• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 8 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

„Volkswagen“ paskelbė apie proveržį akumuliatorių srityje. Greitas įkrovimas, ilgaamžiškumas

pagal Andžej Biaigo
2024.01.04, 14:00
Elektromobiliai
A A
0
volkswagen id3
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Kietųjų elektrolitų traukos akumuliatoriai taps proveržiu, kurio laukia visi elektroentuziastai. Jau seniai žinoma, kad japonai dirba prie jų, tačiau vokiečiai taip pat nesnaudžia. Volkswagen ką tik pasigyrė daug žadančiais rezultatais. Tačiau yra vienas kabliukas.

Proveržis Vokietijoje

Ilgas įkrovimo laikas, ribotas nuotolis, didelis akumuliatoriaus svoris ir nepatikimas ilgaamžiškumas – tai didžiausios šiuolaikinių elektromobilių bėdos. Šios problemos laikui bėgant išnyks, tačiau, daugelio ekspertų nuomone, šuolis šiuo klausimu turėtų būti traukos baterijų su kietuoju elektrolitu įvedimas į masinę gamybą. Tokį sprendimą jau ne vienerius metus kuria „Toyota“, tačiau „Volkswagen“ taip pat nėra abejingi.

Kaip praneša „Automotive News Europe“, Vokietijos milžinė kartu su bendradarbiaujančia įmone „QuantumSpace“ paskelbė kelis mėnesius trukusių baterijų su kietuoju elektrolitu bandymų rezultatus. Ir jie yra daug žadantys. Su akumuliatoriumi atlikta daugiau nei tūkstantis įkrovimo ir iškrovimo ciklų, kurie atitinka maždaug 500 000 km ridą. Po visų šių ciklų buvo nustatytas tik 5 proc. talpos praradimas. Palyginti su pramonėje nustatytu tikslu, kad po 700 ciklų prarandama ne daugiau kaip 20 proc. talpos. Taip pat skaitykite: „500 km įkrovimas per 15 min. Ši baterija gali tapti revoliucija“.

„Volkswagen“ ataskaitos nuteikia optimistiškai. Jie žada viską, ko vairuotojai galėtų norėti – įspūdingą ilgaamžiškumą, o dėl savo savybių – ir didelį nuvažiuojamą atstumą su mažesniu svoriu. Ar tai reiškia, kad elektromobilių srityje netrukus prasidės revoliucija? Greičiausiai ne.

Švytėjimas ir šešėliai

Nuo techninių prielaidų sukūrimo iki kietojo elektrolito baterijos prototipo sukūrimo ir masinės gamybos pradžios dar laukia labai ilgas ir nelengvas kelias. „ANE“ cituojamas „QuantumSpace“ atstovas teigė, kad diegimas įvyks kuo greičiau, tačiau griežtai šios datos nenurodė. Ką apie tai gali pasakyti konkurentai?

Tokias baterijas kuria Kinijos, pavyzdžiui, „BYD“, taip pat Japonijos įmonės. Žinoma, kad „Honda“ dalyvauja šioje srityje, tačiau yra daug požymių, kad „Toyota“ yra labiausiai pažengusi į priekį. Kartu su bendradarbiaujančia įmone „Idemitsu Kosan“ jie žada, kad 2027 m. bus komercializuoti kietojo elektrolito akumuliatoriai, o gamyba prasidės 2030 m. Tačiau tai nebūtinai reiškia greitą proveržį.

Skaitykite  Startuoja kvietimas elektromobilių įkrovimo stotelėms – parama verslui iki 2 mln. €

Problema bus gamybos mastas. Kaip 2023 m. lapkritį pranešė „ANE“, iš pradžių „Toyota“ per metus galės sukurti naujų akumuliatorių maždaug 10 000 automobilių. Vertinant Japonijos milžinės gamybos mastą, tai yra labai mažai. Laikui bėgant, žinoma, gamybos pajėgumai didės. Žaidimas vertas žvakės, nes „Toyota“ žada 1000 km ridą ir galimybę įkrauti akumuliatorių nuo 10 iki 80 proc. per 10 minučių. Vairuotojams lieka vienas svarbus klausimas – kaina.

Žymos: elektromobilio baterijaelektromobilių akumuliatoriaivolkswagen
Dalintis102DalintisSiųstiDalintis18

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Įžūlus manevras Regitros aikštelėje Vilniuje moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį 1

Įžūlus manevras „Regitros“ aikštelėje Vilniuje – moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

0

Taip pat skaitykite

Sprendimas dėl vyresnių vairuotojų: ką nutarė Europos Sąjunga?

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

Top 10 automobilių modelių, kurie pirkėjams sukelia didžiausius nuostolius

Naujas „Toyota“ visureigis už RAV4 kainą: ką jau žinome?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.