• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 14 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Visasezonės padangos: ilgaamžiškumo ir dėvėjimosi paslaptys

pagal Andžej Biaigo
2024.09.16, 12:00
Patarimai
A A
0
Padangos nusidėvėjimo indikatorius
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Viso sezono padangos turi nemažai privalumų, ypač mūsų vidutinio klimato sąlygomis. Todėl daugelis vairuotojų noriai jas renkasi. Tačiau jos turi ir trūkumų, į kuriuos ne visi atsižvelgia. Netrukus tuo įsitikinsite. Verta padaryti vieną dalyką, kad jos tarnautų ilgiau.

Geros kokybės visasezonės padangos yra puikus kompromisas tarp vasarinių ir žieminių padangų. Nepriklausomi bandymai rodo, kad nors sezoninės padangos vis dar geriausiai veikia ekstremaliomis sąlygomis, visasezonės padangos įgyja pranašumą vidutinio sunkumo sąlygomis.

Deja, vienas faktas nesikeičia: universalios padangos naudojamos ištisus metus. Dėl to, palyginti su sezoninėmis padangomis, visų sezonų padangos per metus nuvažiuoja daugiau kilometrų ir nuolat dėvisi. Žieminės padangos „ilsisi“ vasarą, o vasarinės – žiemą, o visasezonės padangos nuolat „kaupia“ kilometrus. Tai akivaizdžiai turi įtakos jų ilgaamžiškumui.

Padarykime prielaidą: vairuotojas per metus nuvažiuoja 12 000 km, t. y. vidutiniškai 1 000 km per mėnesį. Tokiu atveju vasarinės padangos per metus nuvažiuoja apie 7 000-8 000 km, o žieminės – 4 000-5 000 km. Padangos, nepriklausomai nuo jų tipo, vidutiniškai tarnauja 30 000 km. Pažiūrėkime, kokią įtaką tai turi jų ilgaamžiškumui.

Sezoninių padangų rida po trejų metų bus 21 000-24 000 km, o žieminių padangų – 12 000-15 000 km. Jos vis dar bus geros būklės. Vasarinės tarnaus dar ketverius metus, o žieminės – dar du sezonus.

Viso sezono padangos per tuos trejus metus nuvažiuos 36 000 km ir jas reikės pakeisti. Po dvejų metų ir nuvažiavus 24 000 km jos bus nusidėvėjusios kaip vasarinės padangos, bet tikrai labiau nei žieminės. Vasarą jos dar gali būti tinkamos naudoti, tačiau žiemai jau nebetinkamos. Taip pat reikėtų atsižvelgti į tai, kad vasarą universalios padangos dėvisi greičiau dėl naudojamo minkšto mišinio.

padangu nusidevejimo indikatorius

Štai praktinis pavyzdys: Paveikslėlyje pavaizduota automobilio, kuris per trejus metus nuvažiavo 25 000 km, padanga. Viso sezono padangos protektoriaus gylis yra šiek tiek didesnis nei 4 mm. Šios padangos, įsigytos prieš 2020/2021 m. žiemą, nebebuvo tinkamos 2023/2024 m. žiemai, tačiau dar galėjo tarnauti 2024 m. vasarą. Jos tarnavo tris žiemas ir trejus metus, o jų rida buvo vidutinė – 8 300 km per metus. Esant 12 000 km ridai per metus, jas būtų reikėję keisti po dvejų metų.

Skaitykite  Kaip patikrinti automobilio važiuoklę savarankiškai – išsamus gidas

Būtent priešžieminiu laikotarpiu verta atidžiau apžiūrėti viso sezono padangas ir patikrinti protektoriaus storį. Būtent šioje vietoje galima įžvelgti didžiausią tokių padangų trūkumą. Per pastaruosius metus ar dvejus neturėjote jokių dilemų ir jums nereikėjo keisti padangų. Dabar tikriausiai teks apie tai pagalvoti.

Jei iš tiesų visą sezoną ar ilgiau nepervažiavote padangų, jos gali pasižymėti dar viena savybe – priekinės padangos dėvisi labiau nei galinės. Tai būdinga daugeliui automobilių, nors tai nėra taisyklė. Jei padangas kaitaliojote, jos galėjo tarnauti dar vieną sezoną.

Žymos: padangospadangos nusidevėjimo indikatoriusuniversalios padangos
Dalintis57DalintisSiųstiDalintis10

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujos KET taisyklės Lietuvoje: ką privalo žinoti kiekvienas vairuotojas

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

TOP  10 naudoti automobiliai iki 5000 eurų Lietuvoje

TOP 10 dyzelinių automobilių, kuriuos vis dar verta pirkti

Patikimiausi šiuolaikiniai varikliai: kurie tikrai tarnauja ilgai?

Atšaukiami 141 700 dyzeliniai automobiliai dėl variklio gedimo rizikos – ar vairuojate vieną iš šių modelių?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.