BMW M5 tapo hitu. Dar nežinome, ar tai pardavimo bestseleris (įtariame, kad taip, nes tai vis dėlto M5), bet tikrai socialinėje žiniasklaidoje. Absurdiški M5 palyginimai su dideliais pikapais ir furgonais, už kuriuos BMW hibridas yra sunkesnis, tapo virusiniais vaizdo įrašais, sulaukiančiais absurdiško peržiūrų skaičiaus. Tai nepatiko markės sporto padalinio vadovui.
„BMW M5 2025“ turi 18,6 kWh akumuliatorių bateriją, kuri leidžia nuvažiuoti mažiau nei 70 km naudojant elektrą, tačiau ji taip pat labai sveria. M5 G90 svoris yra 2510 kg – jis labiau primena sunkius visureigius nei sportinius limuzinus. Tačiau, žinant BMW inžinierių galimybes, vairuotojas nepajus svorio pertekliaus.
Naujojo BMW M5 M HYBRID jėgainę sudaro 4,4 litro V8 variklis ir klasikinis didelio sūkių dažnio variklis, integruotas į 8 laipsnių „M Steptronic“ pavarų dėžę su elektros varikliu, kurio charakteristikos pritaikytos šiam modeliui. Vidaus degimo variklyje įdiegta naujausia „M TwinPower Turbo“ technologija, tarpuvartinis išmetimo kolektorius ir optimizuotas alyvos atskyrimas. Jis išvysto 585 AG ir 750 Nm didžiausią sukimo momentą. Didžiausia elektros variklio galia – 197 AG. Jo nominalus sukimo momentas yra 280 Nm, o dėl pavarų dėžės įvesties santykio jis padidėja iki 450 Nm.
– Rašoma pranešime spaudai, iš kurio sužinome, kad vidaus degimo variklio ir elektros variklio derinys sukurtas pagal „BMW M Hybrid V8“ lenktyninio automobilio jėgos agregatą.
BMW M5 svoris tapo priežastimi pasijuokti iš kultinio modelio
Dėl hibridinės jėgainės gerokai padidėjo automobilio svoris. Taip pat padidėjo jo dydis, o tai sukėlė kritikos bangą internete. Tačiau BMW neliko abejinga šiems komentarams.
Interviu „Bimmer Today“, kuriame taip pat buvo kalbama apie M3 modelio ateitį, M padalinio vadovas Frankas van Meelis atkreipė dėmesį į kaltinimus dėl M5 modelio svorio. Jis pabrėžė, kad nereikėtų daryti skubotų išvadų, neturint tiesioginės patirties su automobiliu. „Automobilis suprojektuotas taip, kad jo svoris nėra juntamas“, – tikino F. van Meelis ir pridūrė, kad vertinimas, paremtas tik „Excel“ duomenimis, nėra tinkamas. M vadovas pripažįsta, kad reakcijos į M5 svorį jį erzino, tačiau tvirtina, kad sprendimas elektrifikuoti automobilį buvo sąmoningas ir nulemtas aistros.
Čia galite pažiūrėti vieną iš vaizdo įrašų, kuris turėjo papiktinti BMW sporto padalinio vadovą:
Kodėl BMW M5 toks sunkus?
M5 elektrifikavimas buvo neišvengiamas, kad modelis išliktų naujos kartos ir atitiktų griežtus išmetamųjų teršalų standartus, ypač Europoje. Frankas van Meelis gina hibridinės jėgainės pasirinkimą, teigdamas, kad tai buvo vienintelis būdas išsaugoti V-8 variklį, o ne sumažinti jo dydį iki mažesnio agregato.
Frankas van Meelis tvirtina, kad 4,4 l V-8 su dviem turbokompresoriais ir iš XM pasiskolinto elektros variklio derinys yra optimalus sprendimas M5. M padalinys žinojo apie padidėjusį svorį, tačiau užtikrina, kad tai neturės neigiamos įtakos vairavimo įspūdžiams.
„BMW M“ padalinio vadovas PHEV pritaikymą naujajame M5 palygino su ankstesnėmis abejonėmis dėl „xDrive“ sistemos, kuri iš pradžių buvo sutikta kritiškai. Van Meelis skatina pasitikėti inžinieriais ir automobilio kūrimo procesu.