• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 19 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Elektromobilių remontas vidutiniškai 30 proc. brangesnis nei transporto priemonių su vidaus degalų varikliais. Štai kodėl

pagal Andžej Biaigo
2024.06.05, 11:00
Elektromobiliai
A A
0
tesla elektromobilis euroncap
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Esate matę siaubo istorijų apie dideles elektrinių transporto priemonių remonto išlaidas. Prisiminkime dešimtis tūkstančių dolerių už nedidelius įlenkimus ar visiškus nuostolius, kuriuos sukėlė mažiau nei 10 dolerių kainuojančios dalys, kurių neįmanoma gauti.

Nors tai tiesa, tai tik lašas jūroje. Svarbiau yra tai, kad draudimo bendrovės nepripažįsta elektromobilių visišku nuostoliu didesniais tarifais nei panašių vidaus degimo varikliais varomu transporto priemonių. Tačiau vidutinės remonto išlaidos yra didesnės. Štai ką rodo duomenys.

San Diege įsikūrusios bendrovės „Mitchell“, kuri apdoroja dešimtis milijonų sandorių daugiau nei 300 draudimo paslaugų teikėjų ir 20 000 automobilių remonto įmonių, duomenimis, pirmąjį šių metų ketvirtį Jungtinėse Valstijose elektriniai automobiliai 9,93% atvejų buvo nurašyti kaip visiškai nuostolingi.

Tai 8% daugiau nei 2023 m. IV ketvirtį ir 30% daugiau nei 2023 m. III ketvirtį, tačiau šiandien bendras nuostolių rodiklis yra beveik toks pat kaip ir vidaus degimo automobilių. JAV 9,51% benzinu varomų 2021 m. ir naujesnių modelių buvo paskelbti visiškais nuostoliais.

Kai pereiname prie automobilių, kuriuos galima remontuoti, viskas tampa šiek tiek brangiau. Savo naujausioje ataskaitoje „Mitchell“ teigė, kad žalos atlyginimas už elektromobilius vis dar yra didesnis nei už transporto priemones su vidaus degalų varikliais. 2024 m. I ketvirtį vidutinė JAV elektromobilių, įskaitant „Tesla“ modelius, remonto sąskaita buvo 6 066 USD. Tai 29%, arba 1 363 USD, daugiau nei vidutinių automobilių su vidaus degalų varikliais remontas.

Pirmąjį šių metų ketvirtį taip pat labai padaugėjo elektromobilių vairuotojų, kuriems prireikė remontuoti savo elektromobilius, nes keliuose padaugėjo elektromobilių. Pastarąjį ketvirtį remontuotinų EV pretenzijų dažnis buvo 2,26%, t. y. 40% daugiau nei 2023 m. I ketvirtį.

vidutinis pataisomas sunkumas

Didžiausia remonto sąnaudų skirtumo priežastis – mechaninio darbo valandų skaičius. „Mitchell“ teigimu, vidutinis valandų skaičius, nurodytas elektromobilių remonto sąmatoje, yra 3,04 valandos, o transporto priemonių su vidaus degalų varikliais – vidutiniškai 1,66 valandos. Tai beveik dvigubai daugiau, o vidutinis mechaninio darbo įkainis JAV viršija 100 JAV dolerių už valandą, todėl jis greitai susidaro.

Draudimo analitikos įmonė savo ataskaitoje minėjo, kad papildomos EV darbo valandos greičiausiai susijusios su aukštos įtampos akumuliatoriaus, kurį kartais reikia atjungti ir išimti iš transporto priemonės prieš atliekant bet kokį susidūrimo remontą, valdymu.

Skaitykite  Prie Šiaulių arenos įrengtos naujos elektromobilių įkrovimo stotelės
Remontuotinų pretenzijų skaičiaus EV dažnumas

Kiti veiksniai, dėl kurių didėja vidutinė elektromobilių remonto kaina, yra tai, kad remonto dirbtuvėms tenka dažniau ieškoti naujos originalios įrangos dalies, o elektromobilių dalys gali būti remontuojamos rečiau. „Mitchell“ teigimu, 89,29% dalių, sumontuotų į sugadintus elektromobilius, buvo originalios, o į transporto priemones su vidaus degalų varikliais šis rodiklis sumažėjo iki 65,14%. Bendrovė teigė, kad šis skirtumas atsiranda todėl, kad vidaus degimo varikliais varomos transporto priemonėms, palyginti su EV, taikoma didesnė perdirbtų ir suremontuotų dalių įvairovė.

Kalbant apie automobilius, dėl kurių pateikta daugiausia pretenzijų dėl remonto, Jungtinėse Valstijose pirmauja „Tesla Model 3“ (32,55% pretenzijų), po jo eina krosoveris „Tesla Model Y“ (25,58% pretenzijų).

Trečioje vietoje yra „Ford Mustang Mach-E“ (7,72% taisytinų žalų), o penketuką užbaigia brangesni ir vis lėčiau parduodami „Tesla Model S“ (6,4%) ir „Tesla Model X“ (4,61%).

Nežinai, ar automobilio rida tikra? Patikrink VIN CarVertical sistemoje.
Žymos: elektromobiliairemontas
Dalintis322DalintisSiųstiDalintis56

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Kokiu greičiu važiuoti, kad automobilis sunaudotų mažiausiai degalų?

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

TOP 5 patikimiausi dyzeliniai visureigiai, kurie gali įveikti beveik 1 000 000 kilometrų

Geriausi Euro 6 dyzeliai iki 1,6 l – šie modeliai įvažiuos į visas švaraus transporto zonas

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.