Pasaulyje, kuriame vis labiau dominuoja jutikliniai ekranai ir balso komandos, fiziniai mygtukai automobiliuose tampa vis retesni. Tačiau kai jie vis dėlto atsiranda, kai kurie iš jų neapsiriboja vien tik funkcionalumu – jie suteikia šmaikštumo, dramatizmo, o kartais ir visiško absurdo. Pateikiame 10 šauniausių ir skandalingiausių mygtukų, kada nors įrengtų serijiniuose automobiliuose.
Dodge Challenger SRT Demon – vilkimo režimas
Spaudžiant šio raumeningo automobilio „Drag Mode“ mygtuką, jis virsta trasai paruoštu žvėrimi. Juo sureguliuojama pakaba, degalų tiekimas, transmisija ir net įjungiamas „Line Lock“, kad būtų galima atlikti kontroliuojamus burnoutus. Tai tarsi vienu pirštu paleisti savo lenktynių komandą.
Tesla Model S – gynybos nuo biologinio ginklo režimas
Taip, tai tikra. Mygtuku įjungiama „Tesla“ filtrų sistema uždaro saloną, o milžiniškas HEPA filtras pašalina teršalus, dūmus ir, kaip įtariama, biologinius ginklus. Naudinga ar perdėta? Bet kuriuo atveju, tai nepamirštama.
Rolls-Royce – Starlight Headliner Control
Mygtukas, kuriuo valdomos šviesolaidinių žvaigždžių lubos. Štai ir viskas. Nei našumo, nei efektyvumo padidėjimo – tik gryna vizualinė prabanga. Ir taip, netgi galite užsisakyti krintančių žvaigždžių ar pasirinktinių žvaigždynų.
Ferrari 458 Italia – Manettino jungiklis
Šiuo ant vairo esančiu sukamuoju jungikliu reguliuojami važiavimo režimai nuo komforto iki lenktynių. Įkvėptas F1 bolidų, „Manettino“ suteikia vairuotojams tiesioginę lytėjimo prieigą prie automobilio charakteristikų.
Porsche 911 – Sportinės reakcijos mygtukas
Jį paspaudus, esantį režimo pasirinkimo ratuko viduryje, 20 sekundžių galima mėgautis maksimaliomis eksploatacinėmis savybėmis – turbokompresoriumi, aštresne reakcija ir visišku variklio įjungimu. Iš esmės tai Porsche NOS versija.
Lamborghini Aventador SVJ – naikintuvo paleidimo funkcija
Prieš paspausdami paleidimo mygtuką apverčiate raudoną dangtelį, panašiai kaip paleidžiant raketą. Ši drama 100 % nereikalinga ir 100 % „Lamborghini“. Automobilio užvedimas primena misijos pradžią.
BMW M serija – M pavaros mygtukai
Manipuliatoriai M1 ir M2 leidžia vairuotojams išsaugoti ir akimirksniu pasiekti pasirinktinius našumo nustatymus. Vieną akimirką – komfortas, kitą – visiškas trasos žvėris. Paprasta, subtilu ir itin veiksminga.
Toyota Celsior – Ultragarsinis veidrodėlių valiklis
Ši išskirtinė JDM funkcija naudoja ultragarso vibracijas, kad nuplautų vandenį nuo šoninių veidrodėlių. Jokio šildymo, jokio šluostymo – darbą atlieka tik garso bangos. Tik „Toyota“ galėjo tai sugalvoti ir padaryti rimtai.
Koenigsegg – „Ghost Squadron“ mygtukas
Paspauskite šį mygtuką ir automobilis transformuosis – durys atsidarys, bagažinė ir galinis korpusas atsidarys automatiškai. Tai vadinasi „Autoskin“ ir atrodo tarsi atsibudęs transformeris. Geriausia Koenigsegg magija.
Toyota FJ Cruiser – A-TRAC mygtukas
Šiuo mygtuku, kuris yra beprasmiškas pagalbininkas bekelėje, įjungiama aktyvioji traukos kontrolė, stabdanti tam tikrus ratus, kad pagerėtų sukibimas su kelio danga. Jis nėra efektingas, bet puikiai veikia ir juo pasitiki visur gyvenantys nuotykių ieškotojai.
Kokia jūsų nuomonė? Kokio mygtuko norėtumėte savo automobilyje? Pasidalykite savo pasirinkimu komentaruose arba socialiniuose tinkluose.