• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 19 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
    • Ilgalaikiai testai
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Daugiau
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Top 5: geriausi 4 cilindrų varikliai, kuriuos vertina ir sportininkai, ir tėčiai

pagal Andžej Biaigo
2025.04.19, 8:30
Naujienos
A A
0
Honda F20C VTEC variklis

Honda F20C VTEC variklis. „Wikimedia“ nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Keturių cilindrų varikliai jau seniai giriami dėl jų galios, efektyvumo ir universalumo pusiausvyros. Nesvarbu, ar 2,0 l darbinio tūrio varikliai būtų montuojami „karštuosiuose hečbekuose“, sportiniuose automobiliuose, ar šeimyniniuose mikroautobusuose, jie įrodė, kad gali būti įspūdingai našūs ir patikimi kasdien. Pažvelkime į penkis ikoniškiausius keturių cilindrų variklius, kurie įėjo į automobilių pasaulio istoriją.

Turinys
Toggle
  • Honda F20C – didelio apsukų skaičiaus VTEC legenda (250 AG)
  • Mercedes-AMG M139 – galios karalius su turbokompresoriumi (421-476 AG)
  • BMW/Mini B48 – patikimas ir universalus (iki 306 AG)
  • „Subaru EJ22 Turbo“ – ralio tipo bokseris (280 AG)
  • Volkswagen EA888 2.0 TSI – kasdienis herojus (220-290+ AG)

Honda F20C – didelio apsukų skaičiaus VTEC legenda (250 AG)

Iš „Honda S2000“ žinomas F20C variklis yra natūraliai įsiurbiamo variklio šedevras. Išvystantis 250 AG esant 8 600 aps/min, šis 2,0 l darbinio tūrio agregatas iš naujo apibrėžė, ką gali pasiekti keturių cilindrų variklis. Variklis, kurio maksimali sūkių dažnio riba yra 9 000 aps/min, o savitoji galia – 125 AG/l, daugelį metų buvo serijinių automobilių rekordas.

Pirk naudotą automobilį atsakingai – patikrink jo istoriją per CarVertical.

Jo paslaptis slypi dviguboje VTEC sistemoje, veikiančioje tiek įsiurbimo, tiek išmetimo kumšteliais. Iki 6 000 aps/min variklis elgiasi ramiai, tačiau įsijungus VTEC, galios perdavimas tampa agresyvus ir jaudinantis. Nepaisant lenktyninių savybių, F20C pasirodė esąs patikimas ir ilgai naudojamas, jei tinkamai prižiūrimas.

Mercedes-AMG M139 – galios karalius su turbokompresoriumi (421-476 AG)

M139 variklis, pristatytas AMG A45 S, yra galingiausias pasaulyje serijinės gamybos keturių cilindrų variklis, išvystantis iki 476 AG. Tai yra stulbinanti 211 AG vienam litrui. Iki 170 000 min-1 sukantis twin-scroll turbinai ir 500 Nm sukimo momentas, pasiekiamas vidutiniu diapazonu, iki 100 km/val. įsibėgėja brutaliai – 0 iki 100 km/val. įsibėgėja greičiau nei per 4 sekundes.

Pagal savo galią M139 išlieka efektyvus – dažnai sunaudoja mažiau nei 10 l/100 km. Jo hibridinis pritaikymas C63 modelyje rodo, kaip šiuolaikinėje technikoje gali derėti našumas ir elektrifikacija.

BMW/Mini B48 – patikimas ir universalus (iki 306 AG)

BMW modulinis B48 variklis varo modelius nuo „Mini Cooper S“ iki BMW 330i. Jis žinomas dėl patikimos konstrukcijos, rafinuotumo ir derinimo galimybių. Dėl vieno turbokompresoriaus ir „Valvetronic“ sistemos jis nepaprastai gerai suderina galią ir degalų ekonomiją – net ir sportiškose modifikacijose jo sąnaudos retai viršija 8 l/100 km.

Skaitykite  Pripažino klaidą: „Stellantis“ grąžina pinigus už netinkamus variklius

Tuningo sluoksniuose B48 vadinamas „neperšaunamu“. Kai kurie specialistai, atlikę tik nedidelius patobulinimus, saugiai išvysto daugiau nei 400 AG. Dėl bendros architektūros su B38 ir B58 varikliais dalių prieinamumas ir patikimumas yra puikūs.

„Subaru EJ22 Turbo“ – ralio tipo bokseris (280 AG)

Boxer varikliai yra reti, o EJ22 Turbo išsiskiria kaip vienas geriausių. Šis 2,2 litro darbo tūrio turbokompresorinis agregatas, naudotas WRC homologuotuose „Impreza WRX STi“ modeliuose, išvystė 280 AG (oficialiai), nors realūs rodikliai dažnai būdavo didesni. Sustiprinti vidiniai elementai ir didžiulis tarpinis aušintuvas užtikrino našumą ir ilgaamžiškumą.

EJ22 patikimumas yra legendinis, ypač tarp tiuningo specialistų. Jis garsėja tuo, kad be gedimų susidoroja su padidintu padidintu slėgiu ir agresyviu važiavimu, todėl tapo pagrindiniu ralio ir gatvės modelių varikliu.

Volkswagen EA888 2.0 TSI – kasdienis herojus (220-290+ AG)

Nuo 2007 m. EA888 tapo visos VW grupės varikliu. Jo našumas ir lankstumas yra neprilygstami – nuo „Golf GTI“ iki „Audi S3“ ir net „Porsche Macan“. Naujausi variantai išvysto iki 290 AG, o su tiuningu – gerokai daugiau.

Dėl tokių savybių kaip integruotas išmetimo kolektorius ir grandine valdomas paskirstymo mechanizmas EA888 yra efektyvus ir patvarus. Entuziastams patinka jo derinimo galimybės – daugelis jį padidina iki 350-400 AG, jei jis naudojamas su standartiniais vidiniais įrenginiais. Šiuo metu tai vienas populiariausių turbokompresorinių variklių Europoje.

Kuris iš šių variklių yra jūsų mėgstamiausias? Pasidalykite savo patirtimi komentaruose!

Žymos: variklis
Dalintis198DalintisSiųstiDalintis35
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

0

Vilniuje BMW X5 išsiardė važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

0

Volvo išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

„Volvo“ išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

0

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

0

Taip pat skaitykite

Ar traktorius privalo trauktis? Konfliktas Lietuvos keliuose

Lenkimas iš dešinės – leidžiama ar ne? Štai ką sako KET

Ar profesionalus vairuotojas gali pūsti iki 0,4 promilės? Paaiškiname su teisės aktais

Ar leidžiama važiuoti motociklu su ausinėmis? Štai ką sako įstatymas

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

Ar galite netekti vairuotojo pažymėjimo už važiavimą dviračiu išgėrus?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz