• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 23 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis OBD diagnostikos klaidu kodai

P0047 Turbokompresoriaus ir (arba) pripūtimo pripūtimo kontrolės A grandinės žemas lygis

pagal Ramūnas Kuršelis
2025.06.02, 1:26
OBD diagnostikos klaidu kodai
A A
0
P0047 turbokompresoriaus stiprinimo valdymo grandinės gedimas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Diagnostikos trikties kodas P0047 signalizuoja apie kritinį turbokompresoriaus slėgio didinimo valdymo grandinės gedimą, ypač apie neįprastai žemus įtampos rodmenis, kurie kelia pavojų variklio priverstinio įsiurbimo sistemai. Šis elektroninis gedimas sutrikdo tikslų kalibravimą, reikalingą idealiam padidinto slėgio valdymui, todėl gali iš karto pablogėti eksploatacinės savybės ir ilgainiui sugadinti komponentus. Nors iš pradžių vairuotojai gali pastebėti sumažėjusią galią, dėl šios gedimo būklės atsiradusios elektros problemos dažnai atskleidžia sudėtingesnes problemas, kurias reikia sistemingai ištirti, kad būtų išvengta brangiai kainuojančio remonto.

P0047 Turbokompresoriaus / pripūtimo kompresoriaus padidinto slėgio kontrolės A grandinės žema reikšmė ir apibrėžtis

Kodas P0047 suveikia, kai variklio valdymo modulis (ECM) aptinka įtampos signalą, mažesnį už numatomą ribą pirminėje padidinto slėgio kontrolės grandinėje. Europos transporto priemonėse šią funkciją valdo ECM, o ne amerikietiškose transporto priemonėse dažniau naudojama transmisijos valdymo modulio (angl. Powertrain Control Module, PCM) terminologija. Padidinimo kontrolės sistema reguliuoja į variklį tiekiamo suslėgto oro kiekį, kontroliuodama išmetamųjų dujų sklendės veikimą arba kintamos geometrijos turbokompresoriaus padėties nustatymą. Kai šioje grandinėje atsiranda žema įtampa, tai gali turėti didelės įtakos variklio veikimui, degalų naudojimo efektyvumui ir išmetamųjų teršalų kiekio atitikčiai, nes ECM negali tinkamai reguliuoti padidinto slėgio, kad jis atitiktų variklio poreikius.

Bendrosios P0047 turbokompresoriaus / pripūtimo pripūtimo reguliatoriaus A grandinės žemos įtampos priežastys

  • Pažeista arba surūdijusi laidų grandinė – dėl karščio ir vibracijos poveikio elektrinės jungtys blogėja
  • Sugedęs didinimo kontrolės elektromagnetinis vožtuvas – sugenda vidiniai elektriniai komponentai, todėl rodmenys yra mažos varžos
  • Neteisingos įžeminimo jungtys – dėl netinkamo elektrinio įžeminimo valdymo grandinėje atsiranda įtampos kritimas
  • ECM vidinis gedimas – variklio valdymo modulyje atsiranda vidinės grandinės plokštės pažeidimų, turinčių įtakos slėgio padidinimo valdymui
  • Sudegęs saugiklis arba relė – sugenda elektrinės apsaugos komponentai, nutraukiantys elektros energijos tiekimą padidinto slėgio kontrolės sistemai
  • Vakuuminės linijos pažeidimas – pažeistos vakuuminės linijos turi įtakos pneumatinės slėgio didinimo kontrolės pavaros veikimui

Simptomai, kuriuos gali pastebėti vairuotojai

  • Kontrolės variklio lemputės užsidegimas – ECM įjungia įspėjamąją lemputę, kai aptinkamas padidinto slėgio kontrolės grandinės gedimas
  • Sumažėjusi variklio galia – važiuojant pastebimai sumažėja pagreitis ir bendras našumas
  • Mažesnės degalų sąnaudos – variklis kompensuoja slėgio didinimo kontrolės sutrikimus, naudodamas sodresnį degalų mišinį
  • Turbokompresoriaus švilpimo pokyčiai – pakitusios turbokompresoriaus garso charakteristikos greitėjimo metu
  • Variklio svyravimai – nereguliarus galios perdavimas, ypač greitėjant iš mažų sūkių
  • Limp režimo įjungimas – ECM apriboja variklio veikimą, kad būtų išvengta galimų komponentų pažeidimų

