• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Dyzelinių variklių daugiau nebus. „Volvo“ baigia 45 metus trukusius santykius su dyzelinu

pagal Andžej Biaigo
2024.03.27, 10:36
Naujienos
A A
0
volvo dyzelinis variklis

„Volvo“ dyzelinis variklis

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Antradienį, kovo 26 d., baigėsi 45 metus trukę automobilių gamintojo santykiai su šia jėgaine, kuri 2012-2016 m. sudarė pusę pasaulinių pardavimų.

Nuo 1991 m., kiek bendrovė turi duomenų, pagaminta daugiau kaip 9 milijonai „Volvo“ automobilių su dyzeliniais varikliais. Todėl tikrasis skaičius yra daug didesnis, nes 12 metų neįtraukti į apskaitą.

Paskutinis dyzeliniu varikliu varomas automobilių gamintojo modelis buvo XC90, nuvažiavęs nuo gamybos linijos Torslandoje, Švedijoje. Kita šio automobilio stotelė – Geteborge vyksianti „Volvo“ paroda „World of Volvo“, kur jis bus eksponuojamas.

Muziejuje saugomame dideliame premium klasės visureigyje sumontuotas 2013 m. debiutavusios VEA (Volvo variklių architektūros) šeimos 2,0 litro darbinio tūrio keturių cilindrų dyzelinis variklis su turbokompresoriumi.

Tai buvo tik antrasis „Volvo“ viduje sukurtas ir pagamintas dyzelinis variklis per 97 metų istoriją. Pirmasis, debiutavęs 2001 m., buvo penkių cilindrų agregatas, pagamintas automobilių gamintojo jėgainių gamykloje Skovdėje, Švedijoje.

Šioje gamykloje pradėti gaminti elektros varikliai, skirti sparčiai augančiai „Volvo“ visiškai elektrinių automobilių linijai.

Iki 2030 m. „Volvo“ sieks tapti tik elektra varomu prekės ženklu. Tai didelis pokytis, atsižvelgiant į tai, kad 2010-aisiais didžioji dauguma automobilių gamintojo Europoje parduodamų automobilių buvo dyzeliniai.

2017 m. liepos mėn. viskas ėmė keistis.

Būtent tada buvęs „Volvo“ vadovas Hakanas Samuelssonas pradėjo agresyvų automobilių gamintojo perėjimą prie elektrifikuotų transmisijų, paskelbdamas, kad „Volvo“ nutrauks dyzelinių variklių kūrimą tuo metu, kai beveik pusė visų Europoje parduodamų naujų automobilių buvo su tokiomis transmisijomis.

Šis žingsnis sutapo su didėjančiu spaudimu dėl jėgainių, įskaitant grėsmę uždrausti naudoti dyzelinius variklius Europos miestų centruose.

Viskas prasidėjo nuo „VW“ dyzelinio automobilio

„Volvo“ dyzelinių variklių istorija lėmė partnerystę su „Volkswagen“ ir buvusia „PSA/Peugeot-Citroen“ (dabar priklausančia „Stellantis“).

Pirmasis „Volvo“ dyzelinis automobilis – 1979 m. debiutavęs 244 GL D6 – buvo varomas „Volkswagen“ šešių cilindrų agregatu.

Kai 2008 m. „Volvo“ pristatė „Drive-E“ modelių liniją, joje buvo 1,6 l dyzelinis variklis, sukurtas bendradarbiaujant su PSA. „Volvo“ teigimu, automobiliai su šiuo dyzeliniu varikliu galėjo nuvažiuoti 1 300 km su pilnu baku (jokio nerimo dėl ridos!), o jų išmetamų teršalų kiekis buvo pakankamai žemas, kad Švedijoje jie būtų priskiriami „ekologiškiems varikliams“.

Skaitykite  Kodėl kai kurių vairuotojų automobiliai visada blizga?

Kaip pasikeitė laikai. Žodis „žalias“ nebėra siejamas su dyzeliniais varikliais.

„Volvo“ ir kelių kitų automobilių gamintojų ateitis – tik elektra varomi automobiliai.

Paskutinis Volvo dyzelinis automobilis XC90
Paskutinis „Volvo“ dyzelinis automobilis, šis mėlynas „XC90“, keliauja į „Volvo“ muziejų „World of Volvo“ Geteborge, kur bus eksponuojamas.
Šaltinis: Auto News Europe
Žymos: dyzeliniai automobiliaivolvo
Dalintis159DalintisSiųstiDalintis28

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.