Naujasis „Citroën ë-C3“ pirkėjus pasieks vėliau, nei iš pradžių buvo tikėtasi. Pirmieji egzemplioriai turėjo išvažiuoti iš salonų 2024 m. antrąjį ketvirtį.
Kaip praneša „Bloomberg“, vėlavimo priežastis – programinės įrangos problemos, neatitinkančios standartų, kad būtų galima vykdyti masinę prekybą. „Stellantis“ ieško sprendimo, kad automobilis būtų pateiktas rinkai iškart po švenčių.
„Citroën ë-C3“ yra svarbus visos „Stellantis Group“ modelis. Tikimasi, kad šis automobilis, kuris, kaip skelbiama, yra elektromobilis, kainuojantis mažiau nei 25 000 eurų, galėtų konkuruoti su tame pačiame segmente ir toje pačioje kainų riboje esančiu „Renault R5“.
Šiuo metu užsakymų skaičius viršijo 30 000 vienetų, o klientai nekantriai laukia savo automobilių. Verta paminėti, kad tai ne vienintelis „Stellantis“ modelis, rinkoje pasirodęs vėliau nei tikėtasi.
Iš tiesų panašus likimas ištiko brangesnį ir aukštesnės pozicijos „Peugeot e-3008“. „Bloomberg“, remdamasis vidiniais šaltiniais, teigia, kad šiuo atveju priežastis buvo transmisijos komponentų trūkumas.
Be to, vėlavimai daro įtaką ne tik „Stellantis“ koncernui ir tampa įprasta problema šiuolaikinėje automobilių rinkoje. Pavyzdys? Flagmanas „Volvo EX90“, kuris rinkoje pasirodė praėjus beveik dvejiems metams po oficialaus pasirodymo.