Jau kelerius metus pastebime tendenciją. BMW M ženkliukus deda ant M Performance automobilių priekinių dalių. Jei atmintis manęs neapgauna, tai prasidėjo 2021 m. nuo X3 M40i ir X4 M40i atnaujinimų. Išskyrus kelis automobilius, tokius kaip Z4 M40i ir iX M60, visi kiti ne visai M modeliai dabar išdidžiai nešioja „galingiausią pasaulyje raidę“.
2025 m. M240i yra naujausias „M Lite“ automobilis, kuriam suteikta garsioji raidė. Tačiau BMW nusprendė pasielgti kitaip – ženkliuką sumontavo neįprastai žemai. Kiti „M Performance“ automobiliai paprastai logotipą nešioja ant vienos iš priekinių grotų, tačiau Vokietijos prabangos prekės ženklas nusprendė jį sumontuoti ant apatinės oro įsiurbimo angos. Tai keista vieta ir, tiesą sakant, automobilis atrodo taip, tarsi kas nors būtų patobulinęs prastesnę 230i versiją.
Taip pat automobilio pavadinimas – 240i. Nors naujasis M135i neteko raidės „i“, kuri istoriškai reiškė degalų įpurškimą, naujasis M Performance 2 serijos kupė ją išsaugojo. Tačiau BMW jau paskelbė, kad atsisakys pastarojo ženklo visuose savo benzininiuose modeliuose. Atrodo, kad planuojama šį pakeitimą atlikti naujos kartos automobiliuose. Tuo tarpu šiek tiek keista, kad nesilaikoma nuoseklios nomenklatūros visoje gamoje.
Panašu, kad BMW eksperimentuoja su ženkliukais. Neįgudusiai akiai, iš tolo žiūrint į M135, susidaro įspūdis, kad tai „M1“. Pirmieji du modelio žymėjimo ženklai yra vienodo dydžio, o likusios „35“ raidės yra mažesnės. Atnaujintame M235i taip nėra, nes visos raidės ir skaičiai yra vienodo dydžio.
Su naujausia „M Performance“ automobilių banga BMW mažina atotrūkį nuo tikrų „M“ automobilių. Bent jau vizualiai. Be papildomų ženkliukų, pseudo M automobiliai gavo sportiškesnės išvaizdos šoninių veidrodėlių dangtelius ir net keturgubą išmetimo sistemą. M135, X1 M35i ir X2 M35i dabar turi keturis antgalius, o naujos kartos M235 Gran Coupe pasirodys vėliau šiais metais. Tuo tarpu šį mėnesį pasirodysiantis naujasis X3 turės ir X3 M50 variantą su keturiais išmetimo vamzdžiais.
BMW M jau kurį laiką „M Performance“ automobilius pardavinėja kartu su pilno riebumo „M“ raidėmis. Pagalvokite, i4 M50 buvo pripažintas geriausiai parduodamu M padalinio automobiliu 2022 ir 2023 m. Šių mažesnės klasės „M“ galima įsigyti visoje gamoje, pradedant kompaktiniu M135 ir baigiant didžiuoju M760e.
BMW sumaniai pasinaudoja M ženklo pavadinimo nuosavybe, kad parduotų daugiau automobilių. Tačiau kai kurie užkietėję gerbėjai šaiposi iš idėjos, kad „M Performance“ modelis dalijasi ta pačia raide su visaverčiu M. Tokia strategija yra dviašmenis kardas, nes gali įgyti „M Performance“ pirkėjų, bet gali prarasti tikrų M modelių pirkėjus. Manome, kad Miuncheno specialistai atliko skaičiavimus ir skaičiai yra palankūs BMW.