• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 3 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Apžvalgos

Kodėl nuolatinis važiavimas „Eco“ režimu gali pakenkti jūsų automobiliui

pagal Michal Kovalčiuk
2025.04.20, 16:00
Apžvalgos
A A
0
rezimas b automatine pavaru deze
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Eco“ režimas – vis dažniau sutinkama funkcija šiuolaikiniuose automobiliuose, skirta sumažinti degalų sąnaudas ir kenksmingų emisijų kiekį. Tačiau nors skamba patraukliai, ekspertai perspėja – šio režimo nereikėtų naudoti nuolat. Štai kodėl.

Kaip veikia „Eco“ režimas?

Įjungus „Eco“ režimą, automobilio variklis ir pavarų dėžė persijungia į taupesnį veikimo rėžimą. Paprastai automobilis greičiau perjungia pavaras į aukštesnes, sumažinamas akseleratoriaus jautrumas, o kartais – ir kondicionieriaus efektyvumas.

Tokie pakeitimai padeda sutaupyti degalų, tačiau ilguoju laikotarpiu gali sukelti problemų varikliui ir transmisijai.

eco rezimas power rezimas

Važiavimas mažomis apsukomis – rimtas pavojus varikliui

Kaip teigia patyręs mechanikas , viena pagrindinių problemų – nuolatinis variklio darbas esant mažoms apsukoms. Tokiu režimu sutrinka tepalų cirkuliacija, gali kilti vadinamasis „alyvos badas“, o tai spartina cilindrų ir stūmoklių nusidėvėjimą.

Didžiausia žala fiksuojama važinėjant mieste, kur dažnai stabdoma ir vėl įsibėgėjama. Tokiose sąlygose nepakanka temperatūros ir apkrovos, kad būtų sudegintos anglies nuosėdos, todėl jos kaupiasi degimo kameroje.

automobilio variklio apsukos rpm

Transmisijos nusidėvėjimas ir sumažėjęs dinamiškumas

Ilgalaikis važiavimas „Eco“ režimu taip pat kenkia greičių dėžei. Dėl dažno pavarų perjungimo ir žemos apkrovos greitai dėvisi sinchronizatoriai ir sankaba. Be to, automobilis tampa mažiau dinamiškas, o tai ypač pavojinga atliekant lenkimus ar manevruojant greitkelyje.

Blogėja ne tik komfortas, bet ir eismo saugumas.

robotizuota dsg pavaru deze automatine pavaru deze

Ką rekomenduoja ekspertai?

Pasak specialistų, svarbiausia – saikas. Rekomenduojama keisti režimus: važiuoti ne tik „Eco“, bet ir įprastu arba sportiniu režimu. Kartkartėmis pakėlus variklio apsukas iki 3000–4000 aps./min., išvaloma degimo kamera, pagerėja variklio atsakas ir prailginamas tarnavimo laikas.

eco rezimas

Toks balansavimas leidžia išvengti didesnių remonto išlaidų ateityje.

Ar „Eco“ režimas vis dar vertas naudoti?

„Eco“ režimas naudingas važiuojant stabiliai, tolygiu greičiu – pavyzdžiui, greitkelyje ar mažo intensyvumo eisme. Tačiau jį naudoti visada – ypač mieste ar intensyvaus vairavimo metu – nerekomenduojama.

Trumpuoju laikotarpiu jis padės sutaupyti degalų, tačiau ilgainiui tai gali reikšti rimtesnius techninius gedimus.

Ar esate susidūrę su tokiu reiškiniu? Pasidalinkite savo patirtimi komentaruose!

Skaitykite  Nauja realybė: „Tesla“ augimas stabtelėjo – ką tai reiškia rinkai?
Žymos: eco režimastaupus vairavimasvažiavimo režimai
Dalintis6DalintisSiųstiDalintis1
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz