• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 20 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Naujos technologijos gali netrukus išspręsti elektromobilių akumuliatoriaus gaisro problemas

pagal Andžej Biaigo
2024.10.03, 11:27
Naujienos
A A
0
Katastrofiškas Mercedes EQE gaisras požeminiame garaže

Katastrofiškas „Mercedes EQE“ gaisras požeminiame garaže

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Šiluminis pabėgimas, galintis sukelti retą, bet pavojingą elektromobilių akumuliatorių baterijų paketo gaisrą, yra ne tik bauginanti idėja, bet ir neįtikėtinai sunkiai užgesinamas gaisras, nes kiekvienas akumuliatoriaus elementas pradeda kaskadiškai gesti ir į ugnį įneša vis daugiau degalų. Šiuo metu nėra jokio tiesioginio sprendimo, kaip užkirsti kelią šiam ląstelių išsibėgėjimo reiškiniui, o vienintelis sprendimas, kaip sustabdyti elektromobilio gaisrą, yra apipilti transporto priemonę šimtais ar tūkstančiais galonų vandens. Sakome „dabar“, nes „LG Chem“, atrodo, rado gana paprastą išeitį, kaip įveikti įsibėgėjančių elektromobilių gaisrų grėsmę: savotišką terminį saugiklį.

Kaip skelbiama moksliniame žurnale „Nature Communications“, „LG Chem“ teigia sukūrusi „į temperatūrą reaguojančią medžiagą“, kurios skersmuo yra 1/100 vidutinio žmogaus plauko skersmens. Tai reiškia, kad ši medžiaga yra pakankamai plona, kad ją būtų galima patalpinti tarp akumuliatoriaus elemento katodo sluoksnio („žemės“ arba neigiamos pusės) ir srovės kolektoriaus (dalies, kuri sukuria anodą arba teigiamą pusę), nepanaikinant didelio energijos tankio. Energijos tankio sumažėjimas buvo pagrindinė problema naudojant bet kokį vidinį gesintuvą kartu su gesintuvo reakcijos laiku. Atsižvelgiant į tai, kad terminis pabėgimas yra retas įvykis, vidinio slopintuvo naudą nusvėrė šių saugos įtaisų energijos tankio sumažėjimas. Tikėkimės, kad su „LG Chems“ terminiu „saugikliu“ šis pasiteisinimas dabar išlįs pro langą.

Ankstyvosiose terminio išsikrovimo stadijose ši medžiaga veikia kaip savotiškas saugiklis ir sustabdo arba gerokai sumažina temperatūros kilimą, neleisdama akumuliatoriui trumpai susijungti su pačiu savimi. Medžiaga tai daro ne staiga išsiskleisdama, kaip įpratęs saugiklis, o dėl temperatūros kilimo medžiaga tampa atsparesnė elektrai. Tyrimo duomenimis, kas 33-34 laipsnius pakilus temperatūrai, medžiaga įgyja iki 5 kilohemų atsparumo energijai. Ji taip pat gali pakeisti procesą ir sumažinti varžą tiek pat sumažėjus šilumos kiekiui. Šio pasipriešinimo taip pat pakanka, kad būtų užblokuotas reakcijos kelias tarp anodo ir katodo šioje ankstyvojoje šiluminio pabėgimo stadijoje.

Bandymai atlikti su ličio kobalto oksido ir nikelio kobalto mangano (NCM) akumuliatorių paketais. Paaiškėjo, kad ši medžiaga veikia, kai akumuliatoriaus paketas yra paveikiamas ar praduriamas, o kai ji visiškai neužkerta kelio akumuliatoriaus gaisrui, ji veikia kaip slopinamoji medžiaga – medžiaga neužsidega ir leidžia užgesinti liepsnas netrukus po to, kai jos atsiranda, ir užkerta kelią tolesniems terminiams pažeidimams ir gaisrui. Atliekant NCM akumuliatorių bandymus, 10 kilogramų svoris buvo numestas ant abiejų pakuočių su „LG Chem“ terminiu saugikliu ir be jo. Tyrimo duomenimis, visi akumuliatoriai be terminio saugiklio užsidegė. 70 proc. akumuliatorių su terminiu saugikliu neužsidegė, o 30 proc. užsidegė, bet užgeso per kelias sekundes.

Skaitykite  Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Vienintelis trūkumas yra tas, kad bandymai dar tik prasidėjo. Didesnės talpos akumuliatorių paketų – tokių, kokie, kaip pabrėžiama tyrime, naudojami elektromobiliuose – didinimas prasidės 2025 m. Atrodo, kad „LG Chem“ technikos direktorius Lee Jong-gu tiki, kad ši saugos funkcija bus įdiegta greičiau nei vėliau: „Tai apčiuopiamas mokslinių tyrimų pasiekimas, kurį per trumpą laiką galima pritaikyti masinėje gamyboje. Tobulinsime saugos technologiją, kad klientai galėtų drąsiai naudotis elektromobiliais ir prisidėtume prie mūsų konkurencingumo baterijų rinkoje stiprinimo.“ Esame tikri, kad daugelis ugniagesių gelbėtojų ir automobilių sporto renginių tikriausiai maldauja „LG Chem“, kad ši technologija taptų svarbiausiu prioritetu.

Žymos: elektromobilių akumuliatoriaielektromobilių baterijosgaisras
Dalintis9DalintisSiųstiDalintis2

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Kokiu greičiu važiuoti, kad automobilis sunaudotų mažiausiai degalų?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

TOP 5 patikimiausi dyzeliniai visureigiai, kurie gali įveikti beveik 1 000 000 kilometrų

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.