• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 19 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Povandeninis tunelis sujungs Afriką ir Europą. Atgaivinta 1830-ųjų idėja

pagal Andžej Biaigo
2024.05.14, 15:00
Naujienos
A A
0
povandeninis tunelis sujungs afrika ir europa

Marrocoworldnews.com/Google Maps

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Kamuolys suartina žmones“ – šį šūkį mielai naudoja futbolo federacijos. Dabar galima sakyti, kad futbolas suvienys žemynus, ir jis tai padarys…. tiesiogine prasme. Sugrįžta idėja nutiesti povandeninį tunelį tarp Ispanijos ir Maroko. Laikraštis „The Daily Telegraph“ rašo, kad šis projektas turėtų būti parengtas 2030 m. pasaulio futbolo čempionatui.

Jungtinės Karalystės dienraštis „The Daily Telegraph“ pranešė, kad atnaujinti trijų tunelių tarp Afrikos ir Europos statybos tyrimai. Nors internete jau pasirodė automobilių tunelio grafika, šiuo metu atliekami finansiniai ir strateginiai geležinkelio maršruto statybos tyrimai. Preliminariai apskaičiuota, kad tunelių, einančių po Gibraltaro sąsiaurio dugnu ir jungiančių Ispaniją ir Maroką, statybos kaina sieks 6 mlrd.

Maroko nacionalinė sąsiaurio tyrimo bendrovė paskelbė, kad šiuo metu ieško finansavimo Maroko ir Ispanijos tunelio projektui.

28 km ilgio povandeninis tunelis

Numatoma, kad Maroko ir Ispanijos povandeninės tunelio dalies bendras ilgis sieks 28 kilometrus, o giliausia vieta bus 475 metrai po jūros lygiu. Planuojama tuneliu sujungti pietinėje Ispanijos dalyje esančią Punta Palomą ir į rytus nuo Tanžero (Marokas) esančią Malabatą.

Vykstančios Maroko ir Ispanijos derybos atskleidė, kad Maroko ir Ispanijos tunelis turi būti baigtas iki 2030 m. FIFA pasaulio futbolo čempionato, kurį kartu rengs Ispanija, Portugalija ir Marokas, pradžios. Šis pasaulio futbolo čempionatas bus pirmasis, kurį surengs trys šalys dviejuose skirtinguose žemynuose, ir pirmasis nuo 2010 m., kuris vyks Afrikoje.

Kaip atskleidė Ispanijos stacionariųjų transporto tyrimų Gibraltaro sąsiauryje draugija, baigus statyti tunelį per metus juo galėtų keliauti 12,8 mln. keleivių.

1976 m. kilo idėja nutiesti tunelį tarp Ispanijos ir Maroko

Pirmieji pasiūlymai dėl „nuolatinės Europos ir Afrikos jungties per Gibraltaro sąsiaurį“ iš pradžių buvo atmesti 2009 m., tačiau 2023 m. balandį, kai Ispanijos ir Maroko komisija dėl šio tunelio projekto vėl susirinko po 14 metų, jie buvo atnaujinti.

Tačiau pati idėja pastatyti tokią perėją kilo daug anksčiau. Ispaniją ir Maroką jungiančių tunelių tyrimai prasidėjo XX a. trečiajame dešimtmetyje, kai Ispanija pirmą kartą pateikė pasiūlymą ir pasamdė inžinierius, kad šie atliktų Gibraltaro sąsiaurio dugno skerspjūvio geologinius tyrimus. Tačiau tuo metu iškilo rimta problema, kai paaiškėjo, kad po sąsiauriu esanti uoliena yra labai kieta, todėl tuometinėmis technologijomis neįmanoma iškasti tunelio. Tuo metu tai baigėsi tuo, kad buvo atlikta tik apklausa.

Skaitykite  Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Tačiau ši idėja dar nėra visiškai mirusi. Pirmą kartą apie Maroko ir Ispanijos geležinkelio tunelio projektą oficialiai paskelbta 1979 m., kai Ispanijos karalius Chuanas Karlosas I ir Maroko karalius Hasanas I pasirašė susitarimą dėl šio svarbaus projekto, skirto Europos ir Afrikos žemynų ryšiams stiprinti, plėtojimo.

2006 m. Šveicarijos bendrovei „Lombardi Engineering“ buvo pavesta parengti Ispanijos-Maroko geležinkelio tunelio projektą. Savo tyrimuose bendrovė palygino Ispanijos-Maroko tunelio statybą su Lamanšo tuneliu ir padarė išvadą, kad tiek dėl gylio, tiek dėl geologinių sąlygų statybos darbai būtų dar sudėtingesni. Taip yra dėl to, kad sąsiaurio viduryje yra du gilūs kvartero laikų molio kanalai ir yra didelis geologinis lūžis – Azorų ir Gibraltaro lūžis, dėl kurio regione vyksta žemės drebėjimai.

Šaltinis: Constructionreviewonline.com, „The Daily Telegraph“
Žymos: Afrikatunelis
Dalintis6DalintisSiųstiDalintis1

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Kokiu greičiu važiuoti, kad automobilis sunaudotų mažiausiai degalų?

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

TOP 5 patikimiausi dyzeliniai visureigiai, kurie gali įveikti beveik 1 000 000 kilometrų

Geriausi Euro 6 dyzeliai iki 1,6 l – šie modeliai įvažiuos į visas švaraus transporto zonas

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.