Liepos mėnesį visiškai elektrinių BMW automobilių pardavimai išaugo daugiau nei trečdaliu, nors Vokietijos automobilių gamintojas vis dar atsilieka nuo „Tesla“ pagal metinius pardavimus.
Liepą BMW pirmą kartą dominavo Europos elektromobilių rinkoje, nes užfiksavo staigų paklausos augimą, o kiti konkurentai susidūrė su sunkumais.
Tyrimų bendrovės „Jato Dynamics“ duomenimis, liepos mėn. Vokietijos automobilių gamintojas pardavė 14 869 visiškai elektrinius automobilius, t. y. 35% daugiau nei pernai.
Tuo tarpu „Tesla“ pardavė 14 561 elektromobilį, t. y. 16% mažiau nei per metus.
Visiškai elektrinių transporto priemonių pardavimai Europoje, liepos mėn.
- BMW: 14 869 vnt.
- Tesla: 14 561 vnt.
- Volkswagen: 12 213 vnt.
- Volvo: 10 533 vnt.
- Mercedes: 8365 vnt.
- Peugeot: 6361 vnt.
- Hyundai: 6292 vnt.
Kalbant apie platesnę rinką, „Jato“ duomenys rodo, kad europiečiai nemėgsta elektromobilių: praėjusį mėnesį, palyginti su 2023 m. liepa, registruotų elektromobilių skaičius sumažėjo 6%.
„Vartotojams, svarstantiems apie elektromobilių įsigijimą, ir toliau trukdo neaiškios paskatos ir elektromobilių ateitis“, – sakė ‚JATO Dynamics‘ pasaulinis analitikas Felipe Munoz.
Vokietija gruodžio mėn. nutraukė elektromobilių subsidijavimo programą, kuri yra išlaidų mažinimo dalis, ir tai paskatino gamintojus iš naujo apsvarstyti savo elektrifikavimo strategijas.
Kol kas BMW pavyko išsilaikyti palyginti nesugadintai, palyginti su konkurentais – kai kurie analitikai tai aiškina klientų lojalumu prekės ženklui.
Kai kurie ekspertai taip pat teigė, kad „Tesla“ vadovo Elono Musko poliarizuojantys politiniai pasisakymai gali pakenkti JAV įmonės pardavimams.
Nepaisant to, „Tesla“ vis dar pirmauja pagal pardavimus nuo metų pradžios – iš viso parduota 178 700 transporto priemonių.
Antroje vietoje yra BMW (97 525 pardavimai), o trečioje – „Volkswagen“ (88 445 pardavimai).