Atsisveikinant su 2024 m., tai puikus metas apžvelgti praeitais metais pasirodžiusias elektrines transporto priemones (EV). Nuo stulbinančių naujovių iki galvą kraipančių nusivylimų – „Auto Trader“ surikiavo elektromobilius į, na, visiškai subjektyvų sąrašą. Jokių mokslinių formulių, tik įspūdžiai, nuomonės ir šiek tiek humoro. Pasinerkime!
S lygis: Aukščiausias lygis
„Tesla Cybertruck“ sunkvežimis
Mėgstate jį ar nekenčiate, bet „Cybertruck“ neabejotinai yra kultinis. Be abejo, jis yra poliarizuotas, o kai kurie gali teigti, kad tai labiau riedanti skulptūra nei praktiška transporto priemonė. Tačiau, ei, jis gali būti naudojamas ir kaip daržovių skustuvas – kaip tai naudinga? Jis aštrus (tiesiogine ir perkeltine prasme) ir neabejotinai nepamirštamas. Tai yra S pakopos automobilis.
Hyundai Ioniq 5 N
Akimirksniu tapęs legenda. Šis elektrinis „hot hečbekas“ – tai „Nissan GT-R“ atitikmuo, pasižymintis įspūdžiais, puikiomis eksploatacinėmis savybėmis ir charakteringu dizainu. Tai viskas, ko tikėjomės, ir dar daugiau. Bravo, Hyundai!
YangWang U9
Taip, jis šokinėja. Šis 1 300 arklio galių kinų superautomobilis gali būti nepraktiškas, bet kam tai rūpi? Jis smagus, skandalingas ir būtent toks, kokio reikėjo elektromobilių pasauliui.
A lygis: Beveik tobulas
Porsche Taycan
Greitas, efektyvus ir prabangus. „Taycan“ įrodo, kad elektrinis veikimas gali varžytis su geriausiais vidaus degimo automobiliais. Vienintelis jo trūkumas? Nusidėvėjimas. Vis dėlto tai A lygio šedevras.
Audi RS e-tron GT
Elegantiškas ir sportiškas „RS e-tron GT“ yra „Audi“ atsakas į „Taycan“, kuriam būdinga ta pati DNR. Kai kurie sako, kad jis net geriau atrodo – lengva A.
Hyundai Casper EV
Įperkamas, neįprastas ir praktiškas Lietuvos miestuose. Naujausias „Hyundai“ miesto automobilis yra didelis žingsnis į priekį, net jei tai nėra pigiausias variantas.
B lygis: Tvirtas pasirinkimas
Tesla Model 3 našumas
Greitas ir kompetentingas, bet galbūt per daug kompetentingas. Model 3 Performance trūksta šiek tiek sielos, todėl jis nepatenka į aukščiausią lygį. Tvirtas B lygis.
Polestar 2 Long Range
Padorus visureigis, tačiau ne toks įtikinamas kaip jo konkurentai. Be to, tas puodelio laikiklis – visiškas chaosas.
C lygis: Meh…
Audi Q6 e-tron
Geras, bet neįkvepiantis. Q6 e-tron yra vidutinybės apibrėžimas.
Rolls-Royce Spectre
Puošnus ir prabangus, tačiau tos savaime užsidarančios savižudžių durys labiau erzina nei daro įspūdį. C lygis, atsiprašau, Rolls.
D lygis: Nusivylimai
Dacia Spring
Pigiausias elektromobilis rinkoje turi savų privalumų, bet vienos žvaigždutės Euro NCAP saugumo įvertinimas? Ne, ačiū.
Opel Grandland
Padorus automobilis, bet pavadinimas skamba kaip pramogų parko. „Grandland“ čia nekelia pasitikėjimo.
F lygis: Absoliutūs šnipai
BMW iX2
Rūdys po variklio dangčiu, neįkvepiantis dizainas ir didelė kaina. BMW, tikėjomės geresnių rezultatų.
Porsche 911 EV konversija
Išplėšėte 911 sielą, kad galėtumėte naudoti elektrą? Tai sunkiai priimtina.
Toks yra galutinis 2024 m. elektromobilių pakopų sąrašas – arba bent jau „Auto Trader“ versija.