Seimas pritarė Kelių įstatymo pataisoms (projektas Nr. XIVP-727(2), nustatydamas, kad valstybės įmonė Lietuvos automobilių kelių direkcija, organizuodama ir koordinuodama valstybinės reikšmės kelių atkūrimą, priežiūrą ir plėtrą, Vyriausybės nustatytais atvejais ir jos nustatyta tvarka pasirinka geriausią projekto įgyvendinimo galimybę ir šio pasirinkimo rezultatus paskelbia savo interneto svetainėje.
Pasak projekto iniciatoriaus Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos nario Andriaus Kupčinsko, įstatymo pakeitimą paskatino konkretus atvejis, magistralėje Vilnius–Kaunas, esantis Strošiūnų tunelis: „Įdomiausia tai, kad to projekto kaina išaugo nuo 2,5 mln. iki 5,5 mln. eurų ir darbai buvo papildomai priperkami. Matome, kad tai iš tikrųjų nebuvo skaidru. Šioje vietoje, aš manau, kad kaštų naudos analizė tikrai padėtų. Kelių direkcija sako, kad tokias atlieka, tačiau jos nėra viešinamos, o vietos gyventojai jau seniai sakė, kad tas projektas yra tikrai išaugęs ir apaugęs visokiomis legendomis, neaiškus ir jo pagrįstumas. Manau, kad kaštų naudos analizės skelbimas ir galimybė gyventojams susipažinti su projekto priimtinumu ir svarba atvertų kelią visapusiškesnėms diskusijoms ir bendravimui su visuomene.“
Už Kelių įstatymo pataisas balsavo 121, nė vieno nebuvo prieš, susilaikė vienas Seimo narys. Naujos nuostatos įsigalios birželio 1 d.
BNS.LT PRANEŠIMĄ PASKELBĖ: SAULĖ EGLĖ TREMBO, LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO KANCELIARIJA