• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 6 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

Atliko eksperimentą Vilniaus centre – siekė išsiaiškinti, kuri transporto priemonė padeda keliauti greičiau

pagal Andžej Biaigo
2023.10.27, 9:53
Eismas
A A
0
2 troleibusas stotis sauletekis

Judėjimas „Už troleibusus Vilniuje“ nuotr.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Didmiesčių gyventojai keliaudami automobiliu neretai susiduria su eismo spūstimis prie šviesoforų, žiedinių sankryžų ar įsukimų į kitas gatves. Dvi vilnietės, norėjusios atrasti greičiausią susisiekimo būdą sostinėje, atliko eksperimentą – patikrino, ar į miesto centrą kursuojantis troleibusas gali savo tikslą pasiekti greičiau, negu lengvasis automobilis, važiuojantis tuo pačiu maršrutu.

Vilnietės Austėja Kutkaitė ir Barbora Šmuilytė atliko eksperimentą – patikrino, kuri transporto priemonė padeda greičiau ir patogiau naviguoti sostinės gatvėmis.

„Nusprendėme, kad keliausime iš Saulėtekio į Centrą. Paskaičiavome, kad turėsime įveikti beveik 7 kilometrus kelio, tai atrodė pakankamai, kad galėtumėme objektyviai įvertinti sugaištą laiką. Austėja keliavo 2 maršruto troleibusu, kuris važiuoja tiesiai iš stoties į Saulėtekį ir atgal, tuo tarpu aš tą patį maršrutą bandžiau įveikti automobiliu“, – sako B. Šmuilytė.

Barbora savo kelionę automobiliu pradėjo vienoje iš Saulėtekio alėjoje esančių degalinių, tačiau beveik iš karto susidūrė su nesklandumais ir pateko į spūstį Antakalnio gatvėje.

„Turėjau sukti į kairę, o tai galėjau padaryti tik iš antrosios eismo juostos, todėl teko keletą minučių pastovėti kamštyje. Galbūt galėjau bandyti važiuoti kitu, kiek ilgesniu maršrutu, tačiau nenorėjau rizikuoti sugaišti laiko“, – prisimena pašnekovė.

Netoliese, Klinikų stotelėje, „užstrigo“ ir troleibusu važiuojanti Austėja – jos teigimu, tai buvo vienintelis kelionės metu jai kilęs trikdis.

„Troleibusas sustojo stotelėje, kad keleiviai galėtų išlipti arba įlipti. Kuomet durys užsidarė, keletą minučių praleidome stovėdami vietoje, nes sraute dalyvaujantys vairuotojai nepaisė Kelių eismo taisyklių ir neleido troleibusui pajudėti iš stotelės“, – teigia A. Kutkaitė.

Greičiau atvyko troleibusu

Automobiliu važiavusi B. Šmuilytė tikina, kad nors ir nesusidūrė su dažnai eismą lėtinančiais kelių remonto darbais, vis tiek važiavo „nuo spūsties iki spūsties“ bei daugiausia laiko praleido laukdama saugios galimybės įsilieti į eismą Olandų gatvėje esančioje žiedinėje sankryžoje.

„Ten praleidau apie 10–12 minučių, nors nebuvo jokių avarijų, kelių remonto darbų ar kitų eismą lėtinančių aplinkybių – tiesiog buvo itin daug automobilių, važiuojančių įvairiomis kryptimis“, – pasakoja ji.

Kol Barbora stovėjo spūstyje, troleibusu keliavusi Austėja pasiekė kelionės tikslą – Vinco Kudirkos aikštę. Tą jai pavyko padaryti per 27 minutes.

Skaitykite  Nauji reikalavimai dviratininkams: kokie reikalavimai galioja dviračių vairuotojams 2025 m.?

„Iš tiesų nekilo jokių problemų, nesusidūrėme nei su kamščiais, nei su kelio remonto darbais. Tiesa, pastebėjau, kad vairuotojai kartais mėgsta „apeiti“ kamščius ir važiuoti autobusų juosta, net kai vairuoja ne elektromobilį. Jeigu vairuotojai to nedarytų ir kreiptų daugiau dėmesio į iš stotelės bandančius pajudėti troleibusus ar autobusus, kelionės tikslą būčiau pasiekusi dar greičiau“, – mano A. Kutkaitė.

Dar po 13-os minučių prie V. Kudirkos aikštės automobiliu atvyko ir B. Šmuilytė, kuriai kelionės tikslą pavyko pasiekti per 40 minučių. Paklausta, ką galėjo daryti kitaip, kad maršrutas būtų įveiktas greičiau, pašnekovė atsako, kad važiavimo laikas būtų sutrumpėjęs tik tuo atveju, jeigu būtų pasirinktas kitas kelionės metas.

„Eksperimentą darėme apie 14 valandą, kuomet dauguma darbuotojų įprastai jau būna papietavę ir sugrįžę į darbus, tačiau nepaisant to, automobilių gatvėse buvo gausu. Ko gero, reikėtų rinktis viešąjį transportą arba kitą susisiekimo priemonę, važiuoti ne piko metu arba ieškoti kito, mažiau populiaraus maršruto“, –reziumuoja B. Šmuilytė.

Susisiekimo ministerija kelia tikslą iki 2030 metų sumažinti kelionių automobiliais miestuose skaičių. Siekiama, kad iki 2030-ųjų susisiekimas viešuoju transportu, dviračiais ir pėsčiomis sudarytų ne mažiau kaip 60 proc. kelionių (dabar – 45 proc.).

Į viešąjį transportą miestuose ir priemiesčiuose jau investuota 52,52 mln. eurų Europos Sąjungos (ES) lėšų, į dviračių ir pėsčiųjų takų infrastruktūrą – 10,22 mln. eurų. Ateityje tam numatoma skirti dar 344 mln. eurų ES investicijų.

Žymos: transportasvilnius
Dalintis43DalintisSiųstiDalintis7
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.