Po sėkmingo visureigio „Grenadier“ modelio debiuto britų prekės ženklas „Ineos“ paskelbė apie naujo mažesnio automobilio pristatymą. Jis turėtų būti ekologiškesnis, tačiau neturėtų stipriai nukrypti nuo „Grenadier“ stiliaus. Manoma, kad „Ineos Fusilier“ bus varomas elektra, tačiau būkite tikri – su juo taip pat leisitės į ilgą kelionę.
Taip, jūs žiūrite į „Ineos Fusilier“ – naujausią „Ineos“ prekės ženklo kūdikį. Taip, jis atrodo kaip G klasės „Mercedes“. Ineos puikiai „padirbinėja“ geriausius pasaulio visureigius, todėl nekantriai laukiame kito modelio, primenančio Jeep Wrangler.
Bet juokeliai į šalį. „Ineos“ kuria automobilius, kurių išvaizda yra rezultatas, o ne iš anksto sugalvota forma. Jei atsižvelgsime į salono talpumą, kėbulo funkcionalumą ir formą, palankią važiuoti bekele, ieškant aukso vidurio, išryškėja forma, su kuria sunku ginčytis. „Grenadier“ apgaulingai primena buvusį „Land Rover Defender“, nes tai yra optimali forma visureigiui. Ar jis kuo nors skiriasi nuo panašios paskirties automobilių, tokių kaip „Suzuki Jimny“ ar „Toyota Land Cruiser 70“?
Tas pats pasakytina ir apie fuzilierius. Tą pačią formą reikėjo šiek tiek sušvelninti aerodinaminiu požiūriu, kad ji keltų kuo mažesnį pasipriešinimą, tačiau ne visiškai funkcionalumo sąskaita. Kampai buvo suapvalinti, priekinis stiklas šiek tiek stipriau pasviręs, ir rezultatas buvo… G klasė.
Aerodinaminiai patobulinimai yra tikslingi, nes automobilis bus varomas akumuliatoriumi. Tačiau „Ineos“ yra protinga bendrovė, o jos vadovas seras Jimas Ratklifas puikiai supranta, kad užsidaryti tik tokiam automobiliui būtų labai rizikingas žingsnis.
„Ineosa“ generalinis direktorius seras Jimas Ratcliffe’as sakė: „Kurdami šią transporto priemonę greitai priėjome prie išvados, kad norint pereiti prie anglies dvideginio išmetimo mažinimo ir kartu gaminti automobilius, kuriuos vartotojai norėtų vairuoti, reikia derinti įvairias jėgos agregatų technologijas. BEV automobiliai puikiai tinka tam tikroms reikmėms: trumpesnėms kelionėms ir miesto transportui, tačiau pramonė ir vyriausybės turi turėti realistiškų lūkesčių dėl kitų technologijų, kurios gali padėti paspartinti būtinus pokyčius. Dėl šios priežasties „Fusilier“ siūlome papildomą jėgos agregatą, kuris gerokai sumažina išmetamųjų teršalų kiekį, tačiau pasižymi numatytu nuotoliu ir degalų papildymo galimybėmis.“
„Ineos Fusilier“ – elektrinis ir hibridinis
Daugeliui klientų reikės nepriklausomybės nuo įkrovimo stotelių tinklo, todėl šiame automobilyje bus galima naudoti nedidelį nuotolio ilginimo variklį, varomą generatoriaus. Tai suteiks galimybę įkrauti akumuliatorių arba nuvažiuoti tam tikrą atstumą naudojant tik tradicinius degalus. Kaip ir vidaus degimo variklis, degalų bakas taip pat bus nedidelis, nes manoma, kad didžiąją laiko dalį klientai vis dėlto keliaus naudodami elektros energiją, kuri suteikia dideles galimybes ne tik visureigyje, bet ir kelyje.
Techninė informacija dar neatskleista. Daugiau sužinosime iki metų pabaigos. Tačiau žinome koncepciją – automobilis turėtų būti drąsus bekelėje ir kuo praktiškesnis. Šiek tiek mažesnis nei „Grenadier“, jis sukurtas taip, kad užtikrintų maksimalų elektrinės pavaros našumą. Tačiau jis pastatytas ne ant rėmo, o ant sumažintos „riedlentės“ tipo plokštės su traukos baterija viršuje. Tai, beje, matyti grafikoje.
Iš pateiktų eskizų galima spėti, kad tai gera bekelės geometrija, nesiskirianti nuo „Grenadier“. Šiaip ar taip, pastačius abu modelius vieną šalia kito, paaiškėja, kad skirtumai yra minimalūs. Jie turi beveik identiškai suprojektuotus buferius ir iškyšas. Jei grafikos (nes nuotraukos nėra) nesigavo, galima pamatyti ir pakabą – visiškai nepriklausomą, tiek priekyje, tiek gale. Iš gamintojo informacijos sužinome tik tiek, kad automobilis turės kitokią platformą nei „Grenadier“.
Buvo nuspręsta išlaikyti tradicinių rankenų ir dviejų dalių galinių durų koncepciją. Kita vertus, šiek tiek išsikišę „Grenadier“ vyriai buvo paslėpti, kad netrukdytų oro srautui.