„Ferrari“ ruošiasi įžengti į elektrinį amžių su savo pirmuoju visiškai elektriniu automobiliu, kuris greičiausiai bus pavadintas „Elettrica“. Neseniai paskelbti patentiniai dokumentai leidžia pažvelgti į tai, kaip „Ferrari“ planuoja išsaugoti savo legendinį vairavimo patyrimą – naudodama novatorišką garso sistemą ir imituojamą pavarų perjungimo sistemą.
Įtraukiančios vairavimo patirties kūrimas
„Ferrari“ patente aprašoma sistema, kurioje vairuotojai patiria dirbtinį pavarų perjungimą, suderintą su atitinkamais garso įrašais. Nors „Elettrica“ greičiausiai turės vienos greičio pavarą, imituojamas pavarų perjungimas skirtas padidinti vairuotojo įsitraukimą, panašiai kaip „Hyundai Ioniq 5 N“.
Patente pažymima, kad nors elektrinės transmisijos pagerina automobilio charakteristikas, jos dažnai sumažina vairuotojo įsitraukimą. Simuliacija, imituojanti pavarų naudojimą įvažiuojant į posūkius, ir sukimo momento pojūtis perjungiant pavaras siekia atkurti tą įsitraukimą.
„Ferrari“ paveldė įkvėptos garso parinktys
„Ferrari“ vairuotojams leis rinktis iš įvairių garso profilių, suskirstytų į „istorinius, modernius ir futuristinius“. Ypač įdomi „istorinė“ parinktis, kuri leidžia atkurti legendinius „Ferrari“ V8 ir V12 variklių garsus per automobilio garsiakalbių sistemą.
Ką žinome apie „Elettrica“
Iki šiol „Elettrica“ prototipai buvo pastebėti gerai užmaskuoti, dažnai naudojant „Maserati Levante“ kėbulo panelius. Tačiau išsamios modifikacijos rodo, kad šis automobilis turės žemesnę, vairuotojui labiau pritaikytą važiuoklę. Dizaino elementai rodo, kad priekinė dalis yra įkvėpta „Ferrari Roma“, o aerodinamika yra pritaikyta pagal užsakymą, įskaitant masyvius 24 colių ratlankius ir agresyvius oro įsiurbimo angas. „Elettrica“ turėtų būti keturių durų modelis, siūlantis SUV praktiškumą ir superautomobilio charakteristikas, galbūt pozicionuojamas šalia „Purosangue“ arba žemiau jo. Jis turės visų ratų pavarą su dviem varikliais, aktyvią pakabą ir galinių ratų vairavimą, užtikrinantį greitą manevringumą.
Gamybos planai ir ateities perspektyvos
„Ferrari“ generalinis direktorius Benedetto Vigna patvirtino, kad bendrovė daug investuoja į elektrifikaciją, įskaitant naują „E-Cells Lab“ elektros variklių tyrimams ir plėtrai. „Ferrari“ planuoja gaminti pagrindines elektros pavaros komponentus savo jėgomis, tačiau baterijų gamyba bus patikėta išorės tiekėjams.
Artėjant „Elettrica“ ir „F80“ hiperautomobilio hibridinės sistemos pristatymui, „Ferrari“ pasiūlys visą gamą: vidaus degimo, hibridinius ir visiškai elektrinius automobilius.
„Ferrari Elettrica“ žada sujungti tradicinį „Ferrari“ aistringumą su pažangiausiomis elektrinėmis technologijomis. Naudodama novatorišką požiūrį į garsą ir vairavimo dinamiką, „Ferrari“ siekia suteikti elektrinio automobilio patirtį, vertą savo legendinio ženklo.
Ar džiaugiatės pirmuoju „Ferrari“ elektrinio automobilio modeliu? Pasidalykite savo mintimis komentaruose žemiau!