• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

5 požymiai, kad laikas keisti automatinės transmisijos skystį

pagal Michal Kovalčiuk
2025.03.05, 10:30
Patarimai
A A
0
transmisijos automatines greiciu dezes tepalo keitimas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Automatinės pavarų dėžės yra šiuolaikinės inžinerijos stebuklas, užtikrinantis sklandų pavarų perjungimą ir sklandų vairavimą. Vis dėlto daugelis vairuotojų daugiausia dėmesio skiria tik variklio alyvos priežiūrai ir dažnai pamiršta transmisijos skystį – tai gali lemti brangiai kainuojantį remontą.

Kodėl svarbus transmisijos skystis

Laikui bėgant transmisijos skystis dėl karščio, trinties ir teršalų praranda savo savybes. Jei jis nesikeičia, tai gali lemti lėtą veikimą, trūkčiojantį pavarų perjungimą ir net transmisijos gedimą. Tačiau kaip nustatyti, kada laikas keisti skystį?

Lineartronic pavarų dėžė (Subaru)

Pagrindiniai įspėjamieji ženklai:

  1. Šiurkštus arba vėluojantis pavarų perjungimas
    Jei perjungiant pavaras automobilis svyruoja arba trūkčioja, gali būti, kad skystis tinkamai netepa.
  2. Neįprasti transmisijos garsai
    Šnypštimas, šlifavimas ar dūzgimas gali reikšti, kad transmisijos skystis sugedęs arba jame yra teršalų.
  3. Degėsių kvapas
    Perkaitęs transmisijos skystis skleidžia degėsių kvapą, o tai reiškia, kad jis suyra ir praranda efektyvumą.
  4. Tamsus arba nešvarus skystis
    Sveikas transmisijos skystis paprastai yra raudonos arba rausvos spalvos. Jei jis tamsus arba turi degėsių kvapą, laikas keisti.
  5. Didesnė nei 60 000 km rida
    Specialistai rekomenduoja keisti transmisijos skystį kas 60 000-120 000 km, priklausomai nuo važiavimo sąlygų. Važinėjant mieste dažnai tenka keisti dažniau, arčiau 60 000 km.
ar galima vilkti automobili su automatine pavaru deze

Kaip pakeisti transmisijos skystį

Yra du pagrindiniai transmisijos skysčio keitimo būdai:

  • Statinis pakeitimas: Išleidžiant skystį iš rezervuaro, pakeičiama tik apie 30 % senojo skysčio.
  • Dinamiškas keitimas: Atliekamas visos sistemos praplovimas naudojant specializuotą įrangą, kad būtų pašalintas visas senas skystis. Nors tai brangesnis, tačiau veiksmingiausias variantas.

Aplaidumo kaina

Ignoruojant transmisijos skysčio priežiūrą gali kilti rimtų problemų, įskaitant visišką transmisijos gedimą, kuris yra vienas brangiausių automobilio remonto darbų. Paprastas skysčio keitimas yra nedidelė kaina, palyginti su galimomis tūkstančiais eurų, kurių gali prireikti transmisijos kapitaliniam remontui.

Ar kada nors patyrėte kurį nors iš šių simptomų savo automobilyje? Pasidalykite savo patirtimi komentaruose!

Skaitykite  Viena klaida, kuri gali sukelti rimtą automobilio gedimą
Žymos: automatinė greičių dėžė
Dalintis192DalintisSiųstiDalintis34
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.