Tikėtina, kad įpėdinis neturės 10 cilindrų. Be to, jis gaus papildomą elektrinę pavarą.
STJ, arba „Super Trofeo Jota“ – taip vadinasi naujausia per pastaruosius 10 metų pagaminta „Huracán“ versija. Šis automobilis pasirodė esąs tikras „Lamborghini“ hitas. Tačiau atėjo laikas hibridiniam įpėdiniui.
Tačiau prieš tai klientams bus pristatyta paskutinių 10 vienetų. Galima įtarti, kad visi jie jau parduoti, ir tai nenuostabu, nes jų vertė tik didės.
Kuo skiriasi STJ? Tiesą sakant, pakeitimų nėra itin daug. Tai ne kas kita, kaip patobulintas STO modelio atitikmuo. Tačiau aštresnis nereiškia galingesnis, nes natūraliai įsiurbiamas V10 vis dar generuoja „tik“ 640 AG. Tačiau neapsieita ir be kelių techninių patobulinimų.
Svarbiausi yra 20 colių ratlankiai su centriniais varžtais, apauti „Bridgestone Potenza Race“ padangomis. Klientai taip pat gali tikėtis naujo aerodinaminio paketo su didesne prispaudžiamąja jėga ir pakaba, paimta iš lenktyninės „Super Trofeo“ versijos.
Žinoma, kiekvienas vienetas bus pažymėtas specialia numeruota lentele, kad savininkai jaustųsi dar ypatingesni. Kainos, kaip įprasta tokiais atvejais, kol kas nežinomos. Tačiau galima įtarti, kad jos nebuvo pigios.