Tuo metu, kai automobilių pramonė pereina prie elektrifikavimo, „Toyota“ patvirtino savo įsipareigojimą išlaikyti vidaus degimo variklių (VDV) sportinius automobilius su mechaninėmis pavarų dėžėmis. Australijos „Toyota“ rinkodaros vadovas Seanas Hanley patikino entuziastus, kad „Toyota“ GR padalinys ir toliau gamins tradicinius sportinius automobilius, nepaisant didėjančio spaudimo diegti elektrines transmisijas.
„Toyota“ pozicija dėl sportinių automobilių su vidaus degalų varikliais
„Nepaisant perėjimo prie elektrinių variklių, matome galimybę ir toliau tenkinti sportinių automobilių entuziastus. Šie žmonės neišnyks, ir mes neketiname jų palikti be mėgstamos vairavimo patirties“, – interviu „UAmotors“ teigė Hanley.
Nors „Toyota“ daugiausia dėmesio skiria savo pagrindinių modelių elektrifikavimui, Hanley pabrėžė, kad „Gazoo Racing“ (GR) sportinių automobilių padalinys išlieka ištikimas klasikinių sportinių automobilių tradicijoms.
„Norime išsaugoti viską, kas jaudina vidaus degimo variklį: garsą, kvapą ir taktilinį vairuotojo ir mašinos ryšį. Būtent tai daro vairavimą tikrai malonų“, – pridūrė jis.
Alternatyvių degalų tyrinėjimas
Siekdama, kad vidaus degimo varikliai išliktų aktualūs ekologiškesnėje ateityje, „Toyota“ tiria alternatyvius degalus, pavyzdžiui, vandenilį ir sintetinį kurą. Tai leistų sportiniams automobiliams su vidaus degalų varikliais atitikti būsimas išmetamųjų teršalų normas, kartu išlaikant jų eksploatacines savybes ir charakterį.
Nepriklausomai nuo būsimų technologinių pokyčių Hanley dar kartą patvirtino, kad „Toyota“ ir toliau kurs į vairuotoją orientuotus galingus automobilius.
Naujos „Toyota MR2“ pasirodymas horizonte?
Įdomu tai, kad interviu metu Hanley užsiminė apie „GR Yaris M Concept“, taip sukeldamas spėliones, kad „Toyota“ galbūt svarsto galimybę atgaivinti kultinį MR2 vidutinės klasės sportinį automobilį. Jei naujasis MR2 bus pradėtas gaminti, kalbama, kad jame bus montuojamas 2,0 l variklis su turbokompresoriumi, o tai bus dar vienas svarbus „Toyota“ žingsnis sportinių automobilių kūrimo srityje.
Tikėtina, kad „Toyota“ sprendimas išlaikyti vidaus degimo sportinius automobilius su mechaninėmis pavarų dėžėmis bus entuziastingai sutiktas puristų ir vairavimo entuziastų. Kadangi automobilių pasaulis juda elektrifikacijos link, „Toyota“ požiūris rodo, kad vardan pažangos nereikia aukoti našumo ir vairavimo malonumo.
Ar jums labiau patiktų klasikinis sportinis automobilis su vidaus degalų varikliu, ar elektrifikuota galinga transporto priemonė? Pasidalykite savo mintimis komentaruose!