• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Jie uždėjo padangas atvirkščiai. Rezultatai ant sniego nustebino ekspertus

pagal Andžej Biaigo
2024.11.26, 14:47
Naujienos
A A
0
ziema sniegas automobilis padanga ziemines padangos

Buvo sumontuotos atvirkštinės krypties padangos ir atliktas bandymas

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Džiaugiuosi, kad kažkas tai padarė už mane. Du sezonus apie tai galvojau, bet man to nebereikia. Padangų apžvalgos ekspertai uždėjo žiemines padangas priešinga kryptimi ir patikrino, kaip pasikeitė jų eksploatacinės savybės kelyje. Viskas, žinoma, bandymų sąlygomis.

Šiuo metu žieminės ir visasezonės padangos (praktiškai taip pat žieminės padangos) beveik išimtinai turi kryptinį protektoriaus raštą. Tik keli gamintojai, dažniausiai labai pigių padangų, naudoja kitokį protektoriaus raštą. Priežastis paprasta: dėl stataus, praktiškai kryptinio protektoriaus rašto galima naudoti daugiau griovelių, kurie pagerina sukibimą ne tik ant sausos dangos.

„Tyre Reviews“ nusprendė ištirti, kas nutiktų, jei tokios padangos būtų naudojamos atvirkštine, t. y. priešinga riedėjimo kryptimi. Bandymui naudotos „Pirelli All Season SF3 Cinturato“ visasezonės padangos. Padangos buvo sumontuotos ant „Volkswagen Golf GTI“ automobilio ir buvo bandomos kaip ir bet kurios kitos padangos, lyginant jas su tokiomis pačiomis, bet teisingai sumontuotomis padangomis.

Rezultatai stulbinantys

Iš tiesų, atliekant padangų bandymus saugumui užtikrinti nėra svarbesnio veiksnio už stabdymo savybes. Atliekant sniego testą, rezultatas, kai padangos sumontuotos netinkamai, pagerėjo 4,7 proc. Norėčiau tik pabrėžti, kad tai ne atsitiktinis rezultatas, o 20 teisingai sumontuotų padangų ir 20 netinkamai sumontuotų padangų bandymų vidurkis.

automobilio stabdymo kelias
Stabdymo kelias. Asociatyvi nuotrauka

Teisingai sumontuotų padangų rezultatas yra 19,96 m, o neteisingai sumontuotų padangų – 19,07 m. Toks yra stabdymo kelias nuo 40 iki 5 km/h ant sutankinto sniego. Ar tai reiškia, kad yra privalumas montuoti krypties padangas, nesilaikant gamintojo rekomendacijų? Nebūtinai.

Visi kiti dalykai yra svarbūs

Jei tai būtų susiję tik su stabdymu vairuojant, būtų galima manyti, kad taip uždėti padangas nėra bloga idėja, tačiau padangų gamintojai neatsitiktinai jas taip suprojektavo. Atliekant traukos bandymą, t. y. greitėjimo nuo 5 iki 35 km/val. bandymą, situacija yra atvirkštinė. Rezultatas yra 9 proc. blogesnis nei tada, kai padangos buvo sumontuotos teisingai.

Pasikeitė ir valdymo charakteristikos. Priekiniais ratais varomas automobilis tapo mažiau nepaslankus, o priekinė ašis tapo paklusnesnė posūkiuose, todėl pastebimai aštriau reagavo į vairo mechanizmą. Tuo pat metu gerokai padidėjo per daug paslankus posūkis, todėl galinė ašis dažniau slydo. Dėl to bandymo rato įveikimo laikas pablogėjo 1,4 proc.

Skaitykite  Ar Lietuva privalės įgyvendinti ES privalomus techninės apžiūros patikrinimus?

Nesėkmė ant šlapios dangos

Panašiai, nors ir mažiau, pasikeitė ir drėgno oro savybės. Kaip aiškina ekspertas, jis nebūtų tikras, kad vidutinis vairuotojas pastebės skirtumą.

Atliekant akvaplanavimo bandymą labai giliame vandenyje, atvirkščiai sumontuotų padangų charakteristikos kreivėje buvo 9 proc. prastesnės nei teisingai sumontuotų padangų. Tiesiojoje jos buvo 14 proc. prastesnės nei teisingai sumontuotos padangos. Sukibimas nutrūko važiuojant 68,8 km/h greičiu, o teisingai sumontuotų padangų sukibimas nutrūko važiuojant 79,1 km/h greičiu. Tai labai didelis skirtumas.

Priešingai nei ant sniego, atvirkštinės krypties padangos blogiau stabdė ant šlapios dangos (3,6 proc.), tačiau atkreipkite dėmesį – vis tiek geriau nei dauguma kitų to paties dydžio bandytų visasezoninių padangų. Važiuojant šlapia trasa, važiavimas buvo 0,5 proc. prastesnis nei su teisingai sumontuotomis padangomis.

Tik du bandymai buvo atlikti ant sausos kelio dangos. Tinkamai sumontuotos padangos stabdė 2,6 proc. anksčiau ir buvo 1 proc. tylesnės.

Žymos: padangosuniversalios padangosvisasezonės padangosžiemažieminės padangos
Dalintis140DalintisSiųstiDalintis24

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.