BMW atstovybė „Krasta Auto“ pranešė apie parduotą brangiausią BMW modelį Lietuvoje – BMW 3.0 CSL.
Lietuvoje turime istorinį įvykį automobilių rinkoje – parduotas brangiausias BMW automobilis, skirtas kasdieniam naudojimui kelyje, naujasis „BMW 3.0 CSL“.
Iš vos 50-ies visame pasaulyje koncerno išleistų šių modelių vieną įsigijo automobilių kolekcininkas iš Lietuvos.
Antradienį, rugpjūčio 22 d. 10:00 val. „Krasta Auto“ salone Vilniuje (Ozo g. 10A) vyks renginys žiniasklaidai, kurio metu bus pristatytas brangiausias istorijoje BMW.
Papildyta 2023.08.22 14.19 val.
Įgaliotoji BMW atstovė Lietuvoje „Krasta Auto“ pranešė pardavusį brangiausią BMW pagamintą serijinį automobilį. Už beveik 800 tūkst. eurų sumą neskelbiamas automobilių kolekcionierius Lietuvoje įsigijo specialaus leidimo dviejų durų „BMW 3.0 CSL“ modelį, kurių visame pasaulyje išleista tik 50 vienetų.
Informacija apie BMW 3.0 CSL
Naujasis BMW 3.0 CSL pagaliau įgyvendina tai, ką bendrovė pradėjo 2015 m. pristatydama koncepcinį modelį „3.0 CSL Hommage“, t. y. modernią E9 kupė formos interpretaciją. Originalusis CSL buvo „Grand Tourer“, paverstas homologacijos specialiuoju automobiliu, šiuolaikinio M žymėjimo prototipu, kuriam ilgainiui kelyje užaugo du sparnai, kad geriau palaikytų lenktyninį automobilį, 1975 m. laimėjusį Sebringo bendrąją įskaitą.
Lenktynėms paruošti CSL buvo smulkmeniški ir nepaprastai galingi automobiliai, kuriuos į šlovę vedė Hansas Stuckas. Keliais važiuojantys homologaciniai egzemplioriai buvo „Grand Tourer“, net ir po to, kai komanda, tapusi „BMW M“, pašalino garso slopintuvus ir kitas prabangos detales, kurios yra šios kategorijos skiriamasis bruožas. Variantai be suporuotų „Batmobilio“ sparnų yra elegantiški, o ne agresyvūs. Šiuolaikinio CSL dizainas labiau primena lenktyninį automobilį, su ryškiais sparneliais ir garsiaisiais sukrautais sparneliais ant stogo ir denio dangčio.
Galios šaltinis – tas pats turbokompresorinis 6 benzininis agregatas, kurį galima rasti dabartiniame M4, tačiau jo galia siekia rekordinę 553 AG. BMW teigia, kad šis skaičius yra rekordinis tarp jos kelių automobiliams skirtų automobilių. Be to, jis nedaug skiriasi nuo beveik 600 arklio galių, kurias tos pačios šeimos variklis išvysto M4 GT3 lenktyniniame automobilyje. Visuose 50 3.0 CSL bus montuojamos šešių laipsnių mechaninės pavarų dėžės. Automobilį galima įsigyti tik su galiniais varančiaisiais ratais, su „Active M“ diferencialu, galinčiu užsiblokuoti iki 100 proc.
Į pradinį pranešimą neįtrauktas, bet vaizdo įraše „BMW M“ vadovo, Franciscus Van Meel paminėtas maksimalus greitis – daugiau kaip 186 mylios per valandą (300 km/val.). Atgaivinkime, kad M4 CSL, kuriuo iš esmės remiasi naujasis 3.0 CSL, elektronikos ribojamas greitis yra 191 mph (300 km/val.).