„Toyota“ 21-us metus iš eilės pirmauja „Interbrand“ sudarytame labiausiai vertinamų pasaulio prekės ženklų reitinge. Naujausioje „Best Global Brands 2024“ ataskaitoje bendrovė buvo įvertinta 72,8 mlrd. dolerių ir, palyginti su praėjusiais metais, padidėjo net 13 proc. Bendrame reitinge „Toyota“ užėmė šeštąją vietą.
Prestižinis „Best Global Brands“ reitingas jau 25 metus nustato didžiausių pasaulio bendrovių rinkos vertę. Jau 21 metus „Toyota“ užima pirmąją vietą tarp automobilių sektoriaus prekės ženklų. Bendrame reitinge, kaip ir pernai, ji užėmė šeštąją vietą. Šiemet Japonijos bendrovė taip pat buvo įvertinta kaip viena sparčiausiai augančių. Jos vertinimas šiemet siekė 72,8 mlrd. dolerių, t. y. 13 proc. daugiau nei pernai. Tai didžiausias teigiamas pokytis tarp dešimtuke esančių bendrovių.
Pastaruosius ketverius metus „Toyota“ yra didžiausia pasaulyje automobilių gamintoja, tiekianti automobilius klientams daugiau nei 170 šalių ir regionų. 2023 m. konglomeratas visame pasaulyje pardavė daugiau kaip 11,2 mln. automobilių „Toyota“, „Lexus“, „Daihatsu“ ir „Hino“, t. y. 7,2 proc. pagerino 2022 m. rodiklį. Parduodamas daugiau nei 10 mln. automobilių „Toyota“ prekės ženklas patvirtina savo pasaulinę stiprybę.
„Interbrand“ ekspertai pabrėžia, kad „Toyota“ sėkmę lemia pasaulinė modelių įvairovė, platus versijų ir jėgos agregatų tipų pasirinkimas, įskaitant ekonomiškus ir tvarius elektrifikuotus jėgos agregatus, padedančius sumažinti CO2 emisiją.
Dėl plataus masto mokslinių tyrimų ir plėtros darbų „Toyota“ pirmauja tarp novatoriškiausių automobilių pramonės įmonių. Ši markė nuolat plečia elektrifikuotų automobilių asortimentą ir tuo pat metu kuria visų tipų mažos ir nulinės taršos transmisijas, taip pat daug investuoja į vandenilio technologijas. Pasaulinės „Toyota“ prekės ženklo pozicijos taip pat grindžiamos sėkme automobilių sporte, pavyzdžiui, pergalėmis WRC ir WEC cikluose, kuriuose varžosi didelio našumo hibridiniai automobiliai. Visa ši veikla lemia kasmet gerėjančius pardavimus ir spartėjantį anglies dioksido išmetimo mažinimą. Klientams visame pasaulyje jau pristatyta daugiau kaip 27 mln. elektrifikuotų automobilių.
Vertingiausi automobilių prekių ženklai pagal „Interbrand“ ataskaitą „Best Global Brands 2024
TOP 100 vieta | Markė | Prekės ženklo vertė (mlrd. JAV dolerių) |
6 | Toyota | 72,8 |
8 | Mercedes-Benz | 58,9 |
10 | BMW | 52,0 |
12 | Tesla | 45,5 |
26 | Honda | 26,7 |
30 | Hyundai | 23,0 |
43 | Porsche | 17,4 |
45 | Audi | 17,3 |
49 | Volkswagen | 16,5 |
56 | Ford | 14,4 |
Vertingiausi pasaulio prekių ženklai pagal „Interbrand“ ataskaitą „Best Global Brands 2024
Vieta | Markė | Sektorius | Prekės ženklo vertė (mlrd. JAV dolerių) |
1 | Apple | Technologie | 488,9 |
2 | Microsoft | Technologie | 352,5 |
3 | Amazon | Sprzedaż | 298,1 |
4 | Google | Technologie | 291,3 |
5 | Samsung | Technologie | 100,8 |
6 | Toyota | Motoryzacja | 72,8 |
7 | Coca-Cola | Napoje | 61,2 |
8 | Mercedes | Motoryzacja | 58,9 |
9 | McDonald’s | Spożywczy | 53,0 |
10 | BMW | Motoryzacja | 52,0 |