sukurtas entuziastams
Nepaisant perėjimo prie 100 proc. elektrinės galios, BMW žada, kad šis M3 išsaugos savo pirmtakų sielą. BMW AG plėtros vadovas Frankas Weberis sakė: „Džiaugsmo širdis leidžia mums vairavimo malonumą perkelti ne tik į kitą, bet ir dar vieną aukštesnį lygį.“
Naujos kartos M3 pasižymės tradiciniams superautomobiliams prilygstančiomis eksploatacinėmis savybėmis – be išmetamųjų dujų. Tai pareiškimas, kad elektrinė ateitis nereiškia, jog reikia aukoti jaudulį, sukimo momentą ar savitumą.
Daugiau nei tik galia
Pranešimas taip pat rodo platesnį BMW strategijos pokytį. Užuot persekiojęs tendencijas, BMW jas formuoja, derindamas elektrifikaciją su paveldu, drąsa ir inžineriniu meistriškumu. 2027 m. M3 – tai ne tik arklio galios; tai apibrėžimas, kaip atrodo vairavimo malonumas nulinės emisijos pasaulyje.
Nuo DTM ištakų iki elektrinio dominavimo – M3 toliau tobulėja. Šį kartą jis garsesnis nei bet kada anksčiau – be jokio garso.
Ar vairuotumėte 1300 AG elektrinį M3? Praneškite mums komentaruose.