Diagnostika ir bandymai

Tinkama diagnostika prasideda nuo OBD-II skaitytuvo prijungimo, kad būtų galima gauti išsaugotus diagnostinių trikčių kodus ir „freeze frame” duomenis. Technikai turėtų patikrinti P0047 kodą ir patikrinti, ar nėra papildomų susijusių kodų, galinčių rodyti platesnes sistemos problemas. Naudojant skaitmeninį multimetrą, reikia patikrinti, ar padidinimo valdymo solenoido grandinėje yra tinkama įtampa, paprastai 12 voltų, ir įžeminimo vientisumas. Paties elektromagnetinio vožtuvo varžos testavimas turėtų parodyti gamintojo specifikacijose nurodytas vertes, paprastai 20-40 omų. Vizualiai apžiūrint laidų pluoštus, ypač netoli šilumos šaltinių, pavyzdžiui, išmetimo kolektoriaus, galima nustatyti pažeistą izoliaciją arba surūdijusias jungtis. Dūmų bandymas gali būti atliekamas siekiant nustatyti vakuumo nuotėkį pneumatinėse slėgio didinimo valdymo sistemose. Atliekant pažangiąją diagnostiką oscilografu analizuojami ECM komandų signalai ir solenoidų atsako modeliai įvairiomis variklio veikimo sąlygomis.

Remonto etapai ir kaina

Remonto procedūros skiriasi priklausomai nuo diagnostikos metu nustatytos pagrindinės priežasties, o išlaidos atspindi tiek dalių, tiek darbo sąnaudas.

  • Laidų sistemos remontas arba keitimas – remontuojamos pažeistos grandinės arba keičiamos ištisos laidų sistemos dalys; kaina: 150-400 €
  • Spartinimo valdymo elektromagnetinio vožtuvo keitimas – sugedęs elektromagnetinis vožtuvas pašalinamas ir sumontuojamas naujas; kaina: 200-350 €
  • ECM keitimas arba perprogramavimas – pakeičiamas variklio valdymo modulis arba atnaujinama programinė įranga; kaina: 800 € – 1500 €
  • Saugiklių ir relių keitimas – elektros apsaugos komponentai pakeičiami originalios įrangos specifikacijomis; kaina: 20 € – 60 €
  • Įžeminimo jungčių valymas ir remontas – koroduojantys įžeminimo taškai išvalomi ir tinkamai pritvirtinami; kaina: 80 € – 150 €

Atlikę remonto darbus, technikai turi išvalyti diagnostinius trikčių kodus naudodami OBD-II skaitytuvą ir atlikti bandymus kelyje, kad patikrintų, ar tinkamai veikia slėgio padidinimo kontrolė įvairiomis važiavimo sąlygomis.

Transporto priemonės, kurioms dažniausiai daromas poveikis

  • Volkswagen Golf GTI 2008-2015 m.
  • Audi A4 2009-2016 m.
  • BMW 335i 2007-2013
  • Mercedes-Benz C250 2012-2018
  • Ford Focus ST 2013-2018 m.
  • Subaru WRX 2008-2014
  • Volvo S60 T5 2011-2018

Dažnai užduodami klausimai

Ar galiu toliau važiuoti esant aktyviam P0047 kodui?

Nors automobilis gali išlikti važiuojantis, tolesnis važiavimas su aktyviu šiuo kodu gali lemti sumažėjusį našumą ir galimą turbokompresoriaus sugadinimą.

Išvada

Į P0047 kodą reikia nedelsiant atkreipti dėmesį, kad būtų išvengta turbokompresoriaus pažeidimų ir atkurtas tinkamas variklio veikimas. Sisteminga diagnostika turėtų prasidėti nuo vizualinės laidų rinkinių ir jungčių apžiūros, po to turėtų būti atliktas padidinto slėgio valdymo solenoido įtampos bandymas. Nedelsiant pašalinus šį grandinės gedimą, užtikrinamas idealus padidinto slėgio reguliavimas ir išvengiama brangiai kainuojančių komponentų gedimų. Norint tiksliai nustatyti pagrindinę priežastį ir atlikti veiksmingą remontą, gali prireikti profesionalios diagnostikos įrangos.

DalintisDalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz