• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 19 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
    • Ilgalaikiai testai
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Daugiau
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai Eksploatacija

Rizikuojate tūkstančiais? 5 diržo klaidos, kurių galima išvengti

pagal Michal Kovalčiuk
2025.03.31, 10:00
Eksploatacija, Patarimai
A A
0
variklis variklio grandine paskirstymo dirzas

Paskirstymo diržas

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Daugeliui vairuotojų paskirstymo diržas (GRM) – tai detalė, apie kurią prisimenama tik tada, kai ji nutrūksta. Tačiau kai tai įvyksta, kalba eina ne apie paprastą remontą – dažnai reikia keisti visą variklį, o tai gali kainuoti net iki €2500 ar daugiau.

Norėdami išsiaiškinti, kas iš tikrųjų lemia šios detalės gedimus, buvo pakalbinti automobilių servisų specialistai , kurie išskyrė penkias pagrindines klaidas, trumpinančias GRM diržo tarnavimo laiką.

Turinys
Toggle
  • 1. Taupymas ne ten, kur reikia
  • 2. Neteisingas montavimas
  • 3. Alyvos nutekėjimai – tylusis žudikas
  • 4. Variklio užvedimas „iš stūmimo“
  • 5. Gamintojo rekomendacijų ignoravimas
  • Kaip prailginti diržo tarnavimo laiką?

1. Taupymas ne ten, kur reikia

Dėl augančių autodalių kainų vairuotojai dažnai renkasi pigiausias alternatyvas. Tačiau sutaupę €10–€25 galite patirti nuostolių iki €2500, jei nutrūkus diržui teks remontuoti variklį. Pigios dalys dažnai būna prastesnės kokybės arba net klastotės. Todėl ekspertai pataria rinktis tik originalias arba patikrintų tiekėjų detales.

volkswagen tdi dyzelinis variklis

2. Neteisingas montavimas

Net ir kokybiškas diržas neatlaikys, jei bus sumontuotas netinkamai. Viena dažniausių problemų – netinkamas diržo įtempimas, dėl kurio detalė gali greitai susidėvėti ar net nutrūkti. Diržo keitimą rekomenduojama patikėti tik specializuotiems autoservisams.

meistras ziuri po variklio dangciu autoservisas variklis
Nuotr. Shutterstock

3. Alyvos nutekėjimai – tylusis žudikas

„Alyva – mirtinas paskirstymo diržo priešas“, – sako automobilių ekspertai. Net ir nedideli nutekėjimai, patekę ant diržo, ženkliai trumpina jo tarnavimo laiką. Alyva minkština diržo gumą, skatina slydimą, tempimą ir trūkimą.

variklio alyvos demes ant vaziuojamosios kelio dalies

4. Variklio užvedimas „iš stūmimo“

Ypač pavojingas būdas automobiliams su mechanine pavarų dėže. Tokiu atveju diržui tenka staigus ir netolygus krūvis, kuris gali sukelti momentinį nutrūkimą – ypač jei diržas jau padėvėtas.

tempimas

5. Gamintojo rekomendacijų ignoravimas

Tai bene dažniausia ir brangiausia klaida. Paskirstymo diržo tarnavimo laikas siekia 70 000–90 000 km, tačiau galingesnių, turbininių SUV ir visureigių atveju – dar trumpesnis. Bandydami „išspausti maksimumą“ iš diržo, vairuotojai rizikuoja brangiu variklio remontu.

Kaip prailginti diržo tarnavimo laiką?

Norėdami išvengti rizikos, specialistai rekomenduoja:

  • Pirkti dalis tik iš oficialių ar patikimų tiekėjų
  • Diržą keisti tik sertifikuotuose autoservisuose
  • Reguliariai tikrinti variklio skyrių dėl alyvos nutekėjimų
  • Nedelsiant šalinti net ir menkus nutekėjimus
  • Griežtai laikytis gamintojo nurodyto techninės priežiūros grafiko
Skaitykite  Kaip žinoti, kada keisti stabdžių trinkeles – nenuėmus rato

Atsižvelgiant į didėjančias autodalių ir remonto kainas, prevencija tampa ne tik rekomenduojama, bet ir ekonomiškai būtina. Tai ypač aktualu SUV ir visureigių savininkams, kur apkrovos ir remonto išlaidos dažnai būna didesnės.

Ar jums yra tekę patirti paskirstymo diržo gedimą? Ką iš to išmokote?
Pasidalinkite savo patirtimi komentaruose!

Žymos: Paskirstymo diržasremontasvariklis
Dalintis2DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

0

Vilniuje BMW X5 išsiardė važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

0

Volvo išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

„Volvo“ išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

0

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

0

Taip pat skaitykite

Ar traktorius privalo trauktis? Konfliktas Lietuvos keliuose

Lenkimas iš dešinės – leidžiama ar ne? Štai ką sako KET

Ar profesionalus vairuotojas gali pūsti iki 0,4 promilės? Paaiškiname su teisės aktais

Ar leidžiama važiuoti motociklu su ausinėmis? Štai ką sako įstatymas

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

Ar galite netekti vairuotojo pažymėjimo už važiavimą dviračiu išgėrus?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz