Šeštosios kartos „Toyota RAV4“ oficialiai pristatytas likus kelioms dienoms iki premjeros, atskleidžiant reikšmingus dizaino, technologijų ir hibridinio veikimo atnaujinimus. 2026 m. modelis siekia įtvirtinti savo, kaip vieno populiariausių visureigių Europoje, įskaitant ir Lietuvą, pozicijas.
Drąsus išorės atnaujinimas ir padidėjęs dydis
Naujasis RAV4 išlaiko jam būdingą tvirtą išvaizdą, tačiau įgauna modernų atspalvį. Priekinės grotelės dabar didesnės ir turi korio formos raštą. Aukštai sumontuoti C formos LED priekiniai žibintai ir unikalūs galiniai žibintai suteikia futuristinę išvaizdą. Lyginant su pirmtaku, krosoverio matmenys šiek tiek padidėjo, todėl jame daugiau vietos keleiviams ir kroviniams.
- Pakeisto dizaino bičių korio formos grotelės
- Naujas LED apšvietimo parašas
- Aukštesnės, kvadrato formos kėbulo linijos
- Juodos spalvos intarpai ir aerodinaminės detalės
Modernizuotas interjeras su didesniais ekranais
Interjere 2026 m. RAV4 pristatomas visiškai skaitmeninis prietaisų skydelis, didelis centrinis jutiklinis ekranas ir kompaktiška pavarų perjungimo svirtis. Kampuotas prietaisų skydelis atspindi automobilio išorės dizaino kalbą. Daugiausia dėmesio „Toyota“ skyrė tiek ergonomikos, tiek jungiamumo gerinimui, taip patenkindama šiuolaikinių vairuotojų lūkesčius.
- Visiškai skaitmeninis prietaisų skydelis
- Didelis jutiklinis informacijos ir pramogų sistemos ekranas
- Minimalistinio stiliaus „Joystick“ pavarų perjungimo svirtis
Patobulinta hibridinė jėgainė ir elektrinis nuotolis
Naujasis RAV4 ir toliau remiasi TNGA-K platforma, tačiau turi galingesnę hibridinę sistemą. Tikimasi, kad iš tinklo įkraunamame hibridiniame (PHEV) variante bus naudojama ta pati sąranka kaip ir 2025 m. „Camry Hybrid“, tačiau jo našumas bus didesnis, o akumuliatorius – didesnis. Toyota tvirtina, kad vien elektra varomo automobilio nuotolis sieks iki 130 km, t. y. bus gerokai didesnis, palyginti su ankstesnėmis kartomis.
Tokiais patobulinimais siekiama, kad RAV4 taptų rimtu konkurentu tokiems elektriniams visureigiams, kaip „Tesla Model Y“, ypač važinėjant į darbą mieste.
Gaminamos transmisijos
- 2,5 l benzininis variklis (priklauso nuo rinkos)
- Konvencinis hibridinis (HEV)
- Įkraunamas hibridas (PHEV) su 130 km elektromobilio nuvažiuojamu atstumu
Ką tai reiškia Lietuvos vairuotojams
Lietuvoje, kur hibridiniai automobiliai tampa vis populiaresni dėl taupių degalų ir mažesnės taršos, naujasis „Toyota RAV4 2026“ turėtų sulaukti didelio susidomėjimo. Dėl galimos kainos, panašios į dabartinių modelių, ir didesnio elektrinio nuvažiuojamojo atstumo jis siūlo efektyvų sprendimą tiek miesto, tiek tolimųjų reisų vairuotojams.
Kokia jūsų nuomonė? Ar svarstytumėte galimybę persėsti į naująjį hibridinį RAV4? Pasidalykite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.