„Honda“ yra vieni patikimiausių automobilių planetoje. Tinkamai elkitės su „Honda“, nuolat atlikite techninę priežiūrą ir laikykitės gerų vairavimo įpročių, ir neabejojame, kad jis nuvažiuos šimtus tūkstančių kilometrų. Šis „Civic“ variklis prieš jį pakeičiant nuvažiavo apie 400 000 kilometrų, o jo vidus vis dar atrodo neįtikėtinai švarus.
„YouTube“ kanalas „I Do Cars“ išardė šį 1,7 litro D17 natūraliai įsiurbiamą 1,7 l darbinio tūrio variklį iš 2003 m. „Honda Civic“, kad pamatytų, kaip šis kilometražas paveikė variklio vidines dalis. Nepaisant to, kad varikliui akivaizdžiai reikėjo atlikti tam tikrą techninę priežiūrą – jau seniai reikėjo pakeisti paskirstymo diržą – didžioji dalis darbinės įrangos, įskaitant galvutes ir stūmoklius, atrodo geros būklės.
Žinoma, tiek kilometrų eksploatuojamas variklis susidėvi, kad ir kaip gerai jis būtų prižiūrimas. Nors alyvos keitimas atrodė nuoseklus, cilindrų sienelės vis dar buvo vertikaliai nusidėvėjusios, o pagrindiniai guoliai ir švaistiklių guoliai – gerokai nusidėvėję.
Kanalo šeimininkas Erikas taip pat rado nuolaužų alyvos paėmimo vamzdelyje ir, kas keista, jų pateko į vandens siurblio sparnuotę. Gilindamasis šiek tiek giliau, jis rado priežastį, kodėl šis variklis buvo ištrauktas: Tai buvo bloga galvutės tarpinė.
Pasak Eriko, šie varikliai gali veikti tūkstančius kilometrų su sugedusia galvutės tarpine, o taip greičiausiai nutiko šiam varikliui. Be degančio aušinimo skysčio, variklis veikė gerai. Apie tai liudija kitaip sveiki vidiniai variklio elementai. Be abejo, savininkas galėjo tiesiog atnaujinti galvutės paviršių ir pakeisti galvutės tarpiklį. Tačiau, atsižvelgiant į nuvažiuotų kilometrų skaičių, atsikratyti viso variklio tikriausiai buvo geresnis sprendimas.