• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

4 blogiausi mažieji benzininiai varikliai – venkite jų bet kokia kaina!

pagal Michal Kovalčiuk
2025.03.17, 14:00
Patarimai
A A
0
variklis stumokliai
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Per pastarąjį dešimtmetį Europos automobilių rinką užvaldė maži benzininiai varikliai su turbokompresoriais. Jie žadėjo mažesnį degalų naudojimo efektyvumą, pakankamą galią ir mažesnę taršą. Tačiau kai kurie iš šių variklių ilgainiui tapo katastrofomis. Iš pradžių jie buvo šlovinami ir net apdovanoti „Metų variklio“ titulu, tačiau vėliau paaiškėjo rimtų patikimumo problemų, dėl kurių atsirado brangiai kainuojančių remonto darbų ir net kolektyvinių ieškinių prieš gamintojus.

Nors ne visi sumažinti varikliai yra blogi (pavyzdžiui, „Volkswagen“ 1.0 TSI ir „Renault“ 0.9 TCe varikliai yra patikimi), kai kurie kiti tapo automobilių savininkų košmarais. Pateikiame keturis blogiausius mažus benzininius variklius, kurių tikrai turėtumėte vengti.

1. Honda 1.0 VTEC (P10A2) – Brangiai kainavęs nevykęs eksperimentas

  • Naudojamas: 2017-2021 m. „Honda Civic 10th Gen
  • Problemos iškyla po: ~60 000 km
  • Galimos remonto išlaidos: Visiškas variklio pakeitimas

„Honda“ 1.0 VTEC P10A2 variklis sukurtas taip, kad būtų taupus ir galingas. Tačiau dėl svarbios alkūninio veleno skriemulio konstrukcijos klaidos per anksti susidėvi paskirstymo diržas. Diržo nuolaužos gali patekti į variklį, dėl to jis smarkiai perkaista ir sugadinamas antrasis cilindras.

Nepaisant „Honda“ bandymų ištaisyti šią problemą, daugeliui automobilių vis tiek įvyko katastrofiškas variklio gedimas, dėl kurio reikėjo keisti visą variklį – dažnai tai kainavo tiek pat, kiek ir naudotas tos pačios kartos „Honda Civic“. Nenuostabu, kad „Honda“ atsisakė šio variklio 11 kartos „Civic“ modelyje.

Verdiktas: Tai labai rizikingas variklis, dėl kurio remonto sąskaitos gali būti didžiulės.

honda Variklis P10A2
„Wikipedia” Nuotrauka

2. PSA/Stellantis 1.2 PureTech (EB) – Tylusis žudikas

  • Naudojamas: „Peugeot“, ‘„Citroen“, „Opel“ ir DS modeliuose (2012-2023 m.)
  • Problemos iškyla po: ~40 000 km
  • Galimos remonto išlaidos: 2 000-6 000 eurų

„PSA/Stellantis“ 1.2 ‚PureTech‘ variklis buvo labai populiarus ir jo pagaminta daugiau kaip 4 mln. vienetų. Tačiau pagrindinis jo trūkumas – krumpliaračio konstrukcija. Diržas yra alyvos vonelėje, kurioje jį palaipsniui tirpdo degalų teršalai.

Kai diržas susidėvi, alyvos siurblio ir vakuuminės sistemos užsikemša šiukšlėmis, todėl gali būti:

  • Visiškas variklio blokavimas
  • Stabdžių sistemos gedimas (dėl užsikimšusio vakuuminio siurblio)mp)
Skaitykite  Ar važiuoji hibridu? Šių klaidų vengti būtina

Nors PSA bandė ištaisyti padėtį sutrumpindama rekomenduojamus diržų keitimo intervalus, kai kurie varikliai sugedo jau nuvažiavus 40 000 km.

Verdiktas: Venkite, nebent mėgstate dideles remonto sąskaitas ir variklio gedimus.

1.2 PureTech EB
„Wikipedia” Nuotrauka

3. Ford 1.0 EcoBoost – „EcoBoom” Nelaimė

  • Naudojamas: „Ford Fiesta“, ‚Focus‘, ‚Mondeo‘ (2012-2018 m.)
  • Problemos iškyla po: ~50 000 km
  • Galimos remonto išlaidos: 3 000-8 000 eurų

Nusivylę savininkai 1.0 EcoBoost variklį praminė „EcoBoom“, nes jis buvo sukurtas siekiant efektyvumo, tačiau virto priežiūros košmaru.

Dažniausiai pasitaikančios problemos:

  • Cilindro galvutės įtrūkimai – alyvos nuotėkis ir perkaitimas
  • Kuro siurblio gedimai, dėl kurių sumažėja degalų slėgis ir variklis pradeda veikti netinkamai.
  • Netinkama aušinimo sistema – dėl to dažnai perkaista ir gali sugesti variklis

2018 m. „Ford“ galiausiai perėjo prie paskirstymo grandinės konstrukcijos, tačiau iki 2018 m. buvusios versijos tebėra labai rizikingos.

Verdiktas: Padarykite sau paslaugą ir venkite šios uždelsto veikimo bombos.

Ford 1.0 EcoBoost
„Wikipedia” Nuotrauka

4. Renault 1.2 TCe (H5Ht)

  • Naudojamas: „Renault“, ‚Dacia‘, ‚Nissan‘ modeliai (2012-2018 m.)
  • Problemos iškyla po: ~30 000 km
  • Galimos remonto išlaidos: 2 500-7 000 eurų

Iš pirmo žvilgsnio 1.2 TCe (H5Ht) atrodo padorus variklis, turintis ne tris, o keturis cilindrus. Tačiau čia slypi gudrybė:

  • Per 1 000 km jis sudegina iki 1 litro alyvos – tai katastrofiškas sunaudojimo rodiklis.
  • Silpnas alyvos siurblio veikimas lemia nepakankamą tepimą, todėl didėja dilimas.
  • Sugedę grandinės įtempikliai gali tapti staigaus variklio gedimo priežastimi.

2015 m. „Renault“ iš dalies išsprendė šias problemas, tačiau žala variklio reputacijai jau buvo padaryta.

Verdiktas: jei pamatysite šį variklį naudotame automobilyje – bėkite.

HR Variklis
„Wikipedia” Nuotrauka

Kaip išvengti probleminio variklio pirkimo?

  • Prieš pirkdami naudotą automobilį atlikite tyrimus – pasidomėkite žinomomis konkrečių modelių problemomis.
  • Patikrinkite techninės priežiūros įrašus – daugelis problemų paūmėja, jei jos nepastebimos anksti.
  • Prieš pirkdami pasikonsultuokite su patikimu mechaniku.
  • Venkite „per gerų, kad būtų tiesa“ sandorių – jei automobilis neįprastai pigus, dažnai tam yra priežastis.

Ką manote?

Ar kada nors turėjote automobilį su vienu iš šių probleminių variklių? Pasidalykite savo patirtimi žemiau esančiuose komentaruose!

Skaitykite  Ar teisingai naudojate automatinę pavarų dėžę?
Žymos: benzininis variklisblogiausias variklisvariklio remontasvariklis
Dalintis314DalintisSiųstiDalintis55
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz