2025 m. balandžio mėn. rezultatai Europos automobilių rinkoje buvo nevienareikšmiai. Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) duomenimis, naujų automobilių registravimas sumažėjo 0,3 % ir sudarė 1,08 mln. vienetų. Kol vieni gamintojai kovojo su sunkumais, kitiems pavyko klestėti nepaisant ekonominio neapibrėžtumo ir mažėjančio vartotojų pasitikėjimo.
BMW pirmauja pagal augimą tarp pagrindinių markių
Iš penkių didžiausių Europos automobilių gamintojų grupių BMW grupė balandžio mėn. užfiksavo didžiausią augimą – per metus šis rodiklis padidėjo +7,5 %. Grupė užregistravo 80 629 naujus automobilius ir aplenkė tokius konkurentus kaip „Renault“ (+1,1 %) ir „Volkswagen Group“ (+0,1 %).
Kas lemia BMW pagreitį?
- Tvirta hibridinių modelių linija: BMW vis sėkmingiau reklamuoja iš tinklo įkraunamus hibridinius modelius, kurie vis labiau populiarėja Europoje.
- Luksusas ir prekės ženklo patrauklumas: Net ir esant atsargiam ekonominiam klimatui, BMW premium segmentas ir toliau traukia pirkėjus, ieškančius statuso ir technologijų.
- Produktų strategija: Bendrovė nuolat išleidžia atnaujintus modelius, pavyzdžiui, 5 serijos BMW ir elektrinį iX1, prisideda prie nuolatinio susidomėjimo ir paklausos palaikymo.
Rinkos kontekstas: sudėtinga aplinka
Nepaisant BMW sėkmės, bendros nuotaikos rinkoje išlieka santūrios. Pagrindinėse rinkose, tokiose kaip Vokietija, Prancūzija ir Jungtinė Karalystė, transporto priemonių pardavimai sumažėjo. Didelė infliacija, įtampa pasaulinėje prekyboje ir griežtesnės kreditavimo sąlygos verčia vartotojus atidėti didelius pirkinius, įskaitant automobilius.
Be to, tradicinių vidaus degimo varikliu varomų transporto priemonių (VDV) pardavimai sumažėjo labiausiai, o elektrinių ir hibridinių transporto priemonių (EV) pardavimai augo nuosaikiai. Elektromobilių pardavimai per metus padidėjo 28 %, tačiau jie vis dar sudaro mažesnę rinkos dalį, nei tikėjosi kai kurie analitikai.
Kiti gamintojai: nevienareikšmiai rezultatai
- „VW grupė“: Išlieka apimties lyderė – 296 869 registruoti automobiliai (+0,1 %), tačiau augimas beveik nepakito.
- „Renault“: Padidėjo nežymiai (+1,1 %), tęsdamas laipsnišką atsigavimą.
- „Stellantis“: Sumažėjo -0,5 %, rodydamas kelių submarkių silpnumą.
- „Mercedes-Benz Group“: Didžiausias kritimas tarp didžiausių automobilių gamintojų -1,7 %, galimai dėl sumažėjusios aukščiausios klasės dyzelinių modelių paklausos.
BMW išlieka priekyje neramiais laikais
BMW gebėjimas augti nedidelės apimties rinkoje pabrėžia šio prekės ženklo gebėjimą prisitaikyti ir patrauklumą. Kadangi Europos pirkėjai pereina prie elektrifikacijos ir tvaresnio mobilumo, BMW hibridų ir elektromobilių strategija akivaizdžiai pasiteisina.
Kas manote: Ar BMW nustato naują sėkmės standartą besikeičiančioje Europos automobilių rinkoje? Pasidalykite savo mintimis toliau!