Antradienį BMW pranešė, kad Vokietijos greitkelyje įvykusioje avarijoje, į kurią pateko keturios transporto priemonės, dalyvavo ne autopiloto valdomas automobilis, ir paneigė policijos pareiškimą, kuriame buvo suabejota, ar vairuotojas tuo metu aktyviai valdė transporto priemonę.
Pirmadienį visiškai elektrinis BMW iX automobilis netoli pietvakarinio Römeršteino miesto išvažiavo į priešingą federalinio kelio B28 eismo juostą, atsitrenkė į dvi kitas transporto priemones ir netiesiogiai sukėlė dar vieną susidūrimą, sakoma policijos pareiškime.
Žuvo 33 metų moteris, o dar devyni žmonės, įskaitant 43 metų BMW vairuotoją ir jo 18 mėnesių keleivį, buvo sunkiai sužeisti.
Kelių policija pradėjo tyrimą dėl incidento, kuris, policijos teigimu, buvo susijęs su autonomine bandomąja transporto priemone, priežasties.
BMW patvirtino, kad į avariją pateko vienas iš jos modelių, tačiau teigė, kad minėtas automobilis neturėjo savavaldžio vairavimo galimybių.
Automobilyje įrengtos 2 lygio pagalbos vairuotojui sistemos, o tokiu atveju „vairuotojas visada lieka atsakingas“, sakoma atstovo spaudai el. paštu atsiųstame pranešime.
Tokios sistemos gali automatiškai stabdyti, greitinti ir, skirtingai nei 1 lygio sistemos, perimti vairo valdymą, rašoma BMW interneto svetainėje.
Automobilių gamintojas teigė, kad palaiko glaudžius ryšius su valdžios institucijomis, siekdamas nustatyti tikslias avarijos aplinkybes.