Gegužės 22 d. Vilniaus miesto savivaldybė išdavė statybos leidimą transporto infrastruktūros gerinimo projektui šalia būsimo „Akropolio Vingio“ daugiafunkcinio komplekso. Modernizavimas vyks aplink Gerosios Vilties ir Geležinio Vilko gatvių sankryžą Vilkpėdės rajone.
Modernūs sprendimai didėjantiems transporto srautams
Infrastruktūros projektas apima visišką dabartinės sankryžos pertvarkymą. Gerosios Vilties gatvės pradžioje bus įrengta nauja žiedinė sankryža, o požeminis tunelis po Geležinio Vilko gatve leis patekti į komplekso požeminę automobilių stovėjimo aikštelę ir jame bus įrengta moderni pėsčiųjų ir dviračių perėja. Be to, bus įrengta speciali kairiojo posūkio juosta iš Gerosios Vilties į Savanorių prospektą.
Pagerintas saugumas ir prieinamumas
Įrengus sankryžą bus sudarytos sąlygos nepertraukiamam transporto srautui, todėl tikimasi padidinti kelio pralaidumą ir užtikrinti saugesnį bei patogesnį judėjimą visiems eismo dalyviams. Požeminė pėsčiųjų ir dviratininkų perėja planuojama kaip gyvybinga jungtis tarp Naujamiesčio ir Vingio parko, gerinanti miesto susisiekimą.
Trys infrastruktūros projektai moderniam rajonui

„Akropolio Vingis“ plėtra apima tris integruotus transporto gerinimo projektus, apimančius Gerosios Vilties, Geležinio Vilko, Eigulių ir M. K. Čiurlionio gatves. Šie planai buvo parengti bendradarbiaujant su miesto specialistais ir yra labai svarbūs rajono atgaivinimui.
- Statybos leidimas Eigulių gatvės atkarpai išduotas 2024 m. lapkričio mėn.
- Paskutinis leidimas, apimantis Gerosios Vilties ir Geležinio Vilko gatves, išduotas 2025 m. gegužę.
- Dalis Eigulių gatvės atkarpos jau statoma, kad būtų užtikrintas privažiavimas prie greta esančio gyvenamųjų namų kvartalo „reVINGIS“.
Ateičiai paruošta miesto vizija
„Akropolio Vingis“ komplekse, kuris bus statomas buvusioje pramoninėje teritorijoje, bus įrengta prekybos, maitinimo, biurų, 2 500 vietų koncertų salė (arba 4 000 stovimų vietų), kino teatras, konferencijų salės ir gyvenamieji butai ilgalaikei nuomai. Jame bus įrengta apie 4 500 automobilių stovėjimo vietų, o urbanistiniame projekte akcentuojamas pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūra, ant stogų įrengtos poilsio zonos ir žaliosios erdvės.
Kokia jūsų nuomonė? Ar pritariate didelio masto miestų pertvarkymui privačiomis lėšomis? Pasidalykite savo mintimis toliau arba prisijunkite prie pokalbio socialiniuose tinkluose.