2025 m. „Volkswagen Jetta GLI“ sedanas bus komplektuojamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Tačiau ir jos rinkoje mažėja. Pavyzdžiui, „Volkswagen“ paskelbė, kad kultinis „Golf GTI“ po 2024 m. modelio metų išvažiuos į kelią be mechaninės pavarų dėžės.
2025 m. „Volkswagen Jetta GLI“ sedanas išsaugo mechaninę pavarų dėžę, o GTI jos netenka
Dar per anksti. Nedarykite to. Būtent taip daugelis užkietėjusių entuziastų reagavo į žinią, kad 2025 m. „Volkswagen Golf GTI“ ir „Golf R“ bus komplektuojami su septynių laipsnių dviejų sankabų pavarų dėžėmis.
Tačiau naujienos nėra vien tik blogos. „Volkswagen“ gerbėjai vis dar gali įsigyti vieną iš šios markės sedanų su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Tai 2025 m. „Volkswagen Jetta GLI“ – sportiškiausia markės trumpos bazės sedano variacija. 2025 m. „Jetta GLI“ yra tik Šiaurės Amerikoje gaminamas modelis ir paskutinis likęs markės pavyzdys amerikiečių automobilių pirkėjams, kuriame galima įsigyti našų automobilį su mechanine pavarų dėže.
Tai ne tik mechaninė pavarų dėžė. „Jetta GLI“ įgauna subtilų stilistinį patobulinimą, kuris užsimena apie jos našumą. Viduje „Jetta“ vairuotojai pastebės didesnį 8,0 colių jutiklinį ekraną. Tačiau į GLI perkeltas tas pats 2,0 l darbinio tūrio eilinis keturių cilindrų variklis, kaip ir ankstesnėje versijoje. Šis agregatas išvysto 228 arklio galias ir 258 lb-ft sukimo momentą. Dar geriau, jei „Jetta GLI“ bus sujungta su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, ji gali sumažinti „Golf“ modelių su mechanine pavarų dėže atsilikimą.
Vis dėlto atrodo keista, kad garsusis „karštas hečbekas“ prarastų savo „row-your-own“ patrauklumą. „Tiesiog „Golf GTI“ yra pasaulinis automobilis, o vienintelė rinka, kuri nori mechaninės pavarų dėžės, yra Šiaurės Amerika“, – „Road & Track“ sakė „Volkswagen of America“ viešųjų ryšių direktorius Markas Gilliesas. Taigi artimiausioje ateityje „Volkswagen GLI“ sedanas yra paskutinis į našumą orientuotas VW.