Labai lauktas 2026 m. BMW M2 CS pagaliau pasirodė, ir jame yra viskas, ko gali tikėtis našumo entuziastai – daugiau galios, mažesnis svoris ir tik galinių ratų pavara.
Modernizuota klasikinė CS formulė
BMW laikėsi savo patikrintos CS strategijos: padidino galią, sumažino svorį ir tiksliai suderino važiuoklę. Rezultatas? Galingas standartinio M2 patobulinimas. Dviem turbokompresoriais pripildytas 3,0 litro darbinio tūrio eilinis šešių cilindrų variklis dabar išvysto 523 arklio galias ir 479 lb/s sukimo momentą – 50 AG ir 36 lb/s daugiau nei įprastas M2 su automatine pavarų dėže.
Nėra mechaninės pavarų dėžės, bet vis tiek grynas
Nors puristai gali apgailestauti, kad nėra mechaninės pavarų dėžės, BMW aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė yra standartinė. Pažymėtina, kad skirtingai nei kiti CS modeliai, pavyzdžiui, M3 ir M4, M2 CS komplektuojamas tik su galiniais varančiaisiais ratais, todėl siūlo tradiciškesnes eksploatacines savybes.
Lengvesnis, greitesnis, aštresnis
BMW praneša, kad dėl anglies pluošto kėbulo plokščių, standartinių kaltinių ratlankių ir iš anglies pluošto pagamintų sėdynių svoris sumažėjo 97 svarais (apie 44 kg), palyginti su standartiniu M2 automatu. Dėl to automobilio masė sumažėjo iki 3770 svarų (1710 kg), t. y. net mažiau nei M2 su mechanine pavarų dėže. Pasirenkamieji anglies keramikos stabdžiai už papildomus 8 500 JAV dolerių gali sumažinti dar daugiau svorio.
Važiuoklės patobulinimai
- Pakeisti adaptyvieji amortizatoriai ir spyruoklės
- Optimizuotas elektroninis riboto praslydimo diferencialas
- Patobulintos ABS ir traukos / stabilumo kontrolės sistemos
Visais šiais patobulinimais siekiama suvaldyti papildomą galią ir užtikrinti aštrų, užtikrintą valdymą, ypač kai visas sukimo momentas perduodamas galiniams ratams.
Vairavimas ir kainos
BMW teigia, kad M2 CS nuo 0 iki 60 mylių per valandą (0-96 km/val.) įsibėgėja vos per 3,7 sekundės ir gali pasiekti maksimalų 188 mylių per valandą (302 km/val.) greitį. Šie skaičiai leidžia teigti, kad šis automobilis yra rimtas ir gali varžytis su daug brangesniais sportiniais automobiliais.
M2 CS kaina prasideda nuo 99 775 JAV dolerių – maždaug 30 000 JAV dolerių daugiau nei bazinio M2 (69 375 JAV dolerių už 2025 m. modelį). Vis dėlto jis maždaug 25 000 JAV dolerių pigesnis už 2025 m. M4 CS, todėl yra potencialiai prieinamesnis aukštos klasės M modelių gamoje.
Produkcija ir prieinamumas
BMW pradės gaminti M2 CS 2025 m. rugpjūtį San Luis Potosí gamykloje Meksikoje. Tikimasi, kad netrukus po to bus pradėti tiekimai.
Galutinis verdiktas
Su 2026 m. M2 CS BMW siūlo lengvą, galingą, galine pavara varomą kupė, kuris lieka ištikimas savo šaknims. Entuziastams, ieškantiems nefiltruotos vairavimo patirties ir nesiekiantiems šešiaženklės kainos, tai gali būti M automobilis, į kurį verta atkreipti dėmesį.