BMW teigia, kad jos aukščiausios klasės elektrinės transporto priemonės šiais metais skatins augimą, nes silpnėjanti pasaulinė elektrinių transporto priemonių paklausa daro įtaką automobilių pramonei.
BMW tikisi, kad jos pagrindinio automobilių padalinio pelno prieš palūkanas ir mokesčius (EBIT) marža šiemet bus 8-10 proc. – tai atitinka jos ilgalaikį tikslą – palyginti su 9,8 proc. 2023 m., teigiama ketvirtadienį paskelbtoje automobilių gamintojo metinėje ataskaitoje.
Tai padaryta po to, kai grupės 2023 m. marža neatitiko lūkesčių dėl didesnių sąnaudų ir jai teko sumažinti dividendus, nes Kinijos bendros įmonės konsolidacija paveikė galutinį rezultatą.
Naudotų automobilių paklausos normalizavimas taip pat turės įtakos šių metų pajamoms, nes tikimasi mažesnės perparduodamų automobilių nuomos grąžos, pridūrė BMW. BMW taip pat tikisi, kad mokslinių tyrimų ir plėtros sąnaudos ir kapitalo išlaidos 2024 m. pasieks aukščiausią lygį.
„Mes investuojame į savo įmonės ateitį kaip niekada anksčiau“, – sakė finansų vadovas Walteris Mertlas.
BMW, „Mini“ ir „Rolls Royce“ automobilių tiekimas šiek tiek padidės, teigė automobilių gamintojas.
BMW lenkia savo aukščiausios klasės segmento varžovus, nes tokie modeliai kaip i4 sedanas skatina elektromobilių pardavimus, kurie šiuo metu sudaro apie 15 proc. visų pristatytų automobilių.
Šiais metais bendrovė siekia dar labiau padidinti šią dalį, parduodama pusę milijono elektromobilių ir naudodama 15 visiškai elektrinių modelių savo prekės ženklais.
Tuo tarpu konkurentė „Mercedes-Benz“ tikisi, kad jos elektromobilių ir iš tinklo įkraunamų hibridų pardavimai išliks praėjusių metų lygio, o „Audi“ nurodė, kad mažina naujų elektrinių modelių diegimą, kad pernelyg neapsunkintų savo gamyklų.
Tačiau BMW, kaip ir kiti automobilių gamintojai, susiduria su aršia konkurencija pagrindinėje savo rinkoje Kinijoje, kur vangi ekonomika ir kainų karas, kuriam vadovauja „Tesla“, daro įtaką pramonei.
Kitų metų pabaigoje BMW pereis prie naujų savo elektromobilių pagrindų – „Neue Klasse“ – naudodama technologiją, kuria siekiama perpus sumažinti akumuliatorių sąnaudas, palyginti su dabartinėmis